Probolemy z KR

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Probolemy z KR

Post autor: Galus » pt maja 22, 2009 00:56

Mam u siebie w mk I silnk 1.8 16v KR, silnik po wymina uszczelek płynow, regeneracja głowicy, nowe swiece kable ... itd itd

Ale przejechałem nim jakies 130km.I nagle pojawiło sie kilka problemów.

1.Nie pali na wszystkie swiece, iskra niby jest ale nie pali, chodze jak by na 3 gary.

2.Dymi z wydechu na biało-niebiski kolor

3.A do tego dzis jak na złosc poszły 2 weze od wody, cos z cisnieniem? ( a moze kiepsko dział wentylator ).

Mosze ktos wie dlaczego tak sie dzieje !!!!


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pt maja 22, 2009 07:34

Uszczelka pod głowicą?


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » pt maja 22, 2009 11:02

Płyn i olej jest czysty !!
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 12:40 przez Galus, łącznie zmieniany 1 raz.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » pt maja 22, 2009 15:02

to ze płyn jest czysty to o niczym nie świadczy moze ci tylko kompresję pompować do układu chłodzenia i bedzie problem..obstawiam uszczelkę pod głowicą


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Zibi201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 23, 2008 23:00
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Zibi201 » pt maja 22, 2009 23:26

Jeśli jest tak jak pisze Aregus to pomiar ciśnienia powinien to potwierdzić. Rzeczywiście, płyn nie musi być zabrudzony. Ale raczej przy uruchomionym silniku miałbyś małą fontannę wewnątrz zbiorniczka wyrównawczego.



Awatar użytkownika
kiler_444
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
Lokalizacja: podkarpacie
Kontakt:

Post autor: kiler_444 » pt maja 22, 2009 23:34

dokładnie jesli to byłaby usczelka pod głowica to na ciepłym silniku wyrzucałoby ci płyn ze zbiorniczka


SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181



kiler_444

Awatar użytkownika
kamien11985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt sie 31, 2007 20:32
Lokalizacja: Prudnik
Kontakt:

Post autor: kamien11985 » sob maja 23, 2009 07:23

niekoniecznie zaworek może nie puścić płynu czasem a wtedy wywala węże tak jak u ciebie. podałeś 3 typowe objawy dla uszczelki pod głowicą. płyn może być czysty mogą lecieć bąbelki powietrza i może go ubywać różne są przypadki. sprawdz ciśnienie na baniakach jak wyżej kolega radzi


www.opolskiVAG.pl

Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » ndz maja 24, 2009 12:12

kamien11985 pisze:niekoniecznie zaworek może nie puścić płynu czasem a wtedy wywala węże tak jak u ciebie. podałeś 3 typowe objawy dla uszczelki pod głowicą. płyn może być czysty mogą lecieć bąbelki powietrza i może go ubywać różne są przypadki. sprawdz ciśnienie na baniakach jak wyżej kolega radzi
Ok lukne, ale 2 dni temu była zakładan nowa uszczelk i odrazu by strzeliła ??.A moze cos z głowica jest nie tak ??
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 12:14 przez Galus, łącznie zmieniany 1 raz.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Zibi201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: czw paź 23, 2008 23:00
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Zibi201 » ndz maja 24, 2009 12:50

Może niestety być pęknięta głowica.
A i o takim przypadku, że ktoś zmienił uszczelkę pod głowicą dwa razy w ciągu dwóch tygodni też słyszałem.



Awatar użytkownika
Galus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lip 22, 2005 21:55
Lokalizacja: Gostyń VWLKP
Kontakt:

Post autor: Galus » ndz maja 24, 2009 12:54

Zibi201 pisze:Może niestety być pęknięta głowica.
A i o takim przypadku, że ktoś zmienił uszczelkę pod głowicą dwa razy w ciągu dwóch tygodni też słyszałem.
Głowice mam po regenaracji i do tego nowa uszczelka, ale kiedys miałem peknieta głowice i nie dymin na biało-niebiezko.Ale w ojca aucie była uszczelk rozwalona i dymił mu na biało-niebiesko.Wiec moze tylko uszczelka bedzie do wymiany.I bedzie ok.Bo auto na zimnym silniku nie dymi dopiero na ciepłym zaczyna dymic.

[ Dodano: Czw Maj 28, 2009 16:27 ]
Problem rozwiazany, moze zamknac temat !!!
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 21:18 przez Galus, łącznie zmieniany 1 raz.


Bog stworzyl Volkswageny, bo wie co to jest prawdziwe Piekno.!!!A inne samochody?,Bo ma poczucie humoru.!!!

Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » ndz cze 07, 2009 16:47

a z ciekawosci co bylo


BB (borówka, bandit ...)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 240 gości