Bialy dym z rana przy odpaleniu czyzby zly kat wrysku???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

Bialy dym z rana przy odpaleniu czyzby zly kat wrysku???

Post autor: ciachotdi » czw maja 28, 2009 00:40

witam wszystkich problem jest mianowicie przy porannym paleniu samochdu sa objawy, pusci bialy dymek a nie jak powinien czarny i do tego ladnie zaszarpie silnikiem tak jak by nie palil na wszystkie gary dodam swiece wymienilem i nic to nie dalo natomiast jezeli bardziej je pod grzeje problem znika z szarpiacym silnikiem natomiast dymek jest. Jest to silnik TD a nie TDI takze prosze o opinie uzytkownikow ktorzy cos wiedza na ten temat a nie snuja domysly....

Wydaje mi sie ze pompa jest lekko przestawiona a jest ta stara jak by kto nie wiedzial czyli sterowana linka a nie kompem,



arwam

Post autor: arwam » czw maja 28, 2009 08:47

srawdź kąt wtrysku i końcówki wtryskiwaczy.
a na gorącym silniku jak dymi?



raviks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 26, 2009 19:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: raviks » czw maja 28, 2009 12:36

Możesz jeszcze sprawdzić jak zachowuje się sterownik przy świecach - na zimnym (dobrze ochłodzonym) spróbować diagnozować, czy nie nakazuje którejś świecy grzać zbyt krótko, itp. Powinien Ci wystarczyć ku temu miernik



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 28, 2009 20:55

raviks pisze:czy nie nakazuje którejś świecy grzać zbyt krótko
a to niby jak jest mozliwe? :panna: wszystkie grzeją razem.Zły kąt wtrysku raczej powoduje trudnosci w paleniu auta i z jego osiągami ,biały dym jest czesto objawem przedostawania się płynu chłodniczego do komory spalania przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą lub jej pęknieciu.Jeśli dymi u ciebie na biało cały czas to stawiał bym właśnie na to.Dodatkowo czuć wtedy z wydechu charakterystyczny zapach płynu.Jeżeli ostatnio dałeś silnikowi w palnik i mocno go zagrzałeś to ja obstawiam uszczelkę pod głowicą lub pęknięcia w samej głowicy...i to co pisze arwam żecz jasna też jest mozliwe


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » czw maja 28, 2009 22:52

Siemasz. Ja Ci doradzę żebyś nie lekcewarzył tego ja miałem identyczny problem i troche z tym jeździłem i ślnik poszedl się je*ać a miałem naprawde dobry motorek :grrr:



raviks
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: wt maja 26, 2009 19:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: raviks » pt maja 29, 2009 08:49

munior pisze:
raviks pisze:czy nie nakazuje którejś świecy grzać zbyt krótko
a to niby jak jest mozliwe? :panna: wszystkie grzeją razem.
Zanim wymieniłem sterownik za 4 dychy to też byłem o tym przekonany. W między czasie straciłem dwie nowe świece Beru i męczyłem się jak koń pod górę, aby odpalić przy temperaturze do -5. Po tym nie było problemów i przy -20.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 140 gości