problem ze sztangą turbo w AFN
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
A ja mimo że mi trochę doświadczenia brakuje bo dopiero się zaczynam w to bawić > chce zapytać (może to i głupie pytanie jest > ale...) Nie przekręcałeś sztangi na regulacji? Bo to co widać to faktycznie dziwnie wygląda. A może jakiś właśnie błąd w samym podłączeniu podciśnienia jest.
[ Dodano: 23 Maj 2009 02:19 ]
Jak nie podziała takie sprawdzanie to jeszcze bym jednak tą N-kę pomaltretował i podmienił od kogoś. Do tego jeszcze jeden pomysł mam - bo nie pamiętam jak to jest w goferku III z oddawaniem ciśnienia od N-ek - może coś stoi na drodze i niepozwala oddać powietrza N-ką - grucha się nie cofnie w takim przypadku i jak ostro przyciśniesz po garkach to tylko potrafi zassać a jak jedziesz spokojnie to powoli mu się udaje cofnąć trochę tlenu.
[ Dodano: 23 Maj 2009 02:19 ]
Jak nie podziała takie sprawdzanie to jeszcze bym jednak tą N-kę pomaltretował i podmienił od kogoś. Do tego jeszcze jeden pomysł mam - bo nie pamiętam jak to jest w goferku III z oddawaniem ciśnienia od N-ek - może coś stoi na drodze i niepozwala oddać powietrza N-ką - grucha się nie cofnie w takim przypadku i jak ostro przyciśniesz po garkach to tylko potrafi zassać a jak jedziesz spokojnie to powoli mu się udaje cofnąć trochę tlenu.
Długości sztangi bym sie nie czepiał , bo po logach widać że ma prawidłową długość, wysterowanie zaworka na poziomie 65% jest OK.fleshu pisze:Nie przekręcałeś sztangi na regulacji? Bo to co widać to faktycznie dziwnie wygląda.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Witam Wszystkich
Mam pytanie do doświadczonych użytkowników diesel'i jak widze na tym forum.
Auto to Leon I 1,9TDI 90KM silnik ALH.
Po zrobieniu logów problem jest taki że cprzy ciśnieniu zadawanym np. 1950 mbar jest nawet momentami 2400-2500 i wtedy wchodzi w tryb awaryjny.
Czy jest to wina źle ustawionej sztangi, może należałoby troszke ją wydłużyc?
Auto będzie się wolniej zbierało ale tak ciśnienienie nie będzie rosło?
Do 3 biegu gdy d.cycle dochodzi do 95% to ciśnienie zadawane jest zmiejszane do 1000mbar i stopniowo rośnie, natomiast na 4 i 5 biegu dochodzi ciśnienie aktualne do 2500mbar wcześniej jak d. cycle osiągnie 95% i następuje przeładowanie.
Mam pytanie do doświadczonych użytkowników diesel'i jak widze na tym forum.
Auto to Leon I 1,9TDI 90KM silnik ALH.
Po zrobieniu logów problem jest taki że cprzy ciśnieniu zadawanym np. 1950 mbar jest nawet momentami 2400-2500 i wtedy wchodzi w tryb awaryjny.
Czy jest to wina źle ustawionej sztangi, może należałoby troszke ją wydłużyc?
Auto będzie się wolniej zbierało ale tak ciśnienienie nie będzie rosło?
Do 3 biegu gdy d.cycle dochodzi do 95% to ciśnienie zadawane jest zmiejszane do 1000mbar i stopniowo rośnie, natomiast na 4 i 5 biegu dochodzi ciśnienie aktualne do 2500mbar wcześniej jak d. cycle osiągnie 95% i następuje przeładowanie.
Dzięki Wszystkim za odpowiedź:) Dzisiaj cały dzień jeździłem bez wężyka na zaworku(od strony filtra powietrza) i dalej to samo niestety:/ No właśnie chyba kupie zaworek bo niestety nie mam możliwości podpięcia takiego przyrządu:/ może jest tu ktoś z okolic Krosna kto by taki zaworek udostępnił na dwie minuty za piwko?:) Wymienie jeszcze wszystkie wężyki w poniedziałek. Sztanga chodzi jak na filmiku cały czas, a była by taka możliwość ze on dusi się spalinami?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 19:54 przez bartek2, łącznie zmieniany 1 raz.
rg1111rg,
przemyj czujnik ciśnienia benzyna ekstrakcyjna i bedzie git. do tego wymien filtr powietrza i ogien;)...
[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 18:36 ]
bartek2,
jaki masz problem poza logach z vaga?
odcina Ci turbine?
podstawa jest sprawdzenie czujnika cisnienia na dolocie.
czyli na pierwszy rzut przemyj go benzyna ekstr.
to on baaardzo czesto jest odpowiedzialny za rózne przeładowania i innego typu zagadki.
zasada działania całego układu opiera sie wlaśnie na odczytach z tego czujnika. jest on cały czas wystawiony na dzialanie oleju ( jest znikome ilosci sa zawarte w oparach z odmy)
przemyj czujnik ciśnienia benzyna ekstrakcyjna i bedzie git. do tego wymien filtr powietrza i ogien;)...
[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 18:36 ]
bartek2,
jaki masz problem poza logach z vaga?
odcina Ci turbine?
podstawa jest sprawdzenie czujnika cisnienia na dolocie.
czyli na pierwszy rzut przemyj go benzyna ekstr.
to on baaardzo czesto jest odpowiedzialny za rózne przeładowania i innego typu zagadki.
zasada działania całego układu opiera sie wlaśnie na odczytach z tego czujnika. jest on cały czas wystawiony na dzialanie oleju ( jest znikome ilosci sa zawarte w oparach z odmy)
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Koniecznie pisz co wyszło po zamianie zaworka, i najlepiej logi 011 zapodawaj , oczywiscie kilka logów najlepiejbartek2 pisze:Poza zmiana turbiny zostaje jeszcze zmiana N75. W przyszłym tygodniu będę miał możliwość podmiany na sprawny, zobaczymy czy to pomoże.
bardzo jestem ciekawy rozwiązania problemu
powodzenia
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 128 gości