Witam Wszystkich.
Jestem nowym użytkownikiem forum. Mam pytanko dotyczące mojego Golfika 1.9 TDI Syncro.
Na 1,2,3 biegu jest wszystko OK obroty są takie jak trzeba (czyli rosną powyżej 3000/obr), a na 4 i 5 biegu obroty rosną tylko do 2.800! i nic więcej. Wcześniej tak nie było autko na autostradzie smigało jak trzeba. Teraz ani nie powiem o mojej max. prędkości przy takich obrotach bo się nie będe ośmieszał. Proszę doświadczonych forumowiczów o radę. Z góry dziękuje i Pozdrawiam.
Obroty mojego TDI-ka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
trzeba sprawdzic wezyki od podcisnienia, nastepnie zaworek n-75. bo to moga byc glowne przyczyny barku mocy powyzej 2.8 tys
a najlepiej podpiac pod VAGa, tylko ze jak wyskoczy blad zaworu n-75 to najpierw tak jak pisalem sprawdzic wezyki od niego, bo jesli sa przetarte to bedzie wyskakiwal blad zaworu.
a najlepiej podpiac pod VAGa, tylko ze jak wyskoczy blad zaworu n-75 to najpierw tak jak pisalem sprawdzic wezyki od niego, bo jesli sa przetarte to bedzie wyskakiwal blad zaworu.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 82 gości