OIL CATCH TANK

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

k-meal
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: pt gru 21, 2007 17:09
Lokalizacja: majdan królewski

Post autor: k-meal » czw maja 21, 2009 01:26



VCDS i PerformanceBox - zapraszam. :]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 21, 2009 08:34

k-meal, dzieki, ta wyszukiwarka jakas do bani jest na SR... ale temat rzeka :)



Awatar użytkownika
Ponior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1420
Rejestracja: pt gru 29, 2006 22:30
Lokalizacja: Okolice Wrocławia

Post autor: Ponior » czw maja 21, 2009 10:43

Ja mam puszczony wężyk ogrodowy pod auto. Kapie tylko po ostrej jeździe i to ze 2-5 kropli przez noc. Jak nie szaleje to jest sucho. Troszke śmierdzi w aucie ale to normalne :bigok:
nie wiem, czy to coś pomaga, ale większość w mojej okolicy tak właśnie robi.
Jeśli chodzi o turbo to wyciągnięte po 10 tyś. i chodziło jak żyleta, nic mu nie dolegało, żaden syf do niego nie wpadał.
pozdro.


viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw maja 21, 2009 11:21

Ponior pisze:Troszke śmierdzi w aucie ale to normalne
no to trzeba tego węża dac dalej pod podwozie żeby nie łapało smrodu do wewnątrz :)



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw maja 21, 2009 15:27

Może nie TDi ale tez turbo: ja mam na wyjściu z bloku założony stożek, nic nie kapie, w zimie nic nie zamarza ogólnie zero problemów, stożek po 8kkm jest wilgotny od oleju i tyle



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw maja 21, 2009 15:50

toffic, i nie czujesz jak ze stozka smierdzi pod maska i w kabinie?


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » czw maja 21, 2009 16:16

bradley pisze:i nie czujesz jak ze stozka smierdzi pod maska i w kabinie?
nic nie czuć, może dlatego że silnik po kapitalce ledwo dotarty



wojtas3
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 20:33
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: wojtas3 » wt cze 09, 2009 08:54

Moja wersja, mój "oil catch tank" wykonany i zamontowany wczoraj:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245424

Nie będę przenosił całego tematu tutaj, bo tam chyba się przyda bardziej.

Pozdrawiam.


--
przesiadłem się na A4 1.9TDI AFN 110KM i myślę o chipsie;)

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » wt cze 09, 2009 10:16

Moim zdaniem temacik odmy jest bardzo ważny dla TDI > przeskakuje on nad tematami VNT, czyszczeniem całego silnika, zaślepianiem EGR-a i wycinaniem katalizatora.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2899794#2899794

Dodatkowo jeszcze po drodze wyszło niszczenie szklanko popychaczy i uszczelniaczy zaworowych - zapieczony olej w komorach zaworowych ma na to duży wpływ.

No i za "niby nie":
- Dymek z odmy
- utrata podciśnienia w silniku > doszliśmy tylko że może mieć wpływ na podciekanie uszczelek > no ale lepiej bo widać gdzie mamy coś do zmiany.
- Może wystąpić namarzanie par olejowych przy ostrych mrozach.
Ostatnio zmieniony wt cze 09, 2009 10:18 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
korfanty
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 266
Rejestracja: czw sty 19, 2006 09:09
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: korfanty » śr cze 10, 2009 20:58

Rok czasu mam coś takiego:

Obrazek

- na zaślepkę siadła gumowa rączka na kierownice od rowera z zaklejoną dziurką -2zł
- przewód odmy dopasowany bodaj od Golfa II - cena ok 15zł + zatyczka od czujników wody 1zł
- opaski z odzysku ;)
- pod spodem auta wpięty aby przedłużyć odmę plastykowy przewód - "tekelan" 5zł/m

Po roku czsu użytkowania nie zauważyłem żadnych problemów.



arwam

Post autor: arwam » czw cze 11, 2009 17:34

andrew.zbyrko,


największe przedmuchy masz na małych obrotach pod obciążeniem

na dużych jeśli nie zapodasz 2 barów to prawie przedmuchów nie ma



pion
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 21:03
Lokalizacja: lublin

Post autor: pion » pt cze 12, 2009 09:21

Witam. Napiszcie jak to się ma do wolnossących diesli. Jest sens się bawić z tym ?



arwam

Post autor: arwam » pt cze 12, 2009 15:00

pion,

jeśli masz wszystko dobre to w wolnossaku nie powinno rzucać olejem przez odmę bo nie masz tam aż takiego ciśnienia w cylindrach podczas pracy silnika żeby Ci mogło wyrzucać olej odmą a jeśli wyrzuca to jest i na pewno przebieranie po porannym rozruchu zwłaszcza zimą
trzeba zbierać na peirścienie jeśli na wlocie do kolektora ssącego masz olej



blm
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 172
Rejestracja: czw maja 25, 2006 22:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: blm » śr cze 23, 2010 11:16

Witam!
Troszkę odkopie temat.. na odmie mam przewód 3/4" .. chce założyć OCT, ale zejść z średnicą przewodu do 1/2" .. czy to będzie miało jakieś negatywne skutki :?: Jako OCT chce wykorzystać podobny separator oleju jak na załączonym filmiku: . Co o tym myślicie :?:
Ostatnio zmieniony śr cze 23, 2010 11:17 przez blm, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Zapraszam na vagkujawy.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości