Obroty mojego TDI-ka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Fredi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pn sty 16, 2006 13:18
Lokalizacja: Ruda Śląska

Obroty mojego TDI-ka

Post autor: Fredi » pn sty 16, 2006 13:38

Witam Wszystkich.
Jestem nowym użytkownikiem forum. Mam pytanko dotyczące mojego Golfika 1.9 TDI Syncro.
Na 1,2,3 biegu jest wszystko OK obroty są takie jak trzeba (czyli rosną powyżej 3000/obr), a na 4 i 5 biegu obroty rosną tylko do 2.800! i nic więcej. Wcześniej tak nie było autko na autostradzie smigało jak trzeba. Teraz ani nie powiem o mojej max. prędkości przy takich obrotach bo się nie będe ośmieszał. Proszę doświadczonych forumowiczów o radę. Z góry dziękuje i Pozdrawiam.



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn sty 16, 2006 13:40

Z doswiadczenia powiem ci ze kto szuka, nie bladzi..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 16, 2006 14:20

a słowa kluczowe to - 'tryb awaryjny' 'notlauf' 'błąd tdi' itd.... :)


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
mihu2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt mar 15, 2005 17:11
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: mihu2000 » pn sty 16, 2006 14:31

witam tez mam tdi 90tke i mam te same obiawy max 120-130km/h i 3000 RPM podlaczylem vaga i pisalo blad masy i do dzisiaj nie wiem co to koledzy pomozcie



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 16, 2006 15:09

trzeba sprawdzic wezyki od podcisnienia, nastepnie zaworek n-75. bo to moga byc glowne przyczyny barku mocy powyzej 2.8 tys

a najlepiej podpiac pod VAGa, tylko ze jak wyskoczy blad zaworu n-75 to najpierw tak jak pisalem sprawdzic wezyki od niego, bo jesli sa przetarte to bedzie wyskakiwal blad zaworu.


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
mihu2000
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: wt mar 15, 2005 17:11
Lokalizacja: Ostrów Wlkp
Kontakt:

Post autor: mihu2000 » pn sty 16, 2006 21:13

DZIEKI ZA PODPOWIEDZ TO BEDZIE TEN ZAWOREK SPRAWDZILEM MA ULAMANE WEJSCIE DO WEZYKA NIESTETY NIE MOGE TEGO SPRAWDZIC W PRAKTYCE BO WYJOLEM SILNICZEK :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 93 gości