sęk w tym, że ten który jest teraz ani ładny ani jakoś super wydajnyRafalek114 pisze:eee tam sam doskonale wiesz ze FMIC ma byc wydajny a nie sie ladnie swiecic !!
VW GOLF MK3 2e TURBO by vw_golf3
Moderator: G0 Karcio
- emilson
- Gadatliwa bestia
- Posty: 928
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
- Lokalizacja: lubliniec
- Kontakt:
ale napewno mniej zachodu z wsadzeniem kompletnego motoru ktory jest przez Vw ustosunkowany na turbo....niz uturbic wollnossakaRafalek114 pisze:nie wiem czy to taka latwizna biarac pod uwage ze swap zrobiony madrze to min 13klockow !! ale kazdy ma swoje zdanie
nie napisalem ze drozej...ale napewno bardziej ambitnie przynajmniej dla mnie
rafałek w kazdym badz razie tez sie podjołes projektu godnego...i tez slowa uznania
never ending story
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
emilson
wiadomo że zakładając turbo do wolnossącego jest trudniej i ciężej, kwestia dobrania odpowiedniej turbiny, wtrysków później ogólne zestrojenie wszystkiego
Nie mówię że robiąc swapa jest m niej roboty, wręcz jest równie ciężko co z uturbieniem, pociągnięcie nowej elektryki, sami wiedzą rafał jak i kevin którzy robili swapa na 1.8 T jak jest ciężko
My którzy uturbiamy wolnossaki możemy się wypowiedzieć jak nam szło
ale dość zbędnych ot, do zobaczyska w sobotę
wiadomo że zakładając turbo do wolnossącego jest trudniej i ciężej, kwestia dobrania odpowiedniej turbiny, wtrysków później ogólne zestrojenie wszystkiego
Nie mówię że robiąc swapa jest m niej roboty, wręcz jest równie ciężko co z uturbieniem, pociągnięcie nowej elektryki, sami wiedzą rafał jak i kevin którzy robili swapa na 1.8 T jak jest ciężko
My którzy uturbiamy wolnossaki możemy się wypowiedzieć jak nam szło
ale dość zbędnych ot, do zobaczyska w sobotę
Nie ma to jak zrobić SWAP i uturbić :green_fuck: Wtedy jest wszystkeigo po troche: i elektryki i mechaniki i puste kieszenievw_golf3 pisze: wiadomo że zakładając turbo do wolnossącego jest trudniej i ciężej, kwestia dobrania odpowiedniej turbiny, wtrysków później ogólne zestrojenie wszystkiego
Nie mówię że robiąc swapa jest m niej roboty, wręcz jest równie ciężko co z uturbieniem, pociągnięcie nowej elektryki, sami wiedzą rafał jak i kevin którzy robili swapa na 1.8 T jak jest ciężko
My którzy uturbiamy wolnossaki możemy się wypowiedzieć jak nam szło
ale dość zbędnych ot, do zobaczyska w sobotę
Ile ci pali jeżdżąc tak bez szaleństwa??
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
Sa rozne punkty widzenia, jak widze. Uturbianie wolnossaka to tzw. grzebanie w gownie, a swapowanie na motor z turbo to pojscie na latwizne.... Ale co kraj to obyczaj etc. itd. jedni swapuja inni uturbiaja inni jeszcze wszystko naraz, wazne ze maja obrany kierunek i daza do celu.
vw_golf3 kiedy nowe rumaki wbiegna pod mase?
vw_golf3 kiedy nowe rumaki wbiegna pod mase?
- Rafalek114
- Forum Master
- Posty: 1119
- Rejestracja: wt lis 25, 2008 22:06
- Lokalizacja: Kedzierzyn-Kozle
- Kontakt:
olozwirski pisze:Sa rozne punkty widzenia, jak widze. Uturbianie wolnossaka to tzw. grzebanie w gownie, a swapowanie na motor z turbo to pojscie na latwizne.... Ale co kraj to obyczaj etc. itd. jedni swapuja inni uturbiaja inni jeszcze wszystko naraz, wazne ze maja obrany kierunek i daza do celu.
vw_golf3 kiedy nowe rumaki wbiegna pod mase?
panowie to nie jest tak ze ja stawiam tylko na 1,8t ,abo sam mialem w planach i pierwszej wersji uturbic ABF do bezpiecznej granicy 300km i wyszlo by mnie to pewnie tyle samo co ten swap ! teraz boli mnie serce jak patrze na kevina i jego mk3 wyplulo 226km w serii ,a moj tylko biedne 186km no ,ale coz zobaczymy jak losy dalej sie potocza ! jak ktos kupi golfa to jest pomysl na nowy projekt ,ale juz bardziej w kierunku mocy ,a jezeli nie to pewnie w zime pobawie sie z moim golfem tak co by bylo 300+ !! pozdro
WWW.DIGITUN.PL
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
2011 - Najmocniejsze 20vt w Polsce na me7.5 631km/725nm
2014 - golf 35 edition 20tfsi na k04 - 402km / 505 nm
2014 - Jedno z najmocniejszych 20vt w Europie 826 km / 867 nm
Heh rozumiem cię, niby taki sam silnik, a jednak 40km róźnicy. Mogłeś się rozglądać za mocniejszą wersją od razuRafalek114 pisze:panowie to nie jest tak ze ja stawiam tylko na 1,8t ,abo sam mialem w planach i pierwszej wersji uturbic ABF do bezpiecznej granicy 300km i wyszlo by mnie to pewnie tyle samo co ten swap ! teraz boli mnie serce jak patrze na kevina i jego mk3 wyplulo 226km w serii ,a moj tylko biedne 186km no ,ale coz zobaczymy jak losy dalej sie potocza ! jak ktos kupi golfa to jest pomysl na nowy projekt ,ale juz bardziej w kierunku mocy ,a jezeli nie to pewnie w zime pobawie sie z moim golfem tak co by bylo 300+ !! pozdro
vw_golf3 w auto zostało włożone mega dużo pracy, naprawdę podziwiam
było 20 Jahre 16V... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=342725&start=0&hilit=becior[
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
olozwirski
prawdopodobnie po zakończeniu sezonu, nie chcę teraz rozgrzebywać auta, chce zaliczyć jeszcze kilka zlotów/spotów i na koniec sezonu rozebrać i porządnie przyszykować na nowy sezon, w planach jest nowe turbo, większe wtryskiwacze, porting głowicy z 9a lub abf , wszystkie kolektory ssący od 9a , kolektor pod turbo na zamówienie , nom i oczywiście zestrojenie , więc na pewno będzie inaczej niż jest dotychczas
toffic
powiem tak,
- przy takiej spokojnej jeździe po mieście na 10l 98 oktanów robię ok 120-130 km
- przy ostrej jeździe non stop but 10l starcza mi na 20-30 min jazdy
- w trasie przy spokojnej jeździe 90-100 km/h ok 8l
Tak przypuszczalnie
prawdopodobnie po zakończeniu sezonu, nie chcę teraz rozgrzebywać auta, chce zaliczyć jeszcze kilka zlotów/spotów i na koniec sezonu rozebrać i porządnie przyszykować na nowy sezon, w planach jest nowe turbo, większe wtryskiwacze, porting głowicy z 9a lub abf , wszystkie kolektory ssący od 9a , kolektor pod turbo na zamówienie , nom i oczywiście zestrojenie , więc na pewno będzie inaczej niż jest dotychczas
toffic
powiem tak,
- przy takiej spokojnej jeździe po mieście na 10l 98 oktanów robię ok 120-130 km
- przy ostrej jeździe non stop but 10l starcza mi na 20-30 min jazdy
- w trasie przy spokojnej jeździe 90-100 km/h ok 8l
Tak przypuszczalnie
- vw_golf3
- Gadatliwa bestia
- Posty: 922
- Rejestracja: czw maja 10, 2007 22:36
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Kontakt:
23.05.2009
dzisiaj golfik pojawił się na lotnisku niedaleko Ułęży pod Rykami na ogólnopolskim zlocie vw, majóvwka 2009
Otóż pogoda nie dopisała , od 8 cały czas lało ,czasami nawet grad, co jakiś czas wychodziło słońce, później znów ulewa i tak w kółko, dopiero po 18 się ładnie zrobiło, wyszło słoneczko i tak już zostało.
Jeśli chodzi o sam zlot to całkiem miła atmosfera, mogę się pochwalić że auto zdobyło I miejsce na auto zlot w kategorii orginal/ german .
Z tego co pamiętam moja punktacja :
- wnętrze 4/5
- zawieszenie 5/5
- koła 5/5
- nadwozie 12/15
- styl 10/10
- audio 5/5
- silnik 10+/10
Całkiem nieźle jury oceniło i dość pozytywnie z czego jestem bardzo zadowolony, ogólnie dużo miłych i ciepłych słów od ludzi .
Największą frajdę sprawił mój projekt mk3 w skali 1/24
Fotki ze zlotu wrzucę jutro bo dzisiaj już nie mam siły
dzisiaj golfik pojawił się na lotnisku niedaleko Ułęży pod Rykami na ogólnopolskim zlocie vw, majóvwka 2009
Otóż pogoda nie dopisała , od 8 cały czas lało ,czasami nawet grad, co jakiś czas wychodziło słońce, później znów ulewa i tak w kółko, dopiero po 18 się ładnie zrobiło, wyszło słoneczko i tak już zostało.
Jeśli chodzi o sam zlot to całkiem miła atmosfera, mogę się pochwalić że auto zdobyło I miejsce na auto zlot w kategorii orginal/ german .
Z tego co pamiętam moja punktacja :
- wnętrze 4/5
- zawieszenie 5/5
- koła 5/5
- nadwozie 12/15
- styl 10/10
- audio 5/5
- silnik 10+/10
Całkiem nieźle jury oceniło i dość pozytywnie z czego jestem bardzo zadowolony, ogólnie dużo miłych i ciepłych słów od ludzi .
Największą frajdę sprawił mój projekt mk3 w skali 1/24
Fotki ze zlotu wrzucę jutro bo dzisiaj już nie mam siły
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 23:36 przez vw_golf3, łącznie zmieniany 1 raz.
- popielasty
- Gadatliwa bestia
- Posty: 950
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
- Lokalizacja: WWL
- Gruby_malbork
- Forum Master
- Posty: 1156
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości