Air Ride - INFO Ogólne

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
Luq@sz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt sie 21, 2007 22:58
Lokalizacja: "z"dolny ślask

Post autor: Luq@sz » wt maja 26, 2009 18:03

przejżałem cały temat i nie znalazłem odpowiedzi na kilka pytań :
- czy air nadaje się do zwykłej jazdy na codzień?
- czy air działa przy skrajnych temperaturach (+40stopni C,- 25stopni C)?, tu pytanie dodatkowe czy nie potrzebny jest osuszacz powietrza w zimie
- czy budowa aira na gwinde ta-tech nie będzie błędem(przód)?
- czy nadają się tylny amor o MTS ?
- czy w przypadku upychania bytli tak, żeby ich widać nie było można połączyć zaworami np 2 mniejsze gaśnice ?
- czy przy zastosowaniu rozwiązana na tył jak w golfach 2 passat b35i variant bedzie smigał jak lekka dwójka ?
- jak się zachowuje air przy prędkościach dochodzących do 200km/h

wiem, że to dużo pytań, ale lubie wiedzieć wiecej zanim wezme się do roboty :)

wiem, że to dużo pytań
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 18:07 przez Luq@sz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt maja 26, 2009 19:14

Luq@sz pisze:- czy air nadaje się do zwykłej jazdy na codzień?
raczej tak ale np osobiscie bym sie bal na tym smigac wiec tego do siebie nei zakladam
Luq@sz pisze:- czy nadają się tylny amor o MTS ?
tak
kolega zrobil na amorkach tych airide idgayowi i bedzie sobie robil juz mam dla niego komplet mtsa odlozony :)
Luq@sz pisze:czy przy zastosowaniu rozwiązana na tył jak w golfach 2 passat b35i variant bedzie smigał jak lekka dwójka ?
nie rozumiem co to za roznica?
- jak się zachowuje air przy prędkościach dochodzących do 200km/h
ja bym wolal nie sprawdzac ;) dlatego nie bede tego mial :)


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Luq@sz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt sie 21, 2007 22:58
Lokalizacja: "z"dolny ślask

Post autor: Luq@sz » wt maja 26, 2009 19:20

MAPET pisze:
Luq@sz pisze:czy przy zastosowaniu rozwiązana na tył jak w golfach 2 passat b35i variant bedzie smigał jak lekka dwójka ?
nie rozumiem co to za roznica?
ciężaru auta b3 troche jednak więcej waży
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 19:21 przez Luq@sz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » śr maja 27, 2009 08:22

sprezarka nie ma znaczenia jaki auto przeciez ona tylko ma napompowac zbiornik i tyle pozniej to powietrze w poduszce robi robote


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Luq@sz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: wt sie 21, 2007 22:58
Lokalizacja: "z"dolny ślask

Post autor: Luq@sz » sob maja 30, 2009 11:44

ja jednak poczekam na opinię ludzi, którzy śmigają na airze na codzień, jak to jets przy "wysokich: prędkościach typu 170-200 ? czy da się tym jechać czy są jakieś mankamenty ?



Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » sob maja 30, 2009 12:00

Na vw zone poszukaj tematu o air. Kiedyś tam czytałem wypowiedź gościa który miał przyjemność jechać pewnym vento vr6 na air. Ogólnie wyglądało to tak że rozpęd do 200 potem ostre hamowanie ze 180, zakręt i znowu rura. Z tego co pisał prawie w ogóle nie odczuwalna była obecność pneumatyki. Tak że myśle że jak dobrze zawias zrobiony będzie ok.


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » wt cze 02, 2009 13:25

Witam, pozwólcie że wtrącę swoje trzy grosze. Ja osobiście uważam, że air sprawdzi się o wiele lepiej niż zwykłe zawieszenie, a co do twardości po nie równościach to powinno być ok. Nawet powinno lepiej tłumić nierówności i nie przenosić drgań i trzasków do wnętrza. Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt cze 02, 2009 15:44

tomek08 pisze:Ja osobiście uważam, że air sprawdzi się o wiele lepiej niż zwykłe zawieszenie, a co do twardości po nie równościach to powinno być ok. Nawet powinno lepiej tłumić nierówności i nie przenosić drgań i trzasków do wnętrza. Pozdrawiam.
Masz racje , w tirach najlepiej się to sprawdza i niech tak zostanie.
Pogadaj z tymi co mieli Air i się przekonasz jak się lata 120 km/h w zakrętach .

Pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » wt cze 02, 2009 21:32

Wydaje mi się, że Dj Darecki, chodziło o to, że w zakrętach jest dużo sztywniejszy niż na zwyczajnym zawiasie. Jak by dopracował to wszystko i parę ulepszeń to by można zrobić taki bajer, że w zakrętach by dopompowywało to koło które jest bardziej obciążone. Nawet już wiem jak.


Tomek

Awatar użytkownika
Sawno
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 550
Rejestracja: śr sty 12, 2005 01:48
Lokalizacja: kamień pom.
Kontakt:

Post autor: Sawno » wt cze 02, 2009 21:41

a mi się zdaje że odwrotnie


Mój golf
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=44870&start=255
Sprzedam naklejki vwgolf.pl pisać na PW

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/58f3d0b3b01c6baa.html][img]http://images28.fotosik.pl/37/58f3d0b3b01c6baam.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » wt cze 02, 2009 22:38

tomek08 pisze:Wydaje mi się, że Dj Darecki, chodziło o to, że w zakrętach jest dużo sztywniejszy niż na zwyczajnym zawiasie
Mylisz się , jak powietrze może być sztywniejsze od oleju czy gazu sprężonego?.
Air to tylko pokazówka nic więcej :chytry:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » wt cze 02, 2009 23:11

Dj Darecki, powietrze jest zamiast sprężyny, a amorek musi być i tak, bo inaczej byś wyfrunął z drogi na pierwszej nierówności.


Tomek

Awatar użytkownika
dj domin1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 566
Rejestracja: wt lis 13, 2007 21:39
Lokalizacja: Koziegłowy, Częstochowa
Kontakt:

Post autor: dj domin1 » śr cze 03, 2009 17:34

Dj Darecki pisze:Mylisz się , jak powietrze może być sztywniejsze od oleju czy gazu sprężonego?.
Ze co? :chytry:
tomek08 pisze:Dj Darecki, powietrze jest zamiast sprężyny, a amorek musi być i tak, bo inaczej byś wyfrunął z drogi na pierwszej nierówności
No właśnie.
Sztywność zawieszenia zależy od amortyzatora. Po to ludzie w tym temacie pisali o amorkach z regulacją twardości.


[img]http://images47.fotosik.pl/224/aec06ac71a10dc82med.jpg[/img]
Mój Wolfsburg Edition 16V I mk2 AFN
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=188972 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=524708

Awatar użytkownika
Dj Darecki
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2252
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
Lokalizacja: NEB-raska
Kontakt:

Post autor: Dj Darecki » śr cze 03, 2009 17:35

dj domin1 pisze:No właśnie.
Sztywność zawieszenia zależy od amortyzatora. Po to ludzie w tym temacie pisali o amorkach z regulacją twardości.
Sprężyna też jest ważna

Ps. Zapytajcie Grzenia dla czego wywalił Air i wsadził gwint :) , żeby jeździć normalnie :)
Ostatnio zmieniony śr cze 03, 2009 17:36 przez Dj Darecki, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]


[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości