Wspomaganie kierownicy

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Suriel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr maja 20, 2009 08:36
Lokalizacja: Polica

Wspomaganie kierownicy

Post autor: Suriel » śr maja 20, 2009 09:43

Witam, mam mały dylemat z olejem do wspomagania. Mianowicie mam piski jak skręcę kierownicą na maxa w prawo bądź w lewo. Pomyślałem ze to kwestia oleju, sprawdziłem jego stan i faktycznie, było poniżej minimum. Udałem się do sklepu by kupić takowy olej barwy żółtej bo taki miałem wlany. Jednak pani która mnie obsługiwała nie mogła znaleźć barwy żółtej. Znalazła jedną jedyną butelkę firmy MaXXus ATF-VA (faktycznie barwy żółtej) i mówi że ma tylko to. Przeczytałem rubrykę zastosowanie i było tam napisane że jest to olej do automatycznych skrzyń biegów i anie wzmianki o wspomaganiu... Wiec pytam się jej czy jest pewna że on się nadaje, na to odezwał się gościu który taż tam pracuje (ma warsztat samochodowy, jednak wszyscy moi znajomi mówią że to partacz) i mówi że się nadaje. Postanowiłem więc że się wstrzymam i zasięgnę waszej rady. Co o tym sądzicie?



pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: pasiu66 » śr maja 20, 2009 11:16

moim zdaniem to naciagnij sobie pasek pompy wspomagania-tez tak mialem



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » śr maja 20, 2009 11:17

Płyn do wspomagania to polecam firmy "prestone"
Pozdro
Ostatnio zmieniony śr maja 20, 2009 11:18 przez Bbrutus (Burex), łącznie zmieniany 1 raz.


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
mishabest
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 488
Rejestracja: czw mar 26, 2009 18:29
Lokalizacja: kraków

Post autor: mishabest » śr maja 20, 2009 22:40

z tego co wiem to do wspomagania leje się atf ( to co do automatu). u siebie mam w skrzyni i wspomaganiu atf dexron 3 (czerwony) i wszystko gwizda :) natomiast poza uzupełnieniem polecam to co koledzy - naciągnąć pasek :)


Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

Awatar użytkownika
xys
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr lis 12, 2008 23:31
Lokalizacja: Wrocław / Kiełczów
Kontakt:

Post autor: xys » czw maja 21, 2009 00:28

kolorami sie za bardzo nie sugeruj, zmienily sie w miedzy czasie. zlej stary olej, bo mimo, ze teoretycznie producent tego nie przewiduje, po nastu latach przestaje spelniac swoje zadanie. dostaja sie do niego opilki tartych elementow pompy. kup sobie poltyntetyk febi za 30 zl 1 litr (caly uklad ma 0,6). dokladne oznaczenie znajdziesz w szukajce. piski u mnie ustapily po tym zabiegu. szukajka ci powie tez, jak zlac (ze schematami).


kupię/sprzedam pojedynczą oponę: Uniroyal Rallye 185/60 R14 82T

Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 21, 2009 00:45

Byle tylko byś nie mieszał! Zlać stary > nalać nowego > naciągnąć pasek (sprawdzić stan łożyska na pompie)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 205 gości