Tarcze Brembo + klocki Ferodo???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Tarcze Brembo + klocki Ferodo???
Witam! Musze wymienic u siebie w golfie3 hamulce, bo slabiutko juz hamuja. Pomyslalem, ze jak juz wymieniac to na cos dobrego. Czytalem sporo postow na ten temat i polecacie naprawde duzo firm, najczesciej jednak pojawialy sie Brembo, Ferodo i ATE. Co myslicie na temat polaczenia tarcze Brembo + klocki Ferodo Premier? Dobre bedzie takie polaczenie, czy jakies inne polecacie? Najlepiej jakby tarcze byly nacinane, czy nawiercane. Zaznaczam, ze jezdze praktycznie tylko po miescie.
STOP dziurom na drogach!!!
z tymi cenami to duzy optymizm widze chyba ze rozmawiamy o niewentylowanych 239 mmJa za tarcze płaciłem po 45 PLN i za klocki 80. W 200 PLN lekuśko się zmieścosz.
a kolega demon3 ma wentylowane tarcze czy pojedyncze? bo wentylowane i gladkie brembo te wieksze czyli 259 mm (albo 256 juz nie pamietam), to beda kosztowaly same ze 200zl. a klocki ate do tego ze 150... takie ceny przynajmniej byly duzych, wentylowanych, gladkich brembo i klockow ate do astry mojego ojca, wiec nie nastawialbym sie na takie ceny...
Scirocco Team Portal
www.scirocco.pl
www.scirocco.pl
wentylowane sa jakby podwojne a w srodku sa zeberka i tam przelatuje powietrze w czasie jazdy i chlodzi tarcze
wentylowane brembo to 180zet
ATE przod 120 zeta
a kupujesz normalnie w sklepie podajesz model i rocznik auta i tyle Ate sa standardowe
a te naciecia sa po to aby gazy z rozgrzanego klacka nie robily poduszki i nie przeciwdzialaly sile nacisku cylinderka czyli dziala to wtedy kiedy mocno grzeja sie klocki czyli do agresywnej jazdy do normalnej miejskiej szkoda kasy - no chyba ze chodzi o bajer wtedy ceny nic nie znacza
w bajery mozna wlozyc majatek - i jest to uzasadnione kazdy wie o co chodzi
pozdrawiam
wentylowane brembo to 180zet
ATE przod 120 zeta
a kupujesz normalnie w sklepie podajesz model i rocznik auta i tyle Ate sa standardowe
a te naciecia sa po to aby gazy z rozgrzanego klacka nie robily poduszki i nie przeciwdzialaly sile nacisku cylinderka czyli dziala to wtedy kiedy mocno grzeja sie klocki czyli do agresywnej jazdy do normalnej miejskiej szkoda kasy - no chyba ze chodzi o bajer wtedy ceny nic nie znacza
w bajery mozna wlozyc majatek - i jest to uzasadnione kazdy wie o co chodzi
pozdrawiam
A ja bym bral i tarcze i klocki ATE... byly one fabrycznie montowane. u siebie mam wsadzone ATE 280 mm wentylowane standardowe i klocki tez ATE i jakosc hamowania jest na prawde dobra :] nie trzeba hamowac "kilometr" przed swiatlami, szybko i elegancko reaguja.
[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]
Ja wam powiem że są tarcze wentylowane i wentylowane(nacinane),Chodzi o to że te pierwsze mają prześwit między tarczami(jest nacięcie od spodu) i też dobrze hamują.A te nacinane lub nawiercane to lekka ekstrema(bardzo bardzo dobre).No właśnie a z tym rozmiarem tarcz to jest tak że ja np do MK2 szukając nacinanych lub nawiercanych tarcz musiałbym wstawić te od 1.8 lub GTI.Oczywiście bedą pasować.Także u was pewnie jest podobnie.Kolega demon3 musi przemysleć czy wydać kupe kasy na tarcze nacinane lub nawiercane (które są dość drogie) lub te zwykłe nawiercane a skoro ma silnik 1.4 to mu te wystarczą.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 323 gości