Granie zaworów w 2.0 8V 2E
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
Granie zaworów w 2.0 8V 2E
Panowie co moze byc przyczyna grania zaworów szczególnie przy nagrzanym silniku
jak startuje i nie dodam gazu to słychac terkot i przy gwałtownym dodaniu gazu przy przśpieszaniu tez pojawia sie ten dzwiek (na sucho nic nie słychac )
przebieg (niby) około 200 tys
głowica była robiona 20 tys temu
zalany był castrolem 10 W 40 a teraz wlałem mobila 10 W 40 i to samo
zapłon ustawiony jest ok ale przy ustawianiu znak na kole pasowym cały czas lekko oscylował +- 2 , 3 stopnie w jedna i druga strone - mechanizm napedu aparatu jest zużyty ???
moze to byc wina zuzytych popychaczy czy niskiego cisnienia oleju wytwarzanego przez pompe czy zuzytych krzywek na wałku ???
prosze o porady !!!
jak startuje i nie dodam gazu to słychac terkot i przy gwałtownym dodaniu gazu przy przśpieszaniu tez pojawia sie ten dzwiek (na sucho nic nie słychac )
przebieg (niby) około 200 tys
głowica była robiona 20 tys temu
zalany był castrolem 10 W 40 a teraz wlałem mobila 10 W 40 i to samo
zapłon ustawiony jest ok ale przy ustawianiu znak na kole pasowym cały czas lekko oscylował +- 2 , 3 stopnie w jedna i druga strone - mechanizm napedu aparatu jest zużyty ???
moze to byc wina zuzytych popychaczy czy niskiego cisnienia oleju wytwarzanego przez pompe czy zuzytych krzywek na wałku ???
prosze o porady !!!
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
mozliwe ze szklanki maja juz dosc.. ale zeby to sprawdzic, to zdjac pokrywe zaworow i obejrzec waleczek, wyjac szklanki, rozlozyc je wylac olej, zobaczyc jak pracuje hydraulika.. najwyzej kupic nowe, koszt ok 22zl/sztuka
ale skoro na rozgrzanym slychac zawory, to albo tak wywalone szklanki, albo problem tkwi gdzie inadziej...
ale skoro na rozgrzanym slychac zawory, to albo tak wywalone szklanki, albo problem tkwi gdzie inadziej...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
kiler_444, w zasadzie terkot przy przyśpieszaniu oznaczałby luzy w sworzniach tłków czy panewkach, ale daj to posłuchać komuś kumatemu jeszcze. I raczej nie łudź się co do przebiegu. Jeśli ktoś nie zapomniał wlać oleju do silnika czy coś w tym stylu, to w tym silniku nie dzieją się takie chece przy 200 tys. Zakładam że nie pomyliłeś się i wiesz jak w 2E cykają wtryskiwacze - dość głośno bo wszystkie 4 jednocześnie.
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 10:31 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
wiem jak pracuja wtryskiwacze "cykaja" sobie równo cały czas a tu jest ewidentnie metaliczny dzwiek jak przy wyprzedzonym zapłonie ale to nie wina zapłonu i ten dzwiek po chwili zanika nie utrzymuje sie dłuzej niz 2, 3 sekundy
Ostatnio zmieniony sob maja 23, 2009 21:10 przez kiler_444, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
a własnie jakis czas temu podłączyłem silnik pod kompa i wyskoczył bład czyjnika spalania stukowego ale gosciu mi usunął i tak sie toczyłem dalej.
Ja nawet pisałem na forum o tym ale Paweł Marek napisał ze jesli czujnik spalania stukowego byłby uszkodzony to silnik pracowałby w trybie awayjnym i nie rozwijał by pełnej mocy
Ja nawet pisałem na forum o tym ale Paweł Marek napisał ze jesli czujnik spalania stukowego byłby uszkodzony to silnik pracowałby w trybie awayjnym i nie rozwijał by pełnej mocy
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
a rozwija? Być może jednak czujnik. A lpg masz?
[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 9:26 am ]
Być może ma to skakanie zapłonu jakiś związek z czujnikiem, przy sprawnym czujniku powinien skakać zapłon ale raczej nie na wolnych obrotach, u mnie na wolnych skacze sporadycznia
[ Dodano: Nie Maj 24, 2009 9:26 am ]
Być może ma to skakanie zapłonu jakiś związek z czujnikiem, przy sprawnym czujniku powinien skakać zapłon ale raczej nie na wolnych obrotach, u mnie na wolnych skacze sporadycznia
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- kiler_444
- Ma gadane
- Posty: 210
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 17:04
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
rozwija kreci sie do 6300 spokojnie;
silnik nie widzaił gazu
Tu jest link do tego postu w ktorym opisał te same objawy w ubiegłym roku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178252
[ Dodano: 24 Maj 2009 09:29 ]
a oscylowanie znaków na kole pasowym i znakiem na obudowie moze swiadczyc o zuzyciu przekłani napedzajacej wałek rozrzadu ???
silnik nie widzaił gazu
Tu jest link do tego postu w ktorym opisał te same objawy w ubiegłym roku
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=178252
[ Dodano: 24 Maj 2009 09:29 ]
a oscylowanie znaków na kole pasowym i znakiem na obudowie moze swiadczyc o zuzyciu przekłani napedzajacej wałek rozrzadu ???
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2009 09:30 przez kiler_444, łącznie zmieniany 1 raz.
SPRZEDAM UCHWYTY NA KLUCZE PŁASKIE http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276181
kiler_444
kiler_444
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości