[MK II] Gdzie i jak podłączyć centralny pod kierunkowskazy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK II] Gdzie i jak podłączyć centralny pod kierunkowskazy
Witam tak jak w temacie, z centralki zamka wychodzą dwa kabelki w których pojawia sie plus w chwili zamykania (dwa impulsy) i w chwili otwierania (jeden impuls), gdzie te przewody podłączyć (pod lampe juz próbowałem i nie działa miga tylko ta pod którąpodłączałem).
Po drugie czy musze na przewodach stosować diody (są przewodach nich bezpieczniki) czy nie.
I po trzecie czy moge podłączyc te kabelki pod światła postojowe w tym przypadku jak połączałem pod lampe to miga przód i tył.
Plis help.
POZDRO 1600.
Po drugie czy musze na przewodach stosować diody (są przewodach nich bezpieczniki) czy nie.
I po trzecie czy moge podłączyc te kabelki pod światła postojowe w tym przypadku jak połączałem pod lampe to miga przód i tył.
Plis help.
POZDRO 1600.
[url=http://imageshack.us][img]http://img514.imageshack.us/img514/7067/lubuskamj2wr1.jpg[/img][/url]
rozmawiałem z padre80 na gg i doszliśmy do wniosku,że najlepiej będzie się wpiąć za skrzynką bezpieczników w kabelki, które mają wyprowadzenie do świateł..
ale.. czy jak wepnie się przed skrzynkę (w kabel, który doprowadza prąd do skrzynki), to przypadkiem nie będzie lepiej? wtedy będzie dodatkowy bezpiecznik.. nie będzie jakichś za dużych przeciążeń?
niech ktoś potwierdzi czy dobrze kombinuję..
ale.. czy jak wepnie się przed skrzynkę (w kabel, który doprowadza prąd do skrzynki), to przypadkiem nie będzie lepiej? wtedy będzie dodatkowy bezpiecznik.. nie będzie jakichś za dużych przeciążeń?
niech ktoś potwierdzi czy dobrze kombinuję..
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kable czarno biały i czarno zielony gdzieś pomiędzy przełącznikiem przy kierownicy a skrzynką bezpieczników, wtyk gdzieś u dołu skrzynki - dokładnie nie pamiętam który ale kolory kabli ci wystarczą. Diod nie trzeba jeśli dwa kable wychodzą z alarmu, jeśli jeden to są potrzebne i zwykle dodane do zestawu montażowego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Czerwono czarny gdzieś między skrzynką a pompą, idzie koło lewego progu. Nie wolno przecinać kabla między komputerem a przekaźnikikem pompy (też czerwono czarny) bo ECU zapamięta błąd, i ponoć nie tylko zapamięta, ale może się coś ze sterowaniem silnik podziać.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kurczę sorki. POdałem kolory od trójki. Z kierunkowskazami tak samo, ale z pompą nie jestem pewien. Oczywiście to co pisałem o ECU to bzdura. Bije się w pierś. Odcięcie np w zasilaniu cewki - w trojce czarny w dwójce sądze że podobnie.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 261 gości