jaka różnica miedzy turbinami?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jaka różnica miedzy turbinami?
witam.
zamówiłem niedawno turbine w firmie która sie zajmuje regeneracją i sprzedarzą tubosprężarek, bo moja to już szrot tak stwierdzil fachowcy i trzeba było drugą. przy zamowieniu podałem numer swojej sprężarki czyli:
VNT15
038253019A 454232-4
a w paczce przyszła turbina o numerach:
GT 1749V
038253019N V200
713673-2
jaka jest róznica miedzy nimi? i czy taka może być?
VW bora 1.9 tdi pd ajm 115
zamówiłem niedawno turbine w firmie która sie zajmuje regeneracją i sprzedarzą tubosprężarek, bo moja to już szrot tak stwierdzil fachowcy i trzeba było drugą. przy zamowieniu podałem numer swojej sprężarki czyli:
VNT15
038253019A 454232-4
a w paczce przyszła turbina o numerach:
GT 1749V
038253019N V200
713673-2
jaka jest róznica miedzy nimi? i czy taka może być?
VW bora 1.9 tdi pd ajm 115
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
jesli ta co dostałem jest od 130 to nie musze nic przerabiac ani kombinowac mam na mysli kompyter? nie bedzie przeładowywać?może być. ta co dostałeś jest od silnika 130km
[ Dodano: 27 Maj 2009 08:01 ]
damcio151 pisze:bez zmiany map na pewno nieBlade88 pisze:ale masz fart, teraz jak ja zalozysz to dopiero bedziesz mial kopa
własnie o to sie martwie ma czym to polega i czy nie ma wielkiego problemu z tymi mapami ? i jeśli tego nie zrobie to coś bedzie nie tak? czy bedzie poprostu to samo jak na tej co miałem do tej pory? ps. moc sie zwiększy czy nie?
[ Dodano: 27 Maj 2009 08:01 ]
damcio151 pisze:bez zmiany map na pewno nieBlade88 pisze:ale masz fart, teraz jak ja zalozysz to dopiero bedziesz mial kopa
własnie o to sie martwie ma czym to polega i czy nie ma wielkiego problemu z tymi mapami ? i jeśli tego nie zrobie to coś bedzie nie tak? czy bedzie poprostu to samo jak na tej co miałem do tej pory? ps. moc sie zwiększy czy nie?
- Marioprestiz
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: czw mar 27, 2008 13:42
- Lokalizacja: Lublin
ja mam PD 115 a jest inna tylko nie wiem dlaczego czy może wychodziło kilka modeli do jednego silnika? i czym ona sie konkretnie różni od vnt15mrozoo pisze:to jest turbina od PD`kow 101 105 115km , ta od 130konnych ma koncowke VA
a obędzie sie bez pisania programu czy nie ma szans i czy bez niego nie bedzie silnik dobrze pracować?
kolega wyżej dobrze zauważył ze od 130-ki mają inną koncówke wiec jak to w koncu jest ?
Nie sadze, aby trzeba bylo pisac nowy program mapy, jesli ta turbina rzeczywiscie jest mocniejsza od tej co zamawiales, zaraz zaraz, jesli twoj golf jest na pompowtryskach to nie ma zadnej mapy sterujacej zaplonem, poniewaz pompowtryski sa na krzywkach i steruje nimi walek, tylko w common railu steruje tym wszystkim elektronika i wtedy potrzebna by mogla byc nowa mapa, tak to wyglada - o ile sie nie myle
Niektore kobiety sa bezcenne, za wszystkie inne zaplacisz karta MasterCard xD
Ludzie , prosze was , jak nie macie pojęcia lub nie jesteście pewni to lepiej nic nie piszcie , bo tylko wprowadzacie kolegę pawell407 w błąd i robicie mu wodę z mózgu......
pawell407 zakładaj tą turbinę i tyle , nie ma potrzeby żadnych korekt w mapach, bedzie chodziła jak trzeba .
Oryginalnie faktycznie w AJM/AUJ była turbina 038253019A , ta którą ci wysłali 038253019N fabrycznie montowana była w motorach ASV i ATD . Stare VNT15 z czasem zostały zastąpione przez GT1749V , pod względem wydajności są to podobne turbiny , z tego co pamietam (ale moge sie mylić) GT1749V ma chyba ciut wieksza stronę "zimną" lub "gorącą" od VNT15
pawell407 zakładaj tą turbinę i tyle , nie ma potrzeby żadnych korekt w mapach, bedzie chodziła jak trzeba .
Oryginalnie faktycznie w AJM/AUJ była turbina 038253019A , ta którą ci wysłali 038253019N fabrycznie montowana była w motorach ASV i ATD . Stare VNT15 z czasem zostały zastąpione przez GT1749V , pod względem wydajności są to podobne turbiny , z tego co pamietam (ale moge sie mylić) GT1749V ma chyba ciut wieksza stronę "zimną" lub "gorącą" od VNT15
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 15:13 przez homsky, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
- dziechu
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
- Lokalizacja: Śląsk
- Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
- Silnik: 1Z
Bez zmiany map bedzie chodzila jak stara i mimo wiekszego potencjalu, nie bedzie on wykorzystany. Za to po zmianie map mozesz uzyskac duuuzo wiecej niz po zmianie map ze stara turbina. Na razie mozesz jezdzic po zalozeniu, ale w przyszlosci pomysl o nowym programie, bo szkoda nie wykorzystac lepszej turbiny.
dzieki koledzy za pomoc bo przyznam ze momentami już sam sie gubiłem co i jak
czyli kilka pytań dla podsumowania:
1 zakladać i jeździć żadnej róznicy w jeździe nie bedzie
2 będzie różnica wtedy jak wgram nowe mapy
3 jaki jest koszt wgrania map i czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje czy komplikacje?
4 o ile można podnieść moc po czymś takim
5 vnt 15 poprostu została zastąpiona w późniejszych modelach przez GT1749V ?
Jesli ktoś da rade konkretnie na to odpowiedzieć wtedy już nie bede mał zadnych wątpliwości i bedzie wszystko jasne
czyli kilka pytań dla podsumowania:
1 zakladać i jeździć żadnej róznicy w jeździe nie bedzie
2 będzie różnica wtedy jak wgram nowe mapy
3 jaki jest koszt wgrania map i czy wiążą się z tym jakieś konsekwencje czy komplikacje?
4 o ile można podnieść moc po czymś takim
5 vnt 15 poprostu została zastąpiona w późniejszych modelach przez GT1749V ?
Jesli ktoś da rade konkretnie na to odpowiedzieć wtedy już nie bede mał zadnych wątpliwości i bedzie wszystko jasne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości