Co jest z tym ALH
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam,
Posiadam nie dawno zakupionego mk4 z silnikiem alh...
spalanie 8-10l na 100km i problemy z odpalaniem na ciepłym i zimnym silniku... dusi się ale po kilku sekundach zatrybi.
Czy możne to być problem z filtrem paliwa ?
Zauważyłem ze w przewodzie paliwowym co idzie do silnika wpływa z filtra - paliwo razem z powietrzem co tak nie powinno być... po uderzeniach w filter tego powietrza jest coraz wiecej pompowane do silnika... i 2 pytania:
1. czy spalanie 8-10l/100km moze bys spowodowanym ze komputer widzi ze nie pompuje tyle paliwa (bo zbiera z powietrzem) i zwieksza pobór paliwa co wynikiem jest te spalanie?
2. czy sprawa zapłonu moze byc spowodowana ze powietrze zbiera sie po wylaczeniu silnika przy silniku i podczas krecenia nie da sie odpalic ?
wszystkie filtry wymienione na nowe
			
													Posiadam nie dawno zakupionego mk4 z silnikiem alh...
spalanie 8-10l na 100km i problemy z odpalaniem na ciepłym i zimnym silniku... dusi się ale po kilku sekundach zatrybi.
Czy możne to być problem z filtrem paliwa ?
Zauważyłem ze w przewodzie paliwowym co idzie do silnika wpływa z filtra - paliwo razem z powietrzem co tak nie powinno być... po uderzeniach w filter tego powietrza jest coraz wiecej pompowane do silnika... i 2 pytania:
1. czy spalanie 8-10l/100km moze bys spowodowanym ze komputer widzi ze nie pompuje tyle paliwa (bo zbiera z powietrzem) i zwieksza pobór paliwa co wynikiem jest te spalanie?
2. czy sprawa zapłonu moze byc spowodowana ze powietrze zbiera sie po wylaczeniu silnika przy silniku i podczas krecenia nie da sie odpalic ?
wszystkie filtry wymienione na nowe
					Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 11:55 przez chesuaf, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Adrian1980
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 560
 - Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
 - Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
 - Kontakt:
 
a jaki masz stan oleju ?? sprawdzales ?? u mnie jak na bagnecie bylo troche ponizej polowy też wystepowaly takie objawy...podruc pisze:Witam,
Panowie, mój temat dotyczy co prawda problemu z autem (moim ALH) dlatego wklejam tutaj link do wątku - niestety nikt nie odpowiada a problem sam się nie rozwiąże. Proszę o jakieś sugestie co może być nie tak.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=234321
Czarny turboklekocik
						krzysiu210 pisze:więc generalnie standardowy delikatny ręczny szlif na nie przypieczonym kole
... teraz trzeba takie znaleźć![]()
[ Dodano: 25 Mar 2009 23:11 ]
więc generalnie z 1Z i ABF są koła o numerze : 028 105 269 B - 228mm
i to powinno pasować !
a czy wiecie może coś o : 037 105 273 C
podobno też jest z ABF'a ale nie mogę tego potwierdzić !?!
jaką to ma średnice ?
Z tego co czytałem (PG (G60) nr VW 037 105 273C ) pasują jak ulał do sprzęgła SACHS od VR6
Witam !!!  
  Posiadam A3 z silniczkiem ALH . Jakiś miesiąc temu zmieniłem sam soft u tunera . Teraz autko legitymuje się 129.9 i 280 NM . Teraz przygotowuje się na zakup 216tek + korekte softu - i oto moje pytanie  
 
CZY AUTKO Z MOCA OKOŁO 145-150PS WYTRZYMA NA ORYGINALNYM OSPRZĘCIE ( M.IN SPRZĘGŁO I IC ) ??
   MAM NA MYŚLI NORMALNĄ DYNAMICZNA JAZDE BEZ PAŁOWANIA ITP.  Teraz autko ma jakies 210tys i z 2 tys po sofcie , śmiga sobie ładnie , równo pracuje i puszcza czasem czarne bąki przy pałowaniu  
  
Prosze o odpowiedz , Dzieki !!!
pzdr;
			
									
									CZY AUTKO Z MOCA OKOŁO 145-150PS WYTRZYMA NA ORYGINALNYM OSPRZĘCIE ( M.IN SPRZĘGŁO I IC ) ??
Prosze o odpowiedz , Dzieki !!!
pzdr;
Witam  serdecznie. Posiadam  MK4 TDI 90KM silnik  ALH, rok  prod. 1998. Do  tej  pory  nie  miałem  żadnych  zastrzeżeń  do  tego  autka, jednak  dziś  po  przejechaniu  kilku  kilometrów  i  dwugodzinnym  postoju  chciałem  go odpalić  i  nic  z  tego. Nadmieniam,że  wcześniej zdarzało  sie i czasem  nie  chciał  od  razu odpalić  , lecz  po  odczekaniu  kilku chwili  palił  na  dotyk. Dizisiaj  niestety  tego mnie  uczynił. Wielokrotne  próby  nie  przyniosły  oczekiwanego rezultatu. Pompa  podaje  paliwo, powietrze   w przewodacjh  cofało się  , lecz  usunięto  tą  usterkę  poprzez  zmiane  opasek na  pr5zewodach  paliwoych. Kolega  sprawdził  elektrozawór  na  pompie i okazało się, że nie  dochodzi  do  niego  prąd, a  tym  samym  stwierdził,że  komputer  ciągle  podaje  komendę  wyłaczenia  zapłonu  i stąd  tez  powód  braku  możliwości  odpalenia silnika. Proszę  o pomoc, gdyż  nie bardzo  wiem  co  jest  tego  powodem. Czy  konieczne  jest  podłaczenia  do  VAG-a, ewmntualnie  co  może  być  powodem  takiego  stanu  rzeczy? Z  góry  dziękuje  za  okazana  pomoc!
			
									
									- 
				blast3r-bley
 - Użytkownik

 - Posty: 277
 - Rejestracja: wt wrz 16, 2008 11:28
 - Lokalizacja: Krotoszyn
 - Kontakt:
 
panowie poratujcie co zrobic i do kogo to dac?
Posiadam GOLFA IV TDI ALH 90 PS 09.2000r.produkcji
Po kupnie wymienilem kpl rozrzad(pasek,3 rolki,napinacz),pompe wody,lozysko alternatora,napinacz paska wielorowkowego,pasek wielorowkowy(wieloklinowy)plyn chlodzacy(czerwony VW) Wszystko INA
Wymienilem wszystkie filtry(powietrza,paliwa,kabinowy,oleju)MANN
Wymienilem olej Castrol Magnatec 10/40 B3
i zaczelo mi fiksowac spalanie w miescie przy normalnej jezdzie tak do 2000-2500 obr 7.5 litra na 100km
w cyklu mieszanym 6litrow
w trasie(to jest ok)4.7 litra lyka
ale cos jest nie tak z miastem?czy te silniki tak pala?
przyznaje ze czasami sie wstawi buta czy zalaczy klime ale staram sie tak nie przekraczac tych 2500obr ale auto i tak mi pali 7-8
I to przewaznie latam sam bez ladunku
dac to do kolesia od pompy?zeby ustawil zaplon
czy cos z wtryskiem?
ale jak by bylo cos nie halo z wtryskiem to by kopcil,kiepsko palil zimny i rozgrzany
a tego nie ma
co prawda zaczynaja mi dzwonic szklanki,ale czy to ma wplyw na spalanie??
Co o tym myslicie?jakies rady?
PozdroVWa
			
									
									Posiadam GOLFA IV TDI ALH 90 PS 09.2000r.produkcji
Po kupnie wymienilem kpl rozrzad(pasek,3 rolki,napinacz),pompe wody,lozysko alternatora,napinacz paska wielorowkowego,pasek wielorowkowy(wieloklinowy)plyn chlodzacy(czerwony VW) Wszystko INA
Wymienilem wszystkie filtry(powietrza,paliwa,kabinowy,oleju)MANN
Wymienilem olej Castrol Magnatec 10/40 B3
i zaczelo mi fiksowac spalanie w miescie przy normalnej jezdzie tak do 2000-2500 obr 7.5 litra na 100km
w cyklu mieszanym 6litrow
w trasie(to jest ok)4.7 litra lyka
ale cos jest nie tak z miastem?czy te silniki tak pala?
przyznaje ze czasami sie wstawi buta czy zalaczy klime ale staram sie tak nie przekraczac tych 2500obr ale auto i tak mi pali 7-8
I to przewaznie latam sam bez ladunku
dac to do kolesia od pompy?zeby ustawil zaplon
czy cos z wtryskiem?
ale jak by bylo cos nie halo z wtryskiem to by kopcil,kiepsko palil zimny i rozgrzany
a tego nie ma
co prawda zaczynaja mi dzwonic szklanki,ale czy to ma wplyw na spalanie??
Co o tym myslicie?jakies rady?
PozdroVWa
mk3,mk3 GTI Edition,RMC 2.0 16v,mk4 ALH,A4 B6 AWX S-line,Skoda Octavia II RS 170PS,polo 9n2 ASZ 131ps+,Golf V TOUR TDI 08r.,PSA HDI,BMW E60 525d,Leon BLS FR,mk6 2.0 TDI CR Carat,Seat Ibiza 1.6TDI CR COPA...
->VW 1.6 BSE HIGHLINE
						->VW 1.6 BSE HIGHLINE
Adrian1980, dzięki za zainteresowanie moim wątkiem. Udało się znaleźć przyczynę - zimne luty na przekaźniku 109 no i wyczyszczone oczko na pompie na zaworze n109. Teraz auto już nie gaśnie, wszystko gra także jakby komuś autko gasło w trakcie jazdy - polecam przelutować przekaźnik 109 i przeczyścić papierem ściernym oczko na zaworku n109.
blast3r-bley, co do spalania to nie wiem jak u innych ale u mnie w ALH palił w mieście 8-8,5 litra a jeżdżę "normalnie" (nie przekraczam 2 tyś przed 90 rozgrzaniem silnika. Po rozgrzaniu nie schodzę poniżęj 2 tyś, kręci się do 3,5). Niedawno wstawiłem wtryski 216 i spalanie w mieście spadło o ponad litr, czyli teraz jakieś 7 litrów a na trasie to zależy od prędkości. Przy utrzymaniu 160 km/h spala 7 litrów. Przy prędkościach rzędu 90-110 - 5 litrów.
			
									
									blast3r-bley, co do spalania to nie wiem jak u innych ale u mnie w ALH palił w mieście 8-8,5 litra a jeżdżę "normalnie" (nie przekraczam 2 tyś przed 90 rozgrzaniem silnika. Po rozgrzaniu nie schodzę poniżęj 2 tyś, kręci się do 3,5). Niedawno wstawiłem wtryski 216 i spalanie w mieście spadło o ponad litr, czyli teraz jakieś 7 litrów a na trasie to zależy od prędkości. Przy utrzymaniu 160 km/h spala 7 litrów. Przy prędkościach rzędu 90-110 - 5 litrów.
- 
				SMUTNYINDYK
 - Mały gagatek

 - Posty: 80
 - Rejestracja: wt kwie 22, 2008 23:11
 - Lokalizacja: warszawa
 
U mojej żony w NEW BEETLE ALH spalanie w mieście też powyżej 7l/100km, a ona jeździ raczej PSJ i w ciągłych korkach. I niedawno zauważyłem NOTLAUF na 5 biegu - wprawdzie deliikatny i nie zawsze i właściwie tylko na 5. Tu mam może głupie pytanie, bo wbrew logice. Czy można wstawić turbinę o stałej geometrii łopatek np. od jakiegoś AGR bo żonie tak na prawdę nie zależy na przyspieszeniach[ jazda tylko w mieście], a ja nie myślałbym o żadnym NOTLAUFIE[ bo przecież jaj pojazd jest i tak na mojej głowie].
			
									
									SmutnyIndyk - VW New Beetle 19TDI,Ford C-Max 1.6TDCI[sprzedałem],PEUGEOT306 1600 8V benzyna[1997r], Stilo ABARTH Full wypas 2006r[ chyba najlepszy].
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości

 

