VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI 131KM 4MOTION 2001 by THAMIAN
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI 131KM 4MOTION 2001 by THAMIAN
Śr gru 24, 2008 00:16
11/2005 - 12/2008
VW GOLF MK3 GTI EDITION 2.0 8V 2E 115KM ( LPG + BLOS)
12/2008 -
VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI-PD AVF 4MOTION 2001
PASSAT B5FL (3BG) VARIANT 1.9 TDI 131KM 4MOTION
rok produkcji: 2001
napęd 4MOTION
motor: 1.9 TDI AVF
moc: 131 KM (96 kW),
skrzynia biegów: manualna, 6 biegów
bagażnik o pojemności 450 dm3 lub po złożeniu tylnego siedzenia 1555 dm3
ABS
4 elektryczne szyby
4 poduszki powietrzne
elektryczne lusterka
klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
autoalarm
immobiliser
komputer pokładowy
tempomat
światła przeciwmgielne
klimatyzowany schowek
oryginalny wypinany hak
tylna roleta
8 oryginalnych głośników
przyciemniane szyby
******************************************************************************************************
Cz maja 07, 2009 05:16
odczyt kodów wyposażenia:
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT
4MOTION TREND
AVF --- silnik 1.9L/96kW TDI
LB5S --- jasnoniebieski metallic
FTS --- skrzynia 6-biegowa manualna
RW --- oznaczenie tapicerki
X2A --- program sprzedaży w Belgii
B0C --- wersja na rynek belgijski
C5E --- stalowe felgi 6J x 15H ET37
G0L --- 6-biegowa skrzynia manualna
H6S --- opony 195/65 R 15 V
J0R --- akumulator 380A (80AH)
D3E --- 4-cylindrowy silnik turbo diesel 1.9L/96kW TDI z systemem pompowtrysków, EU 3, podstawą silnika jest T9J/TG0
Q4H --- Siedzenia komfort sport (przód)
1AH --- EDL - elektryczna blokada dyferencjału
1G2 --- koło zapasowe normalne (zamiast dojazdówki) (stalowe)
2PX --- koło kierownicy sportowe (skóra) dla systemu pod. bezp.
5RQ --- lusterko zewnętrzne (wypukłe) (str. prawa)
5SL --- lusterko zewnętrzne ze szkłem asferycznym (strona lewa)
T9J --- 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.K
3S2 --- relingi dachowe (czarne)
8TC --- tylne światło przeciwmgielne
QG1 --- wydłużenie przedziału czasowego miedzy serwisami
8GL --- alternator 120A
8RM --- 8 głośników
1ZC --- hamulce tarczowe przód: 282x25mm (282x25mm - 288x25mm)
0JJ --- klasa masy pojazdu - oś przednia - zakres ciężaru: 09
0YS --- klasa masy pojazdu - oś tylna - zakres ciężaru: 16
1BA --- pakiet sprężynowania komfortowego (standard)
0GE --- norma emisji zgodna z EU 3
******************************************************************************************************
Cz maja 14, 2009 13:13
Czyszczenie i zaślepienie EGR, czyszczenie kolektora ssącego:
(wymiana uszczelek i zaślepka z blachy)
******************************************************************************************************
Cz maja 21, 2009 20:30
nowe graty:
lusterko prawe wersja angielska
płaskie pióra wycieraczek
ksenon 6000K
'82 DIESEL emblem
była też przymiarka BBS Hempa:
******************************************************************************************************
Pt cze 19, 2009 14:05
MUDDY THURSDAY
******************************************************************************************************
Pt cze 19, 2009 19:00
ALU 15" x 6,5"
******************************************************************************************************
Wt sie 11, 2009 10:59
nowe graty - zderzak z chromem /wersja Highline/ z czujnikami PDC:
******************************************************************************************************
Pn wrz 07, 2009 13:46
- nowe opony GOODYEAR EXCELLENCE 195/65R15 91V
- chowane wentyle ALCAR
- tarcze nacinane i nawiercane ATM MIKODA
- klocki z czujnikami STEINHOF
- wymiana łożyska na SKF
******************************************************************************************************
Cz paź 29, 2009 15:56
VT
******************************************************************************************************
Śr lis 04, 2009 01:13
******************************************************************************************************
Pn lis 30, 2009 18:05
217.000km za mną, kilka niespodzianek się pojawiło w zeszłym tygodniu:
- przetarł się wąż od turbo do IC
- końcówki drążków zaczęły niemiłosiernie hałasować
- pojawia się błąd nr 17571 - Czujnik temp paliwa - przerwany lub zwarty do + -
wąż szybko i tanio załatwiony
końcówki dostały zastrzyk z oleju :green_fuck:
a z czujnikiem jutro powalczę
******************************************************************************************************
Pt gru 11, 2009 17:29
W miejsce EGR powstała rura.
Do wyciętej strumieniem wodnym flanszy do kolektora dolotowego dospawana została 15cm rura o średnicy wewnętrznej 54mm czyli takiej, jaką ma kolektor w AVF. Niestety okazała się za długa i została skrócona o połowę.
Wycięta została także zaślepka kolektora wydechowego.
Łączenie między kolektorem dolotowym a flanszą z rurą zostały uszczelnione.
Wszystko zostało wyszlifowane z brudu i rdzy, wyczyszczone i następnie pomalowane czarną matową farbą odporną na temperatury.
Koszty:
- stalowa flansza i zaślepka 30zł
- rura stalowa 54mm/60mm 5zł
- kolanko gumowe o średnicy wewnętrznej 60mm 36zł
- oryginalne uszczelki pod kolektor dolotowy i wydechowy 35zł
- dwie obejmy skręcane ze stali nierdzewnej 22zł
- czarny spray 27zł
- nitro 6zł
wkrótce:
******************************************************************************************************
Śr gru 30, 2009 07:34
Passat z lotu ptaka
******************************************************************************************************
So sty 30, 2010 23:09
Na początku roku same szkody:
- wgniecenie i skrzywienie rury wzmocnienia przedniego
- pęknięta przednia łapa silnika
- porysowany zderzak
- pęknięte kratki zderzaka
- wystrzał turbiny, pęknięty wałek i uszkodzenie wirnika ssącego
Turbina GARETT GT1749VA wyjęta i wysłana do firmy http://www.radka-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; na regeneracje, uszczelnienie i zrobienie hybrydy.
(wirnik wydechowy od TDI ARL 150KM / ssący od BMW 330D)
Na fotkach widać jak zassało i wygięło nasiąknięty wodą filtr powietrza.
Niebawem czeka mnie trochę pracy przy aucie i w związku z tym kosztów:
- założenie turbiny
- wymiana filtrów
- wymiana oleju
- wymiana pasków klinowych
- wymiana łapy silnika
- wymiana poduszki silnika
- wymiana rury wzmocnienia przedniego
- wymiana kolanka kolektora ssącego
- montaż metalowej osłony silnika
blacha grubości 2mm, wystarczająco wytrzymała i nie aż taka ciężka
******************************************************************************************************
Pt lut 05, 2010 12:55
Foty turbo po zabiegu:
Komplet części:
******************************************************************************************************
So lut 13, 2010 18:29
PRZEBIEG PRAC
uszkodzone elementy:
- zużyty napinacz
- pęknięta łapa
- wgnieciona belka
- wgnieciona rura
Naprawa
Nowe turbo założone
Wymieniona zostały:
rura spinająca podłużnice przód
łapa silnika
poduszka silnika
pasek kompresora klimatyzacji
pasek wielorowkowy
napinacz paska wielorowkowego z rolką odwracającą
turbina
olej
filtr oleju
filtr powietrza
filtr paliwa
filtr przeciwpyłkowy
płyn wspomagania
płyn chłodzący
Okazało się że rura spinająca podłużnice pochodzi od B5 przed liftem i nie pasuje.
W związku z tym utknęliśmy w martwym punkcie na kilka dni.
******************************************************************************************************
Pn lut 15, 2010 18:40
nie no, bez przesady
Jutro przyjedzie paczka z właściwym wzmocnieniem przednim, więc mam nadzieję, że Passior wyjedzie wieczorem.
******************************************************************************************************
Cz lut 18, 2010 00:00
Wszystko złożone i auto zostało odpalone punktualnie o 00:00 z 16 na 17
Turbina już dotarta przez 200km, chodzi bardzo ładnie, zbiera się oczywiście wyżej niż seryjna bo dopiero przy 2300 obr/min gdy czuć uderzenie Nm.
******************************************************************************************************
Cz lut 18, 2010 01:25
Nowe turbo założone
******************************************************************************************************
Pn mar 15, 2010 21:03
******************************************************************************************************
N maja 16, 2010 23:29
******************************************************************************************************
N cze 20, 2010 13:26
Passat ma już 228 000 km na liczniku, spisuje się bardzo dobrze, ostatnio w długie weekendy przejechałem trasy 1000 i 1300 km.
Przestawiony język z francuskiego na angielski i wykonany test licznika:
[youtube][/youtube]
Pojawiły się małe awarie:
Końcówki drążków wypełnione zimą olejem żeby nie piszczały w końcu trzeba było wymienić.
I jak się okazało to był ostatni moment żeby to zrobić, zresztą widać na filmach
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
W końcu i padł też klakson :green_fuck:
W tle chłodnica której przeznaczenie nie jest jeszcze bliżej nam znane ...
aktualne foto:
******************************************************************************************************
N wrz 05, 2010 23:33
Od miesiąca jeżdżę praktycznie bez turbo:
- najpierw pęknięcie wężyka podciśnienia a teraz najprawdopodobniej N75, lub nadal gdzieś jest problem z tym podciśnieniem.
Do tego na początku sierpnia zapalił się czujnik poziomu oleju, kupiłem na pierwszej stacji i dolałem 200ml CASTROL 5W40 505.01.
Zazwyczaj 5L starczało na zalanie silnika i dolewki przez 10.000km.
Potem, podczas 2 tygodni postoju na parkingu i deszczowej pogody zalało trochę wnętrze Passata.
Dywaniki welurowe lekko podgniłe i pokryte mgiełką pleśni poszły do prania, w ich miejsce już jeżdżą gumiaki.
Wykładzina schnie już tydzień.
Do tego wszystkiego dzisiaj na liczniku wybiło 230.000 km więc przyszedł czas na wymianę oleju i filtrów.
Ostatnio wymieniane były przy 217.000 km, teraz będzie równiutko co 10.000km.
Tradycyjnie już, oliwa to MOTUL 5W40 505.01 5L
Do tego:
- filtr oleju KNECHT
- filtr powietrza BOSCH
Reszta filtrów zakupiona będzie w tym tygodniu.
Cz kwi 14, 2011 10:11
Ostatnio faktycznie sporo się dzieje przy aucie, lista zakupów jest długa.
Temat zaniedbałem w odświeżaniu, więc napiszę co doszło:
- ramka 2DIN + radio
- CB i druga antena /magnes/
- osłona stalowa pod spód /do założenia/
- czujniki parkowania VALEO /do założenia/
- wymienione zostały:
- pompa vacum
- osłony przegubów przód SPIDAN
- wycieraczki
Wycięto także katalizator. W tym tygodniu mam też już wszystkie części, które nadawały się do wymiany:
- klakson
- żarniki ksenon
- klocki tył BOSCH
- tarcze tył BOSCH
- klocki przód STEINHOF
- filtr oleju BOSCH
- filtr paliwa BOSCH
- filtr powietrza BOSCH
- filtr przeciwpyłkowy BOSCH
- olej MOTUL 505.01 5W40
Kupiłem także drugie turbo, seryjne.
Organizuję sobie właśnie FMIC i orurowanie.
Potem pewnie jakiś program.
******************************************************************************************************
Pn kwi 18, 2011 23:10
Założone zostały fotele od Passata W8 z poduszkami, podgrzewane i sterowane elektrycznie
Póki co podłączone na krótko i ustawione, wkrótce będą przełączniki i wiązka.
Ponieważ komplet pochodzi od sedana to będzie także przeróbka oparcia tylnej kanapy.
******************************************************************************************************
Pn kwi 25, 2011 01:10
Doszły kolejne graty
schowek na okulary oryginał VW
duże prawe lusterko
******************************************************************************************************
******************************************************************************************************
11/2005 - 12/2008
VW GOLF MK3 GTI EDITION 2.0 8V 2E 115KM ( LPG + BLOS)
12/2008 -
VW PASSAT VARIANT 1.9 TDI-PD AVF 4MOTION 2001
PASSAT B5FL (3BG) VARIANT 1.9 TDI 131KM 4MOTION
rok produkcji: 2001
napęd 4MOTION
motor: 1.9 TDI AVF
moc: 131 KM (96 kW),
skrzynia biegów: manualna, 6 biegów
bagażnik o pojemności 450 dm3 lub po złożeniu tylnego siedzenia 1555 dm3
ABS
4 elektryczne szyby
4 poduszki powietrzne
elektryczne lusterka
klimatyzacja automatyczna CLIMATRONIC
wspomaganie kierownicy
centralny zamek
autoalarm
immobiliser
komputer pokładowy
tempomat
światła przeciwmgielne
klimatyzowany schowek
oryginalny wypinany hak
tylna roleta
8 oryginalnych głośników
przyciemniane szyby
******************************************************************************************************
Cz maja 07, 2009 05:16
odczyt kodów wyposażenia:
VOLKSWAGEN PASSAT VARIANT
4MOTION TREND
AVF --- silnik 1.9L/96kW TDI
LB5S --- jasnoniebieski metallic
FTS --- skrzynia 6-biegowa manualna
RW --- oznaczenie tapicerki
X2A --- program sprzedaży w Belgii
B0C --- wersja na rynek belgijski
C5E --- stalowe felgi 6J x 15H ET37
G0L --- 6-biegowa skrzynia manualna
H6S --- opony 195/65 R 15 V
J0R --- akumulator 380A (80AH)
D3E --- 4-cylindrowy silnik turbo diesel 1.9L/96kW TDI z systemem pompowtrysków, EU 3, podstawą silnika jest T9J/TG0
Q4H --- Siedzenia komfort sport (przód)
1AH --- EDL - elektryczna blokada dyferencjału
1G2 --- koło zapasowe normalne (zamiast dojazdówki) (stalowe)
2PX --- koło kierownicy sportowe (skóra) dla systemu pod. bezp.
5RQ --- lusterko zewnętrzne (wypukłe) (str. prawa)
5SL --- lusterko zewnętrzne ze szkłem asferycznym (strona lewa)
T9J --- 4-cylinder diesel engine 1.9 L unit 038.K
3S2 --- relingi dachowe (czarne)
8TC --- tylne światło przeciwmgielne
QG1 --- wydłużenie przedziału czasowego miedzy serwisami
8GL --- alternator 120A
8RM --- 8 głośników
1ZC --- hamulce tarczowe przód: 282x25mm (282x25mm - 288x25mm)
0JJ --- klasa masy pojazdu - oś przednia - zakres ciężaru: 09
0YS --- klasa masy pojazdu - oś tylna - zakres ciężaru: 16
1BA --- pakiet sprężynowania komfortowego (standard)
0GE --- norma emisji zgodna z EU 3
******************************************************************************************************
Cz maja 14, 2009 13:13
Czyszczenie i zaślepienie EGR, czyszczenie kolektora ssącego:
(wymiana uszczelek i zaślepka z blachy)
******************************************************************************************************
Cz maja 21, 2009 20:30
nowe graty:
lusterko prawe wersja angielska
płaskie pióra wycieraczek
ksenon 6000K
'82 DIESEL emblem
była też przymiarka BBS Hempa:
******************************************************************************************************
Pt cze 19, 2009 14:05
MUDDY THURSDAY
******************************************************************************************************
Pt cze 19, 2009 19:00
ALU 15" x 6,5"
******************************************************************************************************
Wt sie 11, 2009 10:59
nowe graty - zderzak z chromem /wersja Highline/ z czujnikami PDC:
******************************************************************************************************
Pn wrz 07, 2009 13:46
- nowe opony GOODYEAR EXCELLENCE 195/65R15 91V
- chowane wentyle ALCAR
- tarcze nacinane i nawiercane ATM MIKODA
- klocki z czujnikami STEINHOF
- wymiana łożyska na SKF
******************************************************************************************************
Cz paź 29, 2009 15:56
VT
******************************************************************************************************
Śr lis 04, 2009 01:13
******************************************************************************************************
Pn lis 30, 2009 18:05
217.000km za mną, kilka niespodzianek się pojawiło w zeszłym tygodniu:
- przetarł się wąż od turbo do IC
- końcówki drążków zaczęły niemiłosiernie hałasować
- pojawia się błąd nr 17571 - Czujnik temp paliwa - przerwany lub zwarty do + -
wąż szybko i tanio załatwiony
końcówki dostały zastrzyk z oleju :green_fuck:
a z czujnikiem jutro powalczę
******************************************************************************************************
Pt gru 11, 2009 17:29
W miejsce EGR powstała rura.
Do wyciętej strumieniem wodnym flanszy do kolektora dolotowego dospawana została 15cm rura o średnicy wewnętrznej 54mm czyli takiej, jaką ma kolektor w AVF. Niestety okazała się za długa i została skrócona o połowę.
Wycięta została także zaślepka kolektora wydechowego.
Łączenie między kolektorem dolotowym a flanszą z rurą zostały uszczelnione.
Wszystko zostało wyszlifowane z brudu i rdzy, wyczyszczone i następnie pomalowane czarną matową farbą odporną na temperatury.
Koszty:
- stalowa flansza i zaślepka 30zł
- rura stalowa 54mm/60mm 5zł
- kolanko gumowe o średnicy wewnętrznej 60mm 36zł
- oryginalne uszczelki pod kolektor dolotowy i wydechowy 35zł
- dwie obejmy skręcane ze stali nierdzewnej 22zł
- czarny spray 27zł
- nitro 6zł
wkrótce:
******************************************************************************************************
Śr gru 30, 2009 07:34
Passat z lotu ptaka
******************************************************************************************************
So sty 30, 2010 23:09
Na początku roku same szkody:
- wgniecenie i skrzywienie rury wzmocnienia przedniego
- pęknięta przednia łapa silnika
- porysowany zderzak
- pęknięte kratki zderzaka
- wystrzał turbiny, pęknięty wałek i uszkodzenie wirnika ssącego
Turbina GARETT GT1749VA wyjęta i wysłana do firmy http://www.radka-turbo.pl" onclick="window.open(this.href);return false; na regeneracje, uszczelnienie i zrobienie hybrydy.
(wirnik wydechowy od TDI ARL 150KM / ssący od BMW 330D)
Na fotkach widać jak zassało i wygięło nasiąknięty wodą filtr powietrza.
Niebawem czeka mnie trochę pracy przy aucie i w związku z tym kosztów:
- założenie turbiny
- wymiana filtrów
- wymiana oleju
- wymiana pasków klinowych
- wymiana łapy silnika
- wymiana poduszki silnika
- wymiana rury wzmocnienia przedniego
- wymiana kolanka kolektora ssącego
- montaż metalowej osłony silnika
blacha grubości 2mm, wystarczająco wytrzymała i nie aż taka ciężka
******************************************************************************************************
Pt lut 05, 2010 12:55
Foty turbo po zabiegu:
Komplet części:
******************************************************************************************************
So lut 13, 2010 18:29
PRZEBIEG PRAC
uszkodzone elementy:
- zużyty napinacz
- pęknięta łapa
- wgnieciona belka
- wgnieciona rura
Naprawa
Nowe turbo założone
Wymieniona zostały:
rura spinająca podłużnice przód
łapa silnika
poduszka silnika
pasek kompresora klimatyzacji
pasek wielorowkowy
napinacz paska wielorowkowego z rolką odwracającą
turbina
olej
filtr oleju
filtr powietrza
filtr paliwa
filtr przeciwpyłkowy
płyn wspomagania
płyn chłodzący
Okazało się że rura spinająca podłużnice pochodzi od B5 przed liftem i nie pasuje.
W związku z tym utknęliśmy w martwym punkcie na kilka dni.
******************************************************************************************************
Pn lut 15, 2010 18:40
nie no, bez przesady
Jutro przyjedzie paczka z właściwym wzmocnieniem przednim, więc mam nadzieję, że Passior wyjedzie wieczorem.
******************************************************************************************************
Cz lut 18, 2010 00:00
Wszystko złożone i auto zostało odpalone punktualnie o 00:00 z 16 na 17
Turbina już dotarta przez 200km, chodzi bardzo ładnie, zbiera się oczywiście wyżej niż seryjna bo dopiero przy 2300 obr/min gdy czuć uderzenie Nm.
******************************************************************************************************
Cz lut 18, 2010 01:25
Nowe turbo założone
******************************************************************************************************
Pn mar 15, 2010 21:03
******************************************************************************************************
N maja 16, 2010 23:29
******************************************************************************************************
N cze 20, 2010 13:26
Passat ma już 228 000 km na liczniku, spisuje się bardzo dobrze, ostatnio w długie weekendy przejechałem trasy 1000 i 1300 km.
Przestawiony język z francuskiego na angielski i wykonany test licznika:
[youtube][/youtube]
Pojawiły się małe awarie:
Końcówki drążków wypełnione zimą olejem żeby nie piszczały w końcu trzeba było wymienić.
I jak się okazało to był ostatni moment żeby to zrobić, zresztą widać na filmach
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
W końcu i padł też klakson :green_fuck:
W tle chłodnica której przeznaczenie nie jest jeszcze bliżej nam znane ...
aktualne foto:
******************************************************************************************************
N wrz 05, 2010 23:33
Od miesiąca jeżdżę praktycznie bez turbo:
- najpierw pęknięcie wężyka podciśnienia a teraz najprawdopodobniej N75, lub nadal gdzieś jest problem z tym podciśnieniem.
Do tego na początku sierpnia zapalił się czujnik poziomu oleju, kupiłem na pierwszej stacji i dolałem 200ml CASTROL 5W40 505.01.
Zazwyczaj 5L starczało na zalanie silnika i dolewki przez 10.000km.
Potem, podczas 2 tygodni postoju na parkingu i deszczowej pogody zalało trochę wnętrze Passata.
Dywaniki welurowe lekko podgniłe i pokryte mgiełką pleśni poszły do prania, w ich miejsce już jeżdżą gumiaki.
Wykładzina schnie już tydzień.
Do tego wszystkiego dzisiaj na liczniku wybiło 230.000 km więc przyszedł czas na wymianę oleju i filtrów.
Ostatnio wymieniane były przy 217.000 km, teraz będzie równiutko co 10.000km.
Tradycyjnie już, oliwa to MOTUL 5W40 505.01 5L
Do tego:
- filtr oleju KNECHT
- filtr powietrza BOSCH
Reszta filtrów zakupiona będzie w tym tygodniu.
Cz kwi 14, 2011 10:11
Ostatnio faktycznie sporo się dzieje przy aucie, lista zakupów jest długa.
Temat zaniedbałem w odświeżaniu, więc napiszę co doszło:
- ramka 2DIN + radio
- CB i druga antena /magnes/
- osłona stalowa pod spód /do założenia/
- czujniki parkowania VALEO /do założenia/
- wymienione zostały:
- pompa vacum
- osłony przegubów przód SPIDAN
- wycieraczki
Wycięto także katalizator. W tym tygodniu mam też już wszystkie części, które nadawały się do wymiany:
- klakson
- żarniki ksenon
- klocki tył BOSCH
- tarcze tył BOSCH
- klocki przód STEINHOF
- filtr oleju BOSCH
- filtr paliwa BOSCH
- filtr powietrza BOSCH
- filtr przeciwpyłkowy BOSCH
- olej MOTUL 505.01 5W40
Kupiłem także drugie turbo, seryjne.
Organizuję sobie właśnie FMIC i orurowanie.
Potem pewnie jakiś program.
******************************************************************************************************
Pn kwi 18, 2011 23:10
Założone zostały fotele od Passata W8 z poduszkami, podgrzewane i sterowane elektrycznie
Póki co podłączone na krótko i ustawione, wkrótce będą przełączniki i wiązka.
Ponieważ komplet pochodzi od sedana to będzie także przeróbka oparcia tylnej kanapy.
******************************************************************************************************
Pn kwi 25, 2011 01:10
Doszły kolejne graty
schowek na okulary oryginał VW
duże prawe lusterko
******************************************************************************************************
******************************************************************************************************
Ostatnio zmieniony czw maja 05, 2011 22:07 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 38 razy.
- maciek.wroc
- Gadatliwa bestia
- Posty: 716
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
- Lokalizacja: Wrocław/kozanów
- Kontakt:
no ładny i po lifcie tylko szkoda ze automat i 4 motion
VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
- maciek.wroc
- Gadatliwa bestia
- Posty: 716
- Rejestracja: wt cze 20, 2006 22:14
- Lokalizacja: Wrocław/kozanów
- Kontakt:
sorki panowie bo czytałem inny temat i było z automatem i błąd zrobiłem. mogłes lusterka założyć z kierunkami oryginalne
VW Passat B5 Virus by DanoSoft 119 KM i 287 Nm viewtopic.php?p=3903908#3903908 NOWE FOTY ZAPRASZAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
MalowanieFelg.com
POLECAM
PS. Wiem, że można by założyć większe felgi, /16,17,18 a nawet 19 cali/ ale z założenia miały być na razie 15tki więc darujcie sobie komentarze, że za te są małe.
W Łodzi są i tak wystarczająco narażone na rozjebutanie, szczególnie przy moim trybie jazdy.
A dekielki będą VW po weekendzie
Jutro looknę na Twojego Pasiorka
dzięki za wizytę , pozdrawiam i do zobaczenia !!
W Łodzi są i tak wystarczająco narażone na rozjebutanie, szczególnie przy moim trybie jazdy.
A dekielki będą VW po weekendzie
było małe taplankofalla_x pisze:THAMIAN, gdzis ty jezdzil ha pitole auto kzackie 4x4 bajer silniczek tak samo powodzenia w mdach i mam nadzieje ze kiedys spotkamy sie gdzies znowu w lodzi na malym spociku
Jutro looknę na Twojego Pasiorka
dzięki za wizytę , pozdrawiam i do zobaczenia !!
Ostatnio zmieniony pt cze 19, 2009 20:16 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 2 razy.
wymieniłem ostatnio olej po 10.000km, znowu na Motula 505.01 5W40
Wizyty u Uysego nie będzie, póki co wystarczają mi te osiągi , które auto ma.
Przede wszystkim jeśłi już to najpierw zrobię FMIC, ale z tym i tak poczekamy.
Dla mnie najważniejsza jest niezawodność i komfort Passka, mam zresztą trochę innych planów z nim związanych, które niewątpliwie chciałbym zrealizować i moc nie jest w nich priorytetem.
Marzy mi się ESP i kilka innych wypasów.
Wizyty u Uysego nie będzie, póki co wystarczają mi te osiągi , które auto ma.
Przede wszystkim jeśłi już to najpierw zrobię FMIC, ale z tym i tak poczekamy.
Dla mnie najważniejsza jest niezawodność i komfort Passka, mam zresztą trochę innych planów z nim związanych, które niewątpliwie chciałbym zrealizować i moc nie jest w nich priorytetem.
Marzy mi się ESP i kilka innych wypasów.
- Kocioł DCG
- Użytkownik
- Posty: 275
- Rejestracja: pn mar 13, 2006 00:07
- Lokalizacja: Ålgård
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Auto widziałem na żywca jeszcze oprócz lamp relingi bym zostawił
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Przyglądałem się wersji HIGHLINE Passata z chromowanymi relingami.
Zaobserwowałem, że chrom schodzi z tych relingów w każdym prawie egzemplarzu.
I jednak to nie to, więc mam zamiar pomalować relingi na kolor srebrny - ale nie lustrzany chrom tylko sreberko, zapewne proszkowo żeby zachować trwałość.
Tak też najprawdopodobniej były malowane relingi w Audi A4 B7 i to właśnie one mi przypadły do gustu.
Ale żeby to zrobić to muszę jakoś w miarę tanio zakupić drugie relingi i je pomalować żeby potem zrobić szybką podmiankę
Zaobserwowałem, że chrom schodzi z tych relingów w każdym prawie egzemplarzu.
I jednak to nie to, więc mam zamiar pomalować relingi na kolor srebrny - ale nie lustrzany chrom tylko sreberko, zapewne proszkowo żeby zachować trwałość.
Tak też najprawdopodobniej były malowane relingi w Audi A4 B7 i to właśnie one mi przypadły do gustu.
Ale żeby to zrobić to muszę jakoś w miarę tanio zakupić drugie relingi i je pomalować żeby potem zrobić szybką podmiankę
THAMIAN, ja tez bym byl zainteresowany proszkowym malowaniem relingow , reling jak reling ale je asie zastanawiam co z tymi wszystkimi maskownicami ktore sa plastikowe i prz zdieciu pekaja zaczepy i praktycznie maskownica do wyzucenia jak malowane proszkowe bedize sie trzymalo na plastiku
ale pomysl fajny jesli masz kogos w lodzi kto maluje proszkowo to jestem za
ale pomysl fajny jesli masz kogos w lodzi kto maluje proszkowo to jestem za
Nie wiem jak to wygląda maskownic, będę je miał w ręku to będziemy kombinować.falla_x pisze:THAMIAN, ja tez bym byl zainteresowany proszkowym malowaniem relingow , reling jak reling ale je asie zastanawiam co z tymi wszystkimi maskownicami ktore sa plastikowe i prz zdieciu pekaja zaczepy i praktycznie maskownica do wyzucenia jak malowane proszkowe bedize sie trzymalo na plastiku
ale pomysl fajny jesli masz kogos w lodzi kto maluje proszkowo to jestem za
Mam taką firmę w Łodzi, tanio i solidnie maluje takie rzeczy.
Jak nie proszkowo to jakoś inaczej się zrobi, damy radę.
Jak się coś z tym ruszy to dam znać, ale to pewnie wiosną.
Problem z czujnikiem załatwiony, na szczęście to tylko urwana wtyczka.
Niestety, czasem przy przekraczaniu 3000obr wywala mi kolanko z zaczepu w EGR,
do tego nadal niemiłosiernie cieknie z EGR w związku z tym postanowiłem się go pozbyć.
Wkrótce w jego miejsce pójdzie rura i do tego gumowe kolanko 90st, opaski skręcane śrubami i malowanie kolektora ssącego na czarno farbą odporną na temperatury.
Niestety, czasem przy przekraczaniu 3000obr wywala mi kolanko z zaczepu w EGR,
do tego nadal niemiłosiernie cieknie z EGR w związku z tym postanowiłem się go pozbyć.
Wkrótce w jego miejsce pójdzie rura i do tego gumowe kolanko 90st, opaski skręcane śrubami i malowanie kolektora ssącego na czarno farbą odporną na temperatury.
Ostatnio zmieniony pt gru 11, 2009 18:22 przez THAMIAN, łącznie zmieniany 6 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości