ale jak zacznie pilnować obrotów żeby zawsze było między 2000-3500rpm to zobaczy że mocny diesel może być równie oszczędnyMichaś_1977 pisze:Heh,brat mówi,żebym lepiej zrobił wszystko po staremu,bo strach go obleciał jak go przewiozłem
Turbina,pompa,FMIC,czyli modzenie 1V
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
chcialem zmienic pompe w swoim 1v na taka z grzybkiem i kupilem na allegro niby sprawna. zalozylem odpalilem i pult - zgasl. zapalilem znowu ale juz z gazem i chodzil podczas jazdy wiele mocy nie poczulem ale wtedu jeszcze turbo dmuchalo 0,4 bara do 0,6 a jak wcislem sprzeglo to znowu pult. pompe kupilem za grosze a z braku pracy nie robilem jej i lezy w szafie ale bede ja trzymal jako zastepcza jak moja padnie w jr. Bo mam dwa td 1v i jr ale ten pierwszy chyba za nieglogo pojdzie na sprzedarz bo musze miec cos bardziej rodzinnego bo nie mam gdzie wozka upchnac
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam, jak poznać typ-markę turba? Dodam że ma ona wyprowadzony króciec na LDA na który jest założona gumowa zaślepka dociśnięta fabryczną opaską.arwam pisze:finch, jak masz turbo K14 lub Garret T2...
Co do turba to nie słychać go normalnie podczas jazdy, mówię słychać je tylko cicho podczas przyśpieszania(i to trzeba się wsłuchać) lub jak gwałtownie dodam dużo gazu na luzie(ale też cichutko).
Silnik zakopci jak dodam mocno gazu i puszczę gwałtownie ale to normalne dla diesla.
arwam, jak poznać typ-markę turba? Dodam że ma ona wyprowadzony króciec na LDA na który jest założona gumowa zaślepka dociśnięta fabryczną opaską.
maz tam na pewno tabliczkę znamionową.
jak Zielona to będzie to produkt Garretta a jak niebieska to produkt firmy KKK
a model to już z tabliczki musisz wyczytać.
ewentualnie wrzuć foto na forum to prawdę Ci powiemy.
piori ja wiem że to jest silnik 1V . Sądzę że na tym da się wydusić ponad 70 KM pod warunkiem że wyszarpie kata no i pompę zmienię
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Oj to musisz być bardzo ostrożny, bo łatwo tą granicę przekroczyć Te silniki mają tą zaletę, że przez cały swój żywot były zdławione, więc siłą rzeczy nie przenosiły nigdy dużych obciążeń i z reguły są w bardzo dobrym stanie. A efekt prostych przeróbek daje procentowo największy przyrost mocy, bo startujemy z najniższego poziomu.finch pisze:Sądzę że na tym da się wydusić ponad 70 KM
Powiem Ci jedno, trafiłeś w dobre miejsce (mam na myśli forum), tak jak ja te prawie 5 lat temu
Dlatego będę to robił ostrożnie i nie na wariata od razu. Zanim się zabiorę za wymianę pompy planuje jeszcze wtryski posprawdzać
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości