Swap silnika z RP na 1,8 T
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tylko nie zrażajcie się dużym nakładem finansowym operacji
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
oszalały ok, a mało to znaczy ile?5,5 l/100km jak diesel ?Xabingo pisze:ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
boges74, teraz zauważyłem, że masz firmę... więc teraz wiem, że pojęcie o tym macie
Namawiam do swapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 27 Maj 2009 21:21 ]
Namawiam do swapa!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Dodano: 27 Maj 2009 21:21 ]
Diesel to do traktora. A z 8 litrów chla toto. Kolega ma TT 180KM i mu chla 8 litrów, jak jeździ dość dynamicznie, ale 6,5-7 to jest minimum przy delikatniej jeździe.C4_KAWON pisze:oszalały ok, a mało to znaczy ile?5,5 l/100km jak diesel ?
diesel to do oszczędnej jazdy, a turbobena do szalenia(jak dziwnie brzmi ten wyraz )Xabingo pisze:Diesel to do traktora
boges74, masz własny zakład i jeszcze się zastanawiasz ? Twój golfik po swapie może być niezłą reklamą i wizytówka warsztatu!
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
Chyba nie wiesz o czym piszeszgumiś pisze:,i projekt duzo taniej wyniesie
[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 22:06 ]
Przy dynamicznej jeździe to będzie jak nic 11 palił albo i więcej. Nie da się fizyki oszukać.Xabingo pisze:A z 8 litrów chla toto. Kolega ma TT 180KM i mu chla 8 litrów, jak jeździ dość dynamicznie
zawsze zdarzą się nie przewidziane wydatki;/ i nie ma co iść po kosztach
ps. TheGwiazdor, szkoda że teraz nie startujesz w bitwie OPT bo teraz jest czym powalczyć
ps. TheGwiazdor, szkoda że teraz nie startujesz w bitwie OPT bo teraz jest czym powalczyć
Avant S4-line + in progress....
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
290 KM @ 535 Nm // GTB2260vzk // BIG FMIC // HF100 // TIP // DP 2,75" // Sportec Mono 10 // 320/288 // Gwint KW
Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.Xabingo pisze: Jak włoży już to 1.8T to będzie rządził na drodze, ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały. Na 3 będzie turlał fele. Wgniata w fotel
Najmniej problemów będziesz miał przy przekładce w wersji na linkowej przepustnicy.
Ale to już wszystko napisano...
Ja na prawde nie chce sie nikomu wcinac ale powiem tylko tyle, ze nie zawsze sie trafi na to, co powinno sie przeczytac stad takie tematy, wiec jak ktos potrafi to niech pomoze...TheGwiazdor pisze:Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.Xabingo pisze: Jak włoży już to 1.8T to będzie rządził na drodze, ten silnik mało pali i jeździ jak oszalały. Na 3 będzie turlał fele. Wgniata w fotel
Najmniej problemów będziesz miał przy przekładce w wersji na linkowej przepustnicy.
Ale to już wszystko napisano...
Wiadomo ze Ty duzo wiesz o tym i tamtym, ale nie sztuka to pokazywac w taki sposob... chlopaki no troche luzu
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
- smad vw maniak
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob maja 02, 2009 23:11
- Lokalizacja: DWR
- Kontakt:
też mnie to będzie chyba czekać, to że warto to napewno =) Satysfakcja będzie a i silnik nowszy więc może to wyjść na duży plus, ja mam rodzinke w angli i planuje cały samochód nabyć może nawet z jakimś lepszym wyposażeniem, na allegro angliki też po taniości stoją, więc opłaca się nabyć całość co zostanie można opchnąć, a zawsze to masz pewność że ci czegoś nie braknie przy składaniu, a bo jakiś czujnik, a bo kolektor wydechowy, a bo śrubki, a tak masz koplet do swapa z wydechem itp, a mozę sie uda coś jeszcze przypasować, fotele, elektryczny szyber, klime, wspomaganie, hamulce z nowszym rozmarem, itp. itd.
ps. czekamy na efekty :=)
ps. czekamy na efekty :=)
<b>Dziś Jesteśmy Ludźmi Przed Którymi Ostrzegali Nas Rodzice ! ! !</b>
[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/512071898.png[/img][/url]
[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]
[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/512071898.png[/img][/url]
Ja wiem może z 50% tego co powinienem ale na 100% wiem ile to kosztuje.fifel pisze:Wiadomo ze Ty duzo wiesz o tym i tamtym, ale nie sztuka to pokazywac w taki sposob... chlopaki no troche luzu
I żeby to było kompletne i dobrze zrobione to na pewno 8tys przeskoczy
[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 11:11 ]
Hamulce trzeba z MK3 podpasować albo starych pasatów. Tak P&P z MK4 czy A3 nie podejdą.smad vw maniak pisze:hamulce z nowszym rozmarem
Zgadza się. ale czy to na taką moc to duże spalanie? A przecież cały czas nie będzie tym cisnął, bo to duża moc już jestTheGwiazdor pisze:rzy dynamicznej jeździe to będzie jak nic 11 palił albo i więcej. Nie da się fizyki oszukać.
Czy to ważne. Każde 150KM już zapier... a nie mówię o mocniejszych.Po pierwsze to który 1.8T bo jest kilka wersji.
To powinien o tym każdy wiedzieć, to normalka, że za 2000zł się nie zrobi swapa.I żeby to było kompletne i dobrze zrobione to na pewno 8tys przeskoczy
Heble+pompka z 16V wystarczą - do tego sportowe tarcze.
Przecież znowu nie będzie po mieści zapier... 200km/h.
- boges74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 800
- Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
http://allegro.pl/item640798640_silnik_ ... _cult.html co o tym myslicie???? kasa dobra
[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 14:21 ]
[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 14:23 ]
[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 14:21 ]
silnik napewno nie będzie katowany, wiadomo czasami sie przyciśnie ale nie non stopXabingo pisze:rzecież znowu nie będzie po mieści zapier... 200km/h.
[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 14:23 ]
a tarcze 280 z ibizy 2.0 ?? jakies ATE i do tego dobre klocki np ferodo performance?? tylko jak później z montażem tego??TheGwiazdor pisze:Hamulce trzeba z MK3 podpasować albo starych pasatów. Tak P&P z MK4 czy A3 nie podejdą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości