Dalej problem tkwi w silniku ? czy problem twki we mnie ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw maja 28, 2009 16:30

tak właśnie myślę, i nikt z nas właściwie nie ma czego już podejrzewać po wymianie tylu rzeczy. Może to jakaś pierduła. Może wałek rozrządu jest zdarty, ale to w Vw rzadkość wielka.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 16:40

Została mi ostatnia opcja ale nie wiem cz to ma coś z tym wspólnego , jak wymieniałem filtr paliwa , to zamiast palia ze starego wylatywała czarna maź a nie paliwo , myślę sobie ze może pompa gdzieś jest zasyfiona i nie daje rady paliwa zassać, jutro z kumplem chce wyjąc pompę i oblukrować ja , jak ja można samemu sprawdzić hmm i jak wyczyscic



sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » czw maja 28, 2009 16:50

[quote="Paweł Marek"]jawirax, rozumiem cię że problem jest gnębiący. Co prawda przytoczone prędkości są zapewne z 90 konnego ABS, ale twoje są za niskie.

Te przytoczone prędkości są z AAM 1,8



Awatar użytkownika
jablonski89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: sob gru 27, 2008 14:30
Lokalizacja: Konstantynów łódzki
Kontakt:

Post autor: jablonski89 » czw maja 28, 2009 17:01

sylwekzyla pisze:Co prawda przytoczone prędkości są zapewne z 90 konnego ABS
no ja mam przyblizone wartosci nie sa takie wielkie ale zblizone i mam AAM w LPG

jawirax
tak jak mowilem jak bedziesz wyciagal ta pompe to oblookaj czy jakis przewod nie jest przytrzasniety
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 17:03 przez jablonski89, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 17:22

Jutro wyjmę pompę i zobaczę co tam się dzieje forumowicz krzycho85 powiedział mi jak samemu sprawdzić zapłon , kupie mini lampę stroboskopową i spraewdze sam osobiście czy jest ustawiony tak jak powinien być , jak bym na ustawieniu zaplonu u mechanika to powiedzial ze byl przestawiony o 8 stopni, kase wział wyjechalem od niego i dlaje był ten sam mul i lipa.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » czw maja 28, 2009 18:42

A może masz zakatowany silnik...

Szukasz to zapłon to paliwo to świece... A może masz słabą kompresję, Sprawdzałeś to?
Silnik może tak dmucha że po odkręceniu korka wlewu oleju z dziury leci tylko sam dym i auto zaraz gaśnie... Weź pod uwagę też to i wszystko co robisz i na co wydajesz pieniądze zdają się psu na budę... Silnik nie bierze ci oleju?
Spójrz na to wszystko od strony mechanicznej, bo może twojemu silnikowi potrzebny jest remont kapitalny... Albo auto już szuka innego właściciela... :)

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 19:42

Silnik jest dobry , oleju nie bierze , nie kopci, ładnie odpala , sprzęgło nowe. Raczej brak dobrego zdiagnozowania problemu.



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » czw maja 28, 2009 20:44

A sprawdzałeś kompresje? Może jej tam wcale nie ma i tu jest problem...

Bo jeśli nie kopci, nie bierze oleju, kompresja jest ok, zapłon jest dobrze ustawiony, to nie ma zmiłuj się on musi jechać. Nie ma innej możliwości. A nie masz wrażenia przy wyższych prędkościach na wyższych obrotach, że iskra nie trafia w suw sprężania? Może sterownik nie przyspiesza ci zapłonu.
A jak jest ze spalaniem? Ile ci pali na setkę? Dużo, mało? Nie masz problemu z rozruchem zimnego? A jak jest gorący to odpala ci od strzała czy musisz go maglować z 5-10 sekund? Masz LPG w aucie?

Albo może masz wsadzoną inną skrzynie biegów o innym przełożeniu i silnik nie ma siły rozpędzić auta, może siedzi skrzynia od diesela...
Skrzynia od diesela ma inne przełożenie i może być taki efekt...
Mając 3000 obr/min ile pokazuje ci prędkościomierz?


Pozdrawiam
PAPAYOS
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 20:57 przez PAPAYOS, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 21:21

PAPAYOS pisze:A sprawdzałeś kompresje? Może jej tam wcale nie ma i tu jest problem...

Bo jeśli nie kopci, nie bierze oleju, kompresja jest ok, zapłon jest dobrze ustawiony, to nie ma zmiłuj się on musi jechać. Nie ma innej możliwości. A nie masz wrażenia przy wyższych prędkościach na wyższych obrotach, że iskra nie trafia w suw sprężania? Może sterownik nie przyspiesza ci zapłonu.
A jak jest ze spalaniem? Ile ci pali na setkę? Dużo, mało? Nie masz problemu z rozruchem zimnego? A jak jest gorący to odpala ci od strzała czy musisz go maglować z 5-10 sekund? Masz LPG w aucie?

Albo może masz wsadzoną inną skrzynie biegów o innym przełożeniu i silnik nie ma siły rozpędzić auta, może siedzi skrzynia od diesela...
Skrzynia od diesela ma inne przełożenie i może być taki efekt...
Mając 3000 obr/min ile pokazuje ci prędkościomierz?


Pozdrawiam
PAPAYOS
Jak mu depnę na wyższych to tak jak by nie dostawał czegoś iskry albo więcej paliwa aby jechać , czasem mam wrażenie jak przyspieszyć próbuje takie bujanie przód- tył delikatne(Przerywanie przechodzące w bujanie) i silnik buczy powoli przyspieszając zamiast cicho normalnie przyspieszać

Spalanie - miasto 9 , trasa = 7,5

Nie mam problemu z rozruchem zimnego silnika anie ciepłego , odpala po sekundzie.
Wczoraj tylko jak zgasiłem na ciepłym to po 3 sekundach odpalił , ale pierwszy raz się tak mi to zdarzyło.

Auto bez instalacji gazowej

Z tego co wiem nikt tam przy skrzyni nie grzebał i jej nie wymieniał, ja grzebałem pierwszy raz tzn, wymieniałem sprzęgło ostatnio bo już się kończyło.

Ile pokazuje prędkościomierz ? nie zauważyłem ( nie zwróciłem uwagi), jak jest ciepły , to jak mu nagle przykazuje obroty wchodzą na 5000 - 6200



Awatar użytkownika
C4NC3R
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 230
Rejestracja: czw gru 18, 2008 22:26
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: C4NC3R » czw maja 28, 2009 21:31

jawirax, pod wtryskiem jest taka gumowa poduszka, sprawdź czy nie jest popękana, być może to ona jest przyczyną, i ten syf z paliwie o którym pisałeś.
Ostatnio zmieniony czw maja 28, 2009 21:31 przez C4NC3R, łącznie zmieniany 1 raz.


Avant S4-line + in progress....

290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 21:34

Podstawką ruszałem praca silnika się nie zmienia , chyba ze jest jakiś jeszcze inne sposób na dokładne sprawdzenie czy nie zasysa powietrza lewego dziurami ?



sylwekzyla
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 219
Rejestracja: śr lis 22, 2006 22:39
Lokalizacja: CMG

Post autor: sylwekzyla » czw maja 28, 2009 21:41

Z tego co tu wynika i z przeprowadzonych przez ciebie wymian, racjonalną odpowiedzią jest właśnie ta pompa paliwa i przewody paliwowe pozapychane



Awatar użytkownika
CIENKII
Forum Master
Forum Master
Posty: 1275
Rejestracja: czw lis 30, 2006 20:07
Lokalizacja: FNW
Kontakt:

Post autor: CIENKII » czw maja 28, 2009 21:42

wszystkie wezyki pod maska sciagac i sprawdzac czy ciasno trzymaja czy nigdzie powietrza lewego nie lapie . . jezeli to nic nie da to cos nie tak . . moje 1.3 i ma lepsze osiągi i na maxa tez 150 sie buja bez problemu . . cisnienie sprawdzic . .



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw maja 28, 2009 21:44

Jutro będę wyciągał pompę i będę wiedział czy jest zasyfiona , przewody to nie wiem jak poodtykać razie W , chyba jakimś STP



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 223 gości