brak mocy po przekroczeniu 120 km/h po zmianie silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

laczek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: pt paź 03, 2008 22:56
Lokalizacja: Edinburgh
Kontakt:

Post autor: laczek » ndz maja 17, 2009 09:28

turbinka od AGR-a juz kupiona,dzieki wszystkim za porady:)zabba88,piszac,ze nie jestem demonem predkosci chodzilo mi o to,ze nie wciskam do dechy non stop i nie oznacza ze zmieniam biegi przy 1500 obrotow jezdzac ekonomicznie :D .A co do osadu to staram sie kilka razy w tygodniu przedmuchac ja by zapobiec temu :grin: pozdrawiam



ksmundek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn mar 16, 2009 11:21
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ksmundek » pt maja 22, 2009 16:06

Dzięki temu forum udało mi się znależć turbinkę:). Kolega Laczek mi ją "podarował". I teraz mam kolejny problem, gdyż nie chcę oddać auta znowu jakiemuś pseudo mechanikowi, ale ktoś to musi zrobić. I właśnie zaoferował mi pomoc mój dobry kolega, który na pewno ma pojęcie o mechanice, bo nabierał doświadzenia w ekipie rajdowej i nawet demontował i montował turbo, tylko że w subaru impreza. I chciałbym się dowiedzieć czy ma ktoś może jakąś instrukcje demontażu turbo, gdyż chciałbym mieć jakąś podkładkę w razie jakichś komplikacji. Po wstępnych oględzinach stwierdziłem, że mogą wyniknąć jakieś problemy, gdyż turbinka jest głęboko ukryta i jest do niej kiepski dostęp. Ściągnąłem z sieci książkę pt; "Sam naprawiam VW GOLF", ale niestety tam nie było jakiegokolwiek opisu bądź instruktarzu. Jeżeli jest taki temat gdzieś na forum, to bardzo prosiłbym o link, gdyż mi nie udało się znaleźć żadnej instukcji. Dodam, że turbina jest razem z kolektorem.

[ Dodano: 22 Maj 2009 20:42 ]
A i chciałbym się dowiedzieć jakie luzy na wirnku są dopuszczalne, bo jak sprawdzałem, to luzów wzdłuznych nie ma, no ale jest wyczuwalny minimalny luz poprzeczny jakieś 0,5-1mm. Jak to wygląda według Was?? Znalazłem także fajny filmik opisujący turbosprężarkę do tdi-ka, ale niestety autor nic o tym nie wspomina. Proszę o poradę.

Dodaje link dla zainteresowanych:).
... re=related
Ostatnio zmieniony pt maja 22, 2009 20:41 przez ksmundek, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości