Alternatywa dla regulacji- zwiększanie dawki paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Alternatywa dla regulacji- zwiększanie dawki paliwa
Witam
Mam pytanie która z opcji jest bardziej efektywna ?
Czy lepiej zwiększyć dawkę na bost pinie(ustawienie stroną z większym wcieciem), czy śrubą regulacyjną na pompie(kontra klucz 13 i wkręcenie śruby z łbem pod płaski wkrętak)
Czy może obie regulacje dają jednakowy efekt ?
Za wszystkie odpowiedzi z góry Thanx.
Mam pytanie która z opcji jest bardziej efektywna ?
Czy lepiej zwiększyć dawkę na bost pinie(ustawienie stroną z większym wcieciem), czy śrubą regulacyjną na pompie(kontra klucz 13 i wkręcenie śruby z łbem pod płaski wkrętak)
Czy może obie regulacje dają jednakowy efekt ?
Za wszystkie odpowiedzi z góry Thanx.
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 18:47 przez ZWIREK1, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
jak kolega wyżej pisze; boost pin zwieksza doładowane wraz ze wzroste cisnienia dołdowania, a podniesienie dawki paliwa powoduje zwiekszenie dawkowania w całym zakresie obrotów, na początek wyreguluj wciecie boost pina na maxa, a dopiero później zwiększaj dawke paliwa.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Zmieniłem boost pina na największe wcięcie i...
Na plus :
Bardziej elastyczna praca silnika ,ładnie ciągnie od samego dołu,nie kopci na żadnum zaktresie obrotów, nie czuć spadku mocy przy włączonej klimie .
Na minus :
Zauważalna twarda praca silnika(trzęsie budą ),coś zaczyna brzęczeć (sprzęgło albo docisk) po małej wyczynowej jździe ,ale na szczeście jak ostygnie to dzwięk ustaje .
No i najważniejszy minus - wir w baku znacznie odczuwalny .
To tyle co zauważyłem jak coś dojdzie to dopisze .
Na plus :
Bardziej elastyczna praca silnika ,ładnie ciągnie od samego dołu,nie kopci na żadnum zaktresie obrotów, nie czuć spadku mocy przy włączonej klimie .
Na minus :
Zauważalna twarda praca silnika(trzęsie budą ),coś zaczyna brzęczeć (sprzęgło albo docisk) po małej wyczynowej jździe ,ale na szczeście jak ostygnie to dzwięk ustaje .
No i najważniejszy minus - wir w baku znacznie odczuwalny .
To tyle co zauważyłem jak coś dojdzie to dopisze .
tylko wtedy kiedy agresywnie jeździsz.ZWIREK1 pisze:No i najważniejszy minus - wir w baku znacznie odczuwalny .
ja mam znacznie osztrzejszego boost pina a spalanie przy spokojnej jeździe nie przekracza 5l/100km mimo że pompa ma zamontowaną głowiczke11mm a nie jak ty seryjną 9mm.
jak zaczniesz szybko i agresywnie jeździć to spalanie znacznie wzrasta bo dodatkowe koniki trzeba czymś wykarmić.
Diesel ma tę przewagę że nawet bardzo wysilony jeśli spokojnie nim jeździsz to będzie oszczędny w przeciwieństwie do benzyniaka
ale jak masz podkręconego a na trasie spokojnie jedziesz to góry Ci nie straszne i wtedy często okazuje się że spalanie idzie w dół.ZWIREK1 pisze:Jak tak muwisz to wracam do poprzdnich ustawień bo mnię za bardzo kusi ta dynamika i noga nad pedałem gazu staje się ciężka
Pzdr
u mnie narazie spalanie potrfiło zejść już bardzo blisko magicznej cyfry 4l/100km przy pompie 11mm a przyspieszenie od 0-100km/h mam w 7.2s
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości