witam
na dniach bede wymienial pompe w AFN jak sie do tego zabrac na co zwrocic uwage ??
brac sie za to czy to wyzsza szkola jazdy ??
[AFN] wymiana pompy wtryskowej, jak sie do tego zabrac ??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
alukard,
wiec tak:
demontujesz dekiel zaworow
ustawiasz rozrzad na blokady
luzujesz kolo walka rozrzadu
luzujesz srube kola pompy wtryskowej
luzujesz napinacz paska rozrzadu i zdejmujesz pasek
odpinasz elektryke pompy
odkrecasz przewody do wtryskow
zdejmujesz kolo zebate pompy wtryskowej (uwazaj na klin!!)
odkrecasz dwie sruby mocujace spod kola zebatego
odkrecasz srube mocujaca kolo zasilenia pompy w paliwo
odkrecasz srube od wspornika (pod wyjsciem na wtryski) - uwazaj na nakretke stozkowa
i tym sposobem masz pompe na wierzchu
skladasz tak samo z tym ze nie skrecasz na maks srub pod kolem, bo jak juz pospinasz rozrzad to odpalasz auto, ustawiasz kat wtrysku i dopiero po tym je dokrecasz.
wiec tak:
demontujesz dekiel zaworow
ustawiasz rozrzad na blokady
luzujesz kolo walka rozrzadu
luzujesz srube kola pompy wtryskowej
luzujesz napinacz paska rozrzadu i zdejmujesz pasek
odpinasz elektryke pompy
odkrecasz przewody do wtryskow
zdejmujesz kolo zebate pompy wtryskowej (uwazaj na klin!!)
odkrecasz dwie sruby mocujace spod kola zebatego
odkrecasz srube mocujaca kolo zasilenia pompy w paliwo
odkrecasz srube od wspornika (pod wyjsciem na wtryski) - uwazaj na nakretke stozkowa
i tym sposobem masz pompe na wierzchu
skladasz tak samo z tym ze nie skrecasz na maks srub pod kolem, bo jak juz pospinasz rozrzad to odpalasz auto, ustawiasz kat wtrysku i dopiero po tym je dokrecasz.
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
alukard, tu akurat nie ma problemu, pompe wtrysk blokujesz nasadka 10tka (dluga)
a walek plaskownikiem odpowiedniej grubosci (nie pamietam teraz ile)
i po bolu
a walek plaskownikiem odpowiedniej grubosci (nie pamietam teraz ile)
i po bolu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości