Kolektor wydechowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
Kolektor wydechowy
Witam!
Mam takie pytanie...pod kolektorem wydechowym w miejscu gdzie kolektor łączy się z resztą wydechu (silnik 1,5 JB) jest taka jakby miedziana uszczelka -taki zwój drutów.
1. Ile takie cudo kosztuje?
2. Da się to jakoś własnymi ,,ręcami" zrobić (może i głupie przykład aleee) z sznuru azbestowego czy coś?
3. Rozumiem że jak wali mi z pod kolektora spalinami to analizator spalin nie pomoże za wiele przy ustawianiu gazu w samochodzie?
Proszę o możliwe szybką odpowiedź bo chce jutro jechać ustawić gaz bo czeka mnie wyjazd trochę dalszy i potrzebuje ze względów ekonomicznych gaz,który teraz niestety nie działa prawie wogóle ;/
Dziękuję i pozdrawiam - Maciek (bandyta)
Mam takie pytanie...pod kolektorem wydechowym w miejscu gdzie kolektor łączy się z resztą wydechu (silnik 1,5 JB) jest taka jakby miedziana uszczelka -taki zwój drutów.
1. Ile takie cudo kosztuje?
2. Da się to jakoś własnymi ,,ręcami" zrobić (może i głupie przykład aleee) z sznuru azbestowego czy coś?
3. Rozumiem że jak wali mi z pod kolektora spalinami to analizator spalin nie pomoże za wiele przy ustawianiu gazu w samochodzie?
Proszę o możliwe szybką odpowiedź bo chce jutro jechać ustawić gaz bo czeka mnie wyjazd trochę dalszy i potrzebuje ze względów ekonomicznych gaz,który teraz niestety nie działa prawie wogóle ;/
Dziękuję i pozdrawiam - Maciek (bandyta)
taka uszczelka kosztuje ok 10zl:) taka uszczelke kupisz prawie w kazdym sklepie z czesciami i kup odrazu paste cementowa koszt tez 15zl i włóz ta uszczelke na ta paste do krawedzi przylegajcych:) i przy odkrecaniu najlepiej wyposaz sie w jakis odrdzewiacz srub zebys nie ukrecil bo na 100% sa zapieczone:)
VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
kelebrion, nie chodzi mi o uszczelke między kolektorem a głowicą, chodzi mi o tą,która jest takim jakby zwojem miedzianym (taka okrągła ,,uszczela" dość gruba z drucików miedzianych która łączy kolektor wydechowy z resztą wydechu (rurą idącą pod samochodem).
Co do odrdzewiacza to nie potrzebuje,bo w mk1 jest to na takich jakby metalowych zatrzaskach/spinkach czy jak to tam jeszcze nazwać
Co do odrdzewiacza to nie potrzebuje,bo w mk1 jest to na takich jakby metalowych zatrzaskach/spinkach czy jak to tam jeszcze nazwać
Kolega wlasnie pisal otej uszczelce o ktora Tobie chodzilo i ma 100% racjikelebrion pisze:taka uszczelka kosztuje ok 10zl:) taka uszczelke kupisz prawie w kazdym sklepie z czesciami i kup odrazu paste cementowa koszt tez 15zl i włóz ta uszczelke na ta paste do krawedzi przylegajcych:) i przy odkrecaniu najlepiej wyposaz sie w jakis odrdzewiacz srub zebys nie ukrecil bo na 100% sa zapieczone:)
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
zaraz zaraz,
kelebrion, osaVWosa, Wy mówicie o tej uszczelke prwada?
uszczelka portek
Czy ona wam przypomnia w jakimś calu "zwój drutów" o którym pisze bandyta??
W/g mnie autorowi tematu wcale nie chodzi o uszczlkę portek tylko o złącze elastczne w portkach (dwie spreżyny) i to wcale nie jest żadna uszczelka a już na pewno nie kupi tego nigdzie za 10 zł. Czytajcie trochę ze zrozumieniem, to nie boli.
koledze zapewne chodzi o to
to akurat z sharana
to jak ??
[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 15:23 ]
kelebrion, osaVWosa, Wy mówicie o tej uszczelke prwada?
uszczelka portek
Czy ona wam przypomnia w jakimś calu "zwój drutów" o którym pisze bandyta??
W/g mnie autorowi tematu wcale nie chodzi o uszczlkę portek tylko o złącze elastczne w portkach (dwie spreżyny) i to wcale nie jest żadna uszczelka a już na pewno nie kupi tego nigdzie za 10 zł. Czytajcie trochę ze zrozumieniem, to nie boli.
koledze zapewne chodzi o to
to akurat z sharana
to jak ??
[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 15:23 ]
to by potwierdzało że wcale nie chodzi ci o uszczlkę, źle to nazywasz. Tobie chodzi o złącze elastyczne portek. pzdrbandyta mk1love pisze:nie chodzi mi o uszczelke między kolektorem a głowicą, chodzi mi o tą,która jest takim jakby zwojem miedzianym (taka okrągła ,,uszczela" dość gruba z drucików miedzianych która łączy kolektor wydechowy z resztą wydechu (rurą idącą pod samochodem)
Ostatnio zmieniony czw maja 21, 2009 15:21 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wjechałem ze złaczem elstycznym które jest wszedzie bardzo podobne wiec nie ma znaczenia czy z sharana czy z czego innego. Nieprawdaż? Jedno wiedziałem na pewno, to co opisuje bandyta to na pewno nie ta uszczelka za 10 zł.
A co to innego moze byc co przypominaja zwóje drutów to w takim razie nie wiem.
A co to innego moze byc co przypominaja zwóje drutów to w takim razie nie wiem.
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
o ile się nie myle , chodzi o połączeniu na tak zwanym " jabłku " miałem MK1 z identycznym silnikiem , to połączenie ma specjalną uszczelkę wyprofilowaną , musi być oryginalna bo innej nie da się założyć , jest odporna na temperaturę i musi być cały czas elastyczna , teraz połączenia są robione na elastyczne połączenia , dawniej były dwa sprężyste zatrzaski w kształcie litery C , niech je diabli wezmą jak przyjdzie zakładać , te druciki jak kolega napisał to prawdopodobnie domowe uszczelnianie , oryginalna uszczelka jest z tworzywa
[ Dodano: 21 Maj 2009 19:29 ]
chyba chodzi o to
[ Dodano: 21 Maj 2009 19:29 ]
chyba chodzi o to
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
Panowie chodzi dokładnie o to o czym mówi miś fazi
Ta akurat jest rozwalona a właściwie przecięta bo ni ch*** nie pasowała do mnie ;/
Jej wewnętrzny wymiar to 7 cm a kołnierz w kolektorze wydechowym miał 7,5 cm więc umęczyłem się jak głupi, już nawet ze smarem nie dało rady więc ją rozciąłem ale niestety dalej puszczała ;/
Kupiłem następną za kolejne 12 zł ;/ - to już za dwie 24 (jeszcze 6 i byłoby 3 dychy na ustawianie gazu dla którego de facto zabrałem się za wymianę tej uszczelki).
Jak ją kupowałem to koleś w sklepie spr w ksiązce i pisało ze do ,l1 pasi ale ona ma 7 cm a ja potrzebuje na 7,5 cm nie wiem o co cholera jasna chodzi ;/ Może to kolektor z GTI albo coś nie mam pojęcia ale szlag mnie jasny trafia bo miałem jechać jutro na rajdy górskie a jak tego nie zrobię to do du** pojadę a nie na rajdy.
W niedziele miałem jechać po felgi czyli jakieś 170 km i chciałem na gazie jechac a tak to pewnie bd musiał sobie odpuścić bo koleś mi nie ustawi gazu bo analizator źle pokaże jak układ bd nieszczelny ;/
Czy ktoś wie jaki wymiar wewnętrzny powinna mieć ta uszczelka w mk1 1,5 jb?
Czym ją zastąpić jak nie dam rady kupic jutro takiej na 7,5 cm? Może sznurem azbestowym jakoś się da?
Ta akurat jest rozwalona a właściwie przecięta bo ni ch*** nie pasowała do mnie ;/
Jej wewnętrzny wymiar to 7 cm a kołnierz w kolektorze wydechowym miał 7,5 cm więc umęczyłem się jak głupi, już nawet ze smarem nie dało rady więc ją rozciąłem ale niestety dalej puszczała ;/
Kupiłem następną za kolejne 12 zł ;/ - to już za dwie 24 (jeszcze 6 i byłoby 3 dychy na ustawianie gazu dla którego de facto zabrałem się za wymianę tej uszczelki).
Jak ją kupowałem to koleś w sklepie spr w ksiązce i pisało ze do ,l1 pasi ale ona ma 7 cm a ja potrzebuje na 7,5 cm nie wiem o co cholera jasna chodzi ;/ Może to kolektor z GTI albo coś nie mam pojęcia ale szlag mnie jasny trafia bo miałem jechać jutro na rajdy górskie a jak tego nie zrobię to do du** pojadę a nie na rajdy.
W niedziele miałem jechać po felgi czyli jakieś 170 km i chciałem na gazie jechac a tak to pewnie bd musiał sobie odpuścić bo koleś mi nie ustawi gazu bo analizator źle pokaże jak układ bd nieszczelny ;/
Czy ktoś wie jaki wymiar wewnętrzny powinna mieć ta uszczelka w mk1 1,5 jb?
Czym ją zastąpić jak nie dam rady kupic jutro takiej na 7,5 cm? Może sznurem azbestowym jakoś się da?
[quote="sas_gti"]zaraz zaraz,
kelebrion, osaVWosa, Wy mówicie o tej uszczelke prwada?
uszczelka portek
Obrazek
Czy ona wam przypomnia w jakimś calu "zwój drutów" o którym pisze bandyta??
Nie przypomina Ala sadzac po fotce autora tematu to My bylismy blizej
Pozdro
kelebrion, osaVWosa, Wy mówicie o tej uszczelke prwada?
uszczelka portek
Obrazek
Czy ona wam przypomnia w jakimś calu "zwój drutów" o którym pisze bandyta??
Nie przypomina Ala sadzac po fotce autora tematu to My bylismy blizej
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 334 gości