Jak to samemu sprawdzić ? tylko proszę o dokładną instrukcje .nie koniecznie
problem moze byc nie w samej pompie lecz w układzie lub regulatorze ciśnienia
Rozrząd sprawdzałem sam osobiście i jet ustawiony idealnie takim sposobem jak piszesz można zachwiać wątpliwości co do działania każdego elementu podzespołu w aucie , nawet nowego bo można by wydedukować ze nawet nowa część może być zepsuta i tym sposobem wpędzamy się w blednę koło z którego nie ma wyjścia.Też miałem u siebie muła. Po przestawieniu rozrządu o jeden ząbek auto odżyło... Mimo że poprzedni mechanik powiedział że rozrząd jest ok... a jednak nie był...
Rozpędza się na 4 biegu do 140 km tzn muszę trochę cisnąc aby się rozpędził, potem to już wrzucam 5 bieg i jest tragedia coś tam jeszcze próbuje się rozpędzić ale to już jest tragedia , ogólnie czuć brak mocy przyspieszenia.Maksymalna prędkość do jakiej się rozpędza? Maksymalne obroty? kręci powyżej 5000 w czasie jazdy? Skoro pompa sprawdzana to czy przy okazji przekaźnik od pompy?
Obroty na jałowym po nagrzaniu 6200 obrotów
Nigdzie nie napisałem ze sprawdzałem pompę , koszt sprawdzenia jest taki sam co koszt nowej pompy wiec wymienię za jakiś czas nową pompę , chyba ze jakoś można ja sprawdzić samemu bez jakiegoś przyrządu , no i jak sprawdzić działanie przekaźnika pompy ?
Fotki znaków na kołach:
Ja już jestem głupi może mi licznik przekłamuje ? ale z drugiej strony zostaje jeszcze brak mocy przyspieszenia.