Problem z odpaleniem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Problem z odpaleniem

Post autor: pasiu66 » wt maja 19, 2009 18:01

Witam, problem polega na tym ze: odpalilem auto po dluzszym postoju ok. 8 godzin przejechalem ok. pol kilometra zatrzymalem sie i samochod sam zgasl zanim przekrecilem kluczyk. Padał wtedy deszcz i byly duze kaluze mozliwe ze mu cos zalalo. Rozrusznik kreci ale nie odpala dodam ze auto z gazem silnik 1,8..



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 19, 2009 18:11

pasiu66 pisze:Padał wtedy deszcz i byly duze kaluze mozliwe ze mu cos zalalo.
cewka zdecydowanie cewka :bigok:
to jest mankament ze wystarczy troszke wilgoci i problem gotowy :bajer:
ale nie zaszkodzi sprawdzic kopułki i reszte układu zapłonowego :)



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » wt maja 19, 2009 18:15

kolega dziejo ma racje:) jakby ci sie to powtorzylo to przetrzyj cewke i powinien ladnie odpalic:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: pasiu66 » wt maja 19, 2009 18:42

a czy da sie temu jakos zapobiec zeby w przyszlosci nie bylo takich zdarzen??



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 19, 2009 18:49

pasiu66 pisze:a czy da sie temu jakos zapobiec zeby w przyszlosci nie bylo takich zdarzen??
hmmmm jakis sposobów konkretnych nie znam mozna np potarktowac wszystkie złącza (kostki ) przyłaczeniowe
preparatem absorbującym wodę
(elektrosol) ale są inne preparaty w 100% chroniące układy elektryczne (zapłonowe przed wilgocią )
jesli chodzi o te miejsca to
cewka
czujnik halla
przewody zapłonowe
kopułka



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 19, 2009 19:01

Jeśli winna jest cewka to jej wymiana na nowa załatwi sprawę. To stare cewki padają od wilgoci bo często maja już pęknięcia w izolacji. Możesz jeszcze dla doswiadczenia spryskać okolicę kopułki (nie cewki) wodą i próbowac zapalić, coś to powinno wyjaśnić.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: pasiu66 » wt maja 19, 2009 19:39

juz wszystko ok odpalil bez nieczego widocznie musial wyschnac ;)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt maja 19, 2009 19:45

pasiu66 pisze:juz wszystko ok odpalil
skoro ok to napisz co będzie po następnym deszczu :) . A poważnie nie możesz przecież tego tak zostawić, to jest awaria.
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 19:45 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

pasiu66
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 19:52
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: pasiu66 » wt maja 19, 2009 19:56

powiem ci szczerze ze ogolnie zawiodlem sie na tej marce i chyba pozbede sie tego auta bo to nie pierwsza awaria

[ Dodano: 19 Maj 2009 19:59 ]
a tak na marginesie to zastanawiam sie czy oslona silnika od dolu by nie pomogla?



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » wt maja 19, 2009 22:19

a tak na marginesie to zastanawiam sie czy oslona silnika od dolu by nie pomogla?
z pewnoscią silnik jak i komore zachowasz w czystosci :bigok:
ale to moze nie rozwiązac twojego problemu poniewaz jezeli juz cewka jest felerna wystarczy wilgoc która gromadzi się pod wpływem róznicy temperatur
chodzi tez równiez o inne elementu układu zapłonowego :bajer:
powiem ci ze mój mk nie posiada takiego wynalazku a jezdzę cały czas nie patzrac na aurę deszcz -ulewa - błoto - snieg itp
:mlotek: :mlotek: "odpukac "nigdy z nim nie miałem problemu :bigok:
proponuje zadbac szczególnie o te elementy a bedziesz się cieszył z pewnoscią bezawaryjną jazdą



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » wt maja 19, 2009 22:40

dziejo pisze:
a tak na marginesie to zastanawiam sie czy oslona silnika od dolu by nie pomogla?
z pewnoscią silnik jak i komore zachowasz w czystosci :bigok:
Właśnie... Sorki, że się podepnę - ale jak tam u Was z czystością silnika?
Ja sporo jeżdżę po drogach żwirowych itp. i niestety silnik bardzo szybko jest cały w piasku. Wkurza mnie to i coraz poważniej myślę nad montażem osłony silnika.



Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr maja 20, 2009 22:52

lwlw pisze:Wkurza mnie to i coraz poważniej myślę nad montażem osłony silnika.
to jest rozwiazanie owszem ale nie 100%



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 386 gości