Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
wertyc
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
- Lokalizacja: Szczytno
-
Kontakt:
Post
autor: wertyc » pt maja 22, 2009 16:50
Witam.
Jak w temacie mój golfik od kilku dni nie zapala z kluczyka w ogóle.Po kilkukrotnym podgrzaniu świec i kręceniu na wężykach widać duże pęcherze powietrza(domyślam się że to jest powodem).Po pchnięciu golfik zapala od razu,nie gaśnie,nie wariuje i powietrza na przewodach nie widać.Co może być przyczyna filtr?Przewody całe nigdzie nie cieknie,nie zostaje najmniejsza plamka nawet po całej nocy.
-
anaba255
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
-
Kontakt:
Post
autor: anaba255 » pt maja 22, 2009 22:39
Sprawdz swiece, wystarczy jedno grzanie i ma palic.
Kopci przy kreceniu?
Może tez rozrusznik siadać.
-
gnyba
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: pn maja 18, 2009 22:38
- Lokalizacja: wielkopolska
Post
autor: gnyba » sob maja 23, 2009 03:18
wertyc pisze:Witam.
Jak w temacie mój golfik od kilku dni nie zapala z kluczyka w ogóle.Po kilkukrotnym podgrzaniu świec i kręceniu na wężykach widać duże pęcherze powietrza(domyślam się że to jest powodem).Po pchnięciu golfik zapala od razu,nie gaśnie,nie wariuje i powietrza na przewodach nie widać.Co może być przyczyna filtr?Przewody całe nigdzie nie cieknie,nie zostaje najmniejsza plamka nawet po całej nocy.
Kolego zadając pytanie w sumie sam sobie na nie odpowiedziałeś. zacznij od uszczelnienia układu paliwowego, jeśłi to nie da skutku bedziemy martwiś się dalej.
-
golftd
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
- Lokalizacja: koluszki
Post
autor: golftd » sob maja 23, 2009 08:07
a ja bym postawił na cofajace sie paliwo
-
wertyc
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
- Lokalizacja: Szczytno
-
Kontakt:
Post
autor: wertyc » sob maja 23, 2009 09:36
Oki na początek zmienię filtr paliwa i dobrze pozaciskam wężyki od paliwa(może tędy powietrze leci).Jak zrobię to napiszę czy coś pomogło.
-
golftd
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
- Lokalizacja: koluszki
Post
autor: golftd » sob maja 23, 2009 09:41
i zobacz czy powietrza nie zasysa ten zaworek ,co jest w filtrze paliwa
-
wertyc
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
- Lokalizacja: Szczytno
-
Kontakt:
Post
autor: wertyc » sob maja 23, 2009 10:47
Jeśli to przez ten zaworek to można go wymienić albo jakoś uszczelnić?
-
golftd
- Nowicjusz
- Posty: 19
- Rejestracja: sob gru 27, 2008 17:44
- Lokalizacja: koluszki
Post
autor: golftd » sob maja 23, 2009 11:36
szkoda roboty ,on kosztuje 5,6 zł nie wiecej
[ Dodano: 23 Maj 2009 11:38 ]
ale słychac go ,ze powietrze syczy?
[ Dodano: 23 Maj 2009 11:39 ]
to sie chyba nazywa zawór zwrotny
-
wertyc
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
- Lokalizacja: Szczytno
-
Kontakt:
Post
autor: wertyc » sob maja 23, 2009 19:14
Mówicie Panowie o tym zaworku zabezpieczonym niebieską zawleczką?
zdjęcie
i jeszcze jedno pytanko:czy to nic groźnego jak pocieknie troszkę tu olej?
zdjęcie
-
anaba255
- Gadatliwa bestia
- Posty: 611
- Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
- Lokalizacja: SCZ
- Auto: mk3
- Silnik: 1Z
-
Kontakt:
Post
autor: anaba255 » sob maja 23, 2009 21:19
wertyc pisze:Mówicie Panowie o tym zaworku zabezpieczonym niebieską zawleczką?
zdjęcie
to podgrzewacz paliwa
-
wertyc
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
- Lokalizacja: Szczytno
-
Kontakt:
Post
autor: wertyc » sob maja 23, 2009 23:30
A oryginalnie był montowany zawór zwrotny?Jeśli nie to czy bez niego też Wam paliwko uciekało z powrotem do baku?Macie u siebie zamontowane te zaworki?
-
arwam
Post
autor: arwam » ndz maja 24, 2009 08:18
wertyc pisze:A oryginalnie był montowany zawór zwrotny?Jeśli nie to czy bez niego też Wam paliwko uciekało z powrotem do baku?Macie u siebie zamontowane te zaworki?
jeśli masz wszystko jak potrzeba to zaworki Ci nie są potrzebne.
proponuję tylko się zaopatrzyć w pompkę ręczną do odpowietrzania i wszystko uszczelnić.
jak kręcisz rozrusznikiem to podkapca z wydechu czy wogóle?
napisz bo to jest ważne i pozwoli nam się dowiedzieć czy dostaje paliwo czy nie.
-
wertyc
- Ma gadane
- Posty: 195
- Rejestracja: śr gru 17, 2008 17:17
- Lokalizacja: Szczytno
-
Kontakt:
Post
autor: wertyc » ndz maja 24, 2009 09:46
Tak jak kręce rozrusznikiem to podkapca troche,ale na wężykach są widoczne pęcherze powietrza tak jakby paliwo się skończyło (paliwko oczywiście jest).
-
ronuch
- Gadatliwa bestia
- Posty: 577
- Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
- Lokalizacja: jastrzębie zdrój
Post
autor: ronuch » ndz maja 24, 2009 10:49
na jaki kolor ci kopci - ja przekopalem cale auto bo tez nie umialem zapalic (kopcil na bialo) a okazalo sie ze mam walniety bezpiecznik paskowy w komorze silnika od swiec zarowych. Najlepiej zeby go sprawdzic to go wykrec bo moj wygladal ok a poprostu utlenil sie pod srobka.
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 96 gości