Problem z silnikiem :(

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

marcinBłonie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:10
Lokalizacja: Błonie

Problem z silnikiem :(

Post autor: marcinBłonie » ndz maja 24, 2009 13:14

Witam jestem nowy na forum...Mam problem z odpaleniem silnika a jak juz odpali to sa nie rowne obroty.Gdy dotykam gazu nie reaguje na nic czasami uda mu sie wkrecic maksymalnie do 3tys obrotow. pomocy co to moze byc ? od czego zaczac ? prosze o pomoc pozdrawiam



gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: gnyba » ndz maja 24, 2009 13:58

jaki posiadasz silnik w swoim aucie?



marcinBłonie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:10
Lokalizacja: Błonie

Post autor: marcinBłonie » ndz maja 24, 2009 14:08

ja posiadam 1,9 GTD 75koni sasiad mowi ze poszły mi wtryski ale jak to sprawdzic pomocy !!!



gnyba
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: gnyba » ndz maja 24, 2009 16:33

marcinBłonie pisze:ja posiadam 1,9 GTD 75koni sasiad mowi ze poszły mi wtryski ale jak to sprawdzic pomocy !!!
po mocy silnika wnioskuję że jest to stary sillnik na pompie mechanicznej. Jedź do pompiarza bo ów wtryskiwacze nie mają za wiele do powiedzenia. raczej krzaczy sie pompa.



woj-tek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz gru 21, 2008 00:13
Lokalizacja: Wyszogród
Kontakt:

Post autor: woj-tek » ndz maja 24, 2009 17:10

sprawdz klin na wale silnika czy koło pasowe się nie poluzowało



marcinBłonie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:10
Lokalizacja: Błonie

Post autor: marcinBłonie » ndz maja 24, 2009 17:28

ale on jak odpali to bardzo kopci i skacza obroty.Ja jestem świeżym mechanikiem wiec mam pytanko gdzie ten klin sie znajduje ?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 24, 2009 18:08

marcinBłonie, popatrz czy koło rozrządu na wale prosto chodzi, nie kiwie sie na boki
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 18:10 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » ndz maja 24, 2009 18:10

na 100% procent scielo klin na wale nie odpalaj auta bo jak przekreci to bedzie po silniku
bierz na hol i do mechaniora :grin:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

marcinBłonie
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 13:10
Lokalizacja: Błonie

Post autor: marcinBłonie » ndz maja 24, 2009 18:17

Aha no to juz wiem o czym mowisz :) kurde jak nie urok to sraczka no niestety uroki starego auta. A orientujesz sie ile to moze kosztowac ?



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz maja 24, 2009 18:40

marcinBłonie pisze:A orientujesz sie ile to moze kosztowac ?
dużo !! czoła wału do frezowania (czy coś takiego) do tego nowe koło to tez nie mały wydatek) a wymieniając to wszystko 3a rozebrać rozrząd .... koszty sięgną pewno ok 1tś zł



Adas1Z
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:27
Lokalizacja: Podebłocie

Post autor: Adas1Z » ndz maja 24, 2009 18:50

witam, przerabialem juz ten temat, tzn klina na wale korbowym, niestety objawy sa inne niz koledzy piszecie, silnika odpala duzo gorzej, kopci na niebiesko cały czas gdyz opóznione sa wtrysk oraz rorzad, a usterke mozna bardzo latwo sprawdzic, nalezy: ustawic koło zamachowe w pozycji martwej 1 tłoka czyli kreska na kole pokrywac sie musi z trojatem na obudoie skrzyni, zdjąc pokryw klawiatury i wsunac płaskownik w koncówke walka rorzadu, w otwór ustawczy pompy wsunac odpowiedniej grubości bolec, jesli wszystkie trzy znaki sie zgraja tzn ze klin jest ok. oczywiscie njbezpieczniej jest sciagnac to koło i sprawdzic wzrokowo.ja 5 lat temu regenerowałem wał koszt to 250zl wtedy, teraz moge swój wał oddac za 150 zl, jak pisałem na forum wsadiłem silnik TDI, TD lezy w garazu na czesci. dodam jescze ze w silniku AAZ wycinanie klina to norma, u mnie przy 200 tys. Podobno serwis twierdzi ze nie dzieje sie tak jesli koło wymienimy przy kezdej wymianie paska



arwam

Post autor: arwam » pn maja 25, 2009 00:04

To_mas pisze:koszty sięgną pewno ok 1tś zł
\
lub kupić wał od TDI i mamy święty spokuj i koszt mniejsze bo za 300 idzie już wyrwać cały wał z panewkami



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn maja 25, 2009 00:28

arwam, racja a nie wiesz ile zawołają za robotę z wymianą wału ?



arwam

Post autor: arwam » pn maja 25, 2009 07:52

To_mas pisze:a nie wiesz ile zawołają za robotę z wymianą wału ?
nie wiem bo ja sam wszystko przy swoim aucie robię .
ale myślę że około 300-400zł za samą robociznę



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości