Zima i problem.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Malkub_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:37
Lokalizacja: Skoczów

Zima i problem.

Post autor: Malkub_2 » pn sty 16, 2006 07:27

Witam.
Mieszkam w Beskidach i czasem mamy większe mrozy, a co za tym idzie pojawił się problem z zapalaniem.Mój TDI 94' do tej pory miał małe problemy z zapalaniem ale kręcićł. Wczoraj po próbie odpalenia przestał kręcić (co prawda kręciłem aż się zatrzymał). Teraz mimo naładowanego akumulatora nie chce kręcić-ani drgnie?!.
Sprawdziłem bezpieczniki ale wygląda na to że są ok.Nie za bardzo wiem jak wrócę do domu jak się zabrac do tego problemu - przed wizytą u elektryka - czy mechanika?
Pomóżcie.



bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn sty 16, 2006 07:39

popełniłeś błąd kręcąc do końca aku. Rozrusznik " nie lubi czegoś takiego" Czy jak próbujesz zapalić to słyszysz takie "stuknięcie:?. Jeśli tak to mogłeś spalić rozrusznik. Jeśli nie to automat- bendix. Przed oddaniem auta do elektryka sprawdź to i sprawdź czy nie spadł jakiś kabelek - jest taki cienki do cewki automatu. Posprawdzaj również klemy i kable do rozrusznika - te grube.



gor7
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 167
Rejestracja: pn lis 21, 2005 15:49
Lokalizacja: augustów
Kontakt:

Post autor: gor7 » pn sty 16, 2006 08:42

Witam. Jak jest za mały prąd to potrafią sie szczotki zapiec. W samochodzie nie miałem takiego przypadku ale pare razy zdarzyło mi się to w motorówce. Po prostu za mały prąd aby kręcić ale wystaraczający by przyspawać szczotki. Pozdrawiam.


vwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvwvw

Awatar użytkownika
Arcturus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 473
Rejestracja: śr sie 03, 2005 14:06
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: Arcturus » pn sty 16, 2006 08:45

Tak jak pisze kolega ale jest jescze druga mozliwosc mianowicie mozliwe ze załatwiles akumulator. Jak ma juz swoje lata to moze sie juz nie podniesc po całkowitym rozładowaniu, ewentualnie mógł dostac wewnetrznego zwarcia i tez nie da ani dychu!!
Mozna to sprawdzic podączajac inny ale jest niebezpieczenstwo ze jak spaliłes rozrusznik to moze byc w układzie jakies zwarcie i mozna załatwic nowe aku! Tak ze pierwsz sprawdz rozrusznik czyli wymontuj go i podłącz go samego do dobrego akumulatora to zobaczysz czy działa a ewentualne zwarcie przez ułamek sekundy nie uszkodzi aku. (Co innego ja wsadzisz nowy aku do auta tozanim zakrecisz klemy moze byc juz po nim! ) i bedziesz mial juz wszystko jasne w temacie co padło i co wymieniac. Pozrawiam!



Malkub_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:37
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Malkub_2 » pn sty 16, 2006 12:17

W porządku sprawdzę rozrusznik.
Dzięki za rady.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn sty 16, 2006 12:23

points


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » pn sty 16, 2006 13:27

guti pisze:points
To trzeba napisać bardziej dokładnie - POMÓGŁ :)



Malkub_2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt gru 06, 2005 10:37
Lokalizacja: Skoczów

Post autor: Malkub_2 » wt sty 17, 2006 15:41

Przewód od rozrusznika przepaliło -nawiasem mówiąc wisiał na włosku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 253 gości