gdyby padł, nie stykał itp. to po 1 VAG pokazał by błąd a ja badałem auto vagiem juz kilkadziesiąt razy i żadnego błędu nie mam. Ale nie martwię się tym bo wahania obrotów mam w dopuszczalnej granicy.Adamtd pisze:Ale mógł paść poprostu elektrycznie, albo kabelek nie styka itp. itd, ale fakt, że jizu nie napisał jakie ma te wahania obrotów
MK III - ADY 2.0 praca na wolnych - czujnik temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kręci czy posuwa - i tak silnik .
A co do regulatorów. Miałem do czynienia z trzema uszkodzonymi. Nigdy nie było falowania wolnych tylko po prostu przygasanie lub gaśnięcie silnika po zdjęciu nogi z gazu. Falowanie to owszem regulator może powodować, ale nie z powodu jego uszkodzenia tylko nieprawidłowego sterowania nim przez komputer. Raczej to objaw nieprawidłowych sygnałów docierających z czujników do ECU. A których cholera wie. Mozna by jednak od Vagu w takiej sytuacji zacząć.
A co do regulatorów. Miałem do czynienia z trzema uszkodzonymi. Nigdy nie było falowania wolnych tylko po prostu przygasanie lub gaśnięcie silnika po zdjęciu nogi z gazu. Falowanie to owszem regulator może powodować, ale nie z powodu jego uszkodzenia tylko nieprawidłowego sterowania nim przez komputer. Raczej to objaw nieprawidłowych sygnałów docierających z czujników do ECU. A których cholera wie. Mozna by jednak od Vagu w takiej sytuacji zacząć.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
podlaczalem i zero bledow
wachania sa male moze tak jak piszenie +-50
ale mysle ze tak nie moze byc bo dobrze dzialajacy silnik
powinien pracowac rowno i tu tez tak bedzie
narazie naprawde widze szanse w przeplywomierzu
wachania sa male moze tak jak piszenie +-50
ale mysle ze tak nie moze byc bo dobrze dzialajacy silnik
powinien pracowac rowno i tu tez tak bedzie
narazie naprawde widze szanse w przeplywomierzu
sprzedam caly nowy zestaw xenonow 8000K !!!
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
do reflektorow H7 bez zadnych przerobek
Jak pisałem sprawdzałem kilkadziesiąt razy i nic. 3 moich kolegów mechaników ma vaga. Zeby to potwierdzic byłem nawet w boschu i innym dobrym serwisie i nic zero błędów.....Paweł Marek pisze:Kręci czy posuwa - i tak silnik .
A co do regulatorów. Miałem do czynienia z trzema uszkodzonymi. Nigdy nie było falowania wolnych tylko po prostu przygasanie lub gaśnięcie silnika po zdjęciu nogi z gazu. Falowanie to owszem regulator może powodować, ale nie z powodu jego uszkodzenia tylko nieprawidłowego sterowania nim przez komputer. Raczej to objaw nieprawidłowych sygnałów docierających z czujników do ECU. A których cholera wie. Mozna by jednak od Vagu w takiej sytuacji zacząć.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości