http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=236100
auto ma zalane Shell V-power Diesel więc chyba najlepsze co może być dla silnika. Niestety załamałem się bo z chipowania nic nie wyszło, a nie można nawet znaleźć przyczyny dlaczego auto jest słabe. Może Wy macie jakieś pomysły?
Mam nadzieję że to nie jest wina pompek bo to straszny wydatek na nowe a używane też sporo kosztują a jeszcze nie wiadomo w jakim są stanie. Poza tym auto ma dopiero 207tys km (przebieg na 100% oryginalny) więc chyba powinny wytrzymać jeszcze te 100-200tys. W czwartek powinienem mieć jeszcze wykres jaki dzisiaj wyszedł i dziejsze logi.
Pomóżcie koledzy w rozwiązaniu problemu, please...
[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 17:44 ]
wklejam wykres mojego auta (pomiar na hamowni u Aligatora) oraz logi które zrobiłem dzisiaj ponieważ Ali nie udostępnia logów wykonanych u siebie. Proszę Was o radę w czym tkwi tak mała moc mojego auto - wykres pokazuje tylko 118,8KM i 313NM (wiec moment jeszcze jeszcze do przyjęcia). Inne auta z silnikiem ASZ u Aligego mają tak jak pisałem wcześniej moc w serii około 135-140koni.
wykres (hamownia obciążeniowa u Aliego):

wykres w wyższej rozdzielczości: http://qba1986.x.pl/golf/Golf118.jpg
logi dynamiczne: grupa 003 i 008 (pierwszy pomiar):
logi dynamiczne: grupa 008, 011, 023 (pierwszy pomiar):
logi dynamiczne: grupa 003 i 008 (drugi pomiar):
logi dynamiczne: grupa 011 i 013 (drugi pomiar):
logi statyczne: grupa 000, 001, 003:
logi statyczne: grupa 004, 007:
logi statyczne: grupa 013, 018, 023:
logi statyczne basic settings: grupa 000, 003, 004:
Wykres (hamowanie auta) było przeprowadzane na 5 biegu, logi na 4 biegu
Proszę doświadczonych userów o pomoc
