Luz na kierwonicy ....... sciaga w lewo

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

presario
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: czw lis 03, 2005 08:35
Lokalizacja: stargard
Kontakt:

Luz na kierwonicy ....... sciaga w lewo

Post autor: presario » sob sty 14, 2006 23:48

Witam
Pomozcie...ostatnio od tych "pieknych" polskich drog cos mi sie skopalo...zaczelo mnie sciagac w lewo jak jade...jak hamuje tak samo :/ chociaz przy hamowaniu nie zawsze. Co trzeba wymieniec ? Dodatkowo mam niewielki luz na kierownicy co trzeba zrobic zeby sie go pozbyc ?



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz sty 15, 2006 00:47

Najpierw zrób geometrię zawieszenia a potem zobaczysz



Awatar użytkownika
TaOa
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: wt sie 09, 2005 23:41
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: TaOa » ndz sty 15, 2006 00:49

geometria, to samo przezywalem :/



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 15, 2006 01:35

Niewielki luz na kierownicy masz już konstrukcyjnie (inaczej nie dałbyś rady jechać na wprost, bo by Cie szlag trafił - wyniki badań na PK) - jak juz bedzie dużo większy niż np. centymetr na obwodzie kierownicy w jedną stronę to się zacznij przejmować. A ściąganie to jak pisali koledzy - ustawienie geometrii na poczatek.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Rafał G2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 259
Rejestracja: sob gru 17, 2005 17:04
Lokalizacja: Żory
Kontakt:

Post autor: Rafał G2 » ndz sty 15, 2006 02:05

Najlepiej jeszcze sprawdzić czy nie ma luzów w zawieszeniu i na gałkach, ale chyba przy ustawianiu zbierzności mechanik powinien to sprawdzić.



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz sty 15, 2006 21:29

tomcio666 no ale jak jedzie na geometrię to zanim zaczną ustawiać to powinni przejrzeć zawias :hmm: no u nas tak robią więc uważam to za pewnik! :smoke:



Kosior
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: pn gru 05, 2005 19:33
Lokalizacja: łowicz/głowno
Kontakt:

Post autor: Kosior » ndz sty 15, 2006 22:35

Geometrie zrób na samym końcu, najpierw sprawdz (i pewnie wymień): odboje amortyzatorów ,łożyska, silentbloki wahaczy,tuleje tylnej belki. to ma duży wpływ



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz sty 15, 2006 22:41

Kosior pisze:Geometrie zrób na samym końcu, najpierw sprawdz (i pewnie wymień): odboje amortyzatorów ,łożyska, silentbloki wahaczy,tuleje tylnej belki. to ma duży wpływ
Te wszyskie rzeczy należy sprawdzić po wjechaniu na stanowisko do sprawdzania geometrii, więc wszystko mozna sprawdzić za jednym razem, tylko ludków mechaniorów trzeba pilnować...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości