Odczuwalny brak mocy (Przyśpieszenia)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt maja 26, 2009 17:11

nie koniecznie
problem moze byc nie w samej pompie lecz w układzie lub regulatorze ciśnienia
Jak to samemu sprawdzić ? tylko proszę o dokładną instrukcje .
Też miałem u siebie muła. Po przestawieniu rozrządu o jeden ząbek auto odżyło... Mimo że poprzedni mechanik powiedział że rozrząd jest ok... a jednak nie był...
Rozrząd sprawdzałem sam osobiście i jet ustawiony idealnie takim sposobem jak piszesz można zachwiać wątpliwości co do działania każdego elementu podzespołu w aucie , nawet nowego bo można by wydedukować ze nawet nowa część może być zepsuta i tym sposobem wpędzamy się w blednę koło z którego nie ma wyjścia.
Maksymalna prędkość do jakiej się rozpędza? Maksymalne obroty? kręci powyżej 5000 w czasie jazdy? Skoro pompa sprawdzana to czy przy okazji przekaźnik od pompy?
Rozpędza się na 4 biegu do 140 km tzn muszę trochę cisnąc aby się rozpędził, potem to już wrzucam 5 bieg i jest tragedia coś tam jeszcze próbuje się rozpędzić ale to już jest tragedia , ogólnie czuć brak mocy przyspieszenia.

Obroty na jałowym po nagrzaniu 6200 obrotów

Nigdzie nie napisałem ze sprawdzałem pompę , koszt sprawdzenia jest taki sam co koszt nowej pompy wiec wymienię za jakiś czas nową pompę , chyba ze jakoś można ja sprawdzić samemu bez jakiegoś przyrządu , no i jak sprawdzić działanie przekaźnika pompy ?

Fotki znaków na kołach:

Obrazek Obrazek

Ja już jestem głupi :( może mi licznik przekłamuje ? ale z drugiej strony zostaje jeszcze brak mocy przyspieszenia.
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 17:22 przez jawirax, łącznie zmieniany 4 razy.



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » wt maja 26, 2009 17:37

nie jest to demon szybkości, bo golf jest ciężki, vento idzie lepiej na tym silniku, ale: podmienić przekaźnik lub rozebrać i obejrzeć stan styków. Obroty wykluczają dalszy problem z zapłonem, ale prędkość maksymalna sugeruje: 1. zapchany wydech lub zmniejszona przepustowość np.układ o innej średnicy z innego auta lub wstawione cos zamiast kata lub tłumika typu strumiennica ktora zaburza przejście powietrza:czy tak samo muli na zimnym silniku czy dopiero jak zagrzeje? 2. za małe lub za duże ciśnienie paliwa i tego bym się trzymał (pompa, przekaźnik, filtr paliwa, przerwa w rurkach, regulator ciśnienia)


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt maja 26, 2009 17:48

nie jest to demon szybkości, bo golf jest ciężki, vento idzie lepiej na tym silniku, ale: podmienić przekaźnik lub rozebrać i obejrzeć stan styków. Obroty wykluczają dalszy problem z zapłonem, ale prędkość maksymalna sugeruje: 1. zapchany wydech lub zmniejszona przepustowość np.układ o innej średnicy z innego auta lub wstawione cos zamiast kata lub tłumika typu strumiennica ktora zaburza przejście powietrza:czy tak samo muli na zimnym silniku czy dopiero jak zagrzeje? 2. za małe lub za duże ciśnienie paliwa i tego bym się trzymał (pompa, przekaźnik, filtr paliwa, przerwa w rurkach, regulator ciśnienia)
Wydech jak pisałem jest w porządku wszystko oryginalne i drożny zero strumienic rurek coały wydech oryginalny i całkowicie drożny

Na zimnym i ciepłym to samo.

Przerwy w rurkach nie ma sprawdzałem , filtr paliwa nowy

Jak sprawdzić regulator ciśnienia ?i gdzie on jest ?
Ostatnio zmieniony wt maja 26, 2009 17:59 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt maja 26, 2009 22:55

a filt może założony odwrotnie bo i takie rzeczy widziałem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » wt maja 26, 2009 23:19

Fahoo pisze:a filt może założony odwrotnie bo i takie rzeczy widziałem
Filtr jest dobrze założony , przed wymianą filtra tez był muł , jak wymieniałem filtr paliwa to e starego nie leciała benzyna czysta tylko czarna maź , może od tego gdzieś są zarypane przewody paliwowe , gniazda , wtrysk ? wlałem dziś trochę preparatu STP przed tankowaniem , zobaczę co będzie ale znając mojego pecha będzie wielki hu.... , za tydzień jak wpadnie mi 100 zl to kupie i wymienię nową pompę paliwa.Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?



Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » śr maja 27, 2009 08:48

witam podepnę się pod temat bo widzę że dużo rozmawialiście o rozrządzie mógłby ktoś rzucić okiem na moje ustawienie bo wydaje mi się że mam źle ustawiony, wydaje mi się że ta kropka powinna się pokrywać z tą jakby strzałką co zaznaczyłem na fotce jak myślicie ? jeśli jest źle ustawiony da się to jakoś ustawić samemu?Obrazek



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr maja 27, 2009 08:50

no to kolego masz odpowiedz na swoje pytanie tak przynajmniej mi sie wydaje.
zmniejszył się przekrój przewodów itp w układzie paliwowo-wtryskowym.
Pod obciązeniem gdy potrzeba wiecej wahy gdy dajesz buta układ nie nadąza z podamiem właściwej ilości paliwa
Rozbieraj po kolei przewody i góre z wtryskiem tam będzie rozwiazanie.Tak jak ci pisałem zmierz ciśnienie paliwa.


jojo_ns, a jaki masz silnik? tez AAM? bo z rysunku widze że raczej nie.Znaki pokrywaja się co drugi obrót
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 08:54 przez Fahoo, łącznie zmieniany 1 raz.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » śr maja 27, 2009 09:02

a gdzie to sprawdzić jaki silnik ? sorry za takie głupie pytanie ale jestem zielony w te klocki

[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 09:10 ]
typ silnika ABS mam tak mi się wydaje



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr maja 27, 2009 09:18

jojo_ns, na wlepie w bagu lub po nr silnika 3 pierwsze litery to oznaczenie
ktory rok twego auta i jaka pojemnosc?

[ Dodano: 27 Maj 2009 09:19 ]
po wyglądzie obstawiam że to 1,6

[ Dodano: 27 Maj 2009 09:23 ]
jojo_ns,
[ Dodano: Sro Maj 27, 2009 09:10 ]
typ silnika ABS mam tak mi się wydaje
no to ci sie wydaje :grin:


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » śr maja 27, 2009 09:25

94r 1.6 benz :)



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » śr maja 27, 2009 09:27

jojo_ns, albo ABD 1.4 albo ABU 1.6 ale musisz dać drugie zdjęcie koła na wale korbowym bo jeśli koło nie jest ustawione na znak to na koło wałka rozrządu nie ma co patrzeć
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 09:29 przez T.O.B.I., łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » śr maja 27, 2009 09:37

przeniesiono do odpowiedniego tematu
Ostatnio zmieniony śr maja 27, 2009 10:05 przez Fahoo, łącznie zmieniany 2 razy.


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » śr maja 27, 2009 10:00

ok założyłem osobny temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2882139#2882139
sorry za podpinke



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » śr maja 27, 2009 13:33

jawirax pisze:
Fahoo pisze:a filt może założony odwrotnie bo i takie rzeczy widziałem
Filtr jest dobrze założony , przed wymianą filtra tez był muł , jak wymieniałem filtr paliwa to e starego nie leciała benzyna czysta tylko czarna maź , może od tego gdzieś są zarypane przewody paliwowe , gniazda , wtrysk ? wlałem dziś trochę preparatu STP przed tankowaniem , zobaczę co będzie ale znając mojego pecha będzie wielki hu.... , za tydzień jak wpadnie mi 100 zl to kupie i wymienię nową pompę paliwa.Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły ?
Jak był syf w filtrze to to samo może być w baku i w pompie, trzeba sprawdzić wszystko jeszcze raz i wyczyścić, a dopiero potem stp bo tak to problem wraca ponownie.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 86 gości