Jaki silnik wybrać??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Jaki silnik wybrać??

Post autor: aregus » śr maja 20, 2009 12:40

witam...mam pytanie bo chciałbym kupić passata B5 ok 1997 roku produkcji i zastanawiam się jaki silnik wybrać..na pewno to będzie benzynka i później chciałbym wstawić gaz swkwencję i jaki polecacie silnik...myślę o 1.8 20V i o 1.8 turbo..ale proszę o sugestie..pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr maja 20, 2009 12:47

ja bym polecał 1.8T łatwy do zwiekszania mocy no i jakos to bedzie jezdzic nawet przy 150ps bo zwykly 1.8 bedzie sie toczył.


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » śr maja 20, 2009 12:51

ale czy przy silniku turbo można zakładać sekwencję?? tzn wogóle czy można zakładać gaz do turbo??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr maja 20, 2009 12:52

oczywiście że tak, potrzebna tylko naprawdę dobra firma żeby to zrobili porządnie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » śr maja 20, 2009 12:57

a jak jest z awaryjnością w tych silnikach...co powinienem sprawdzić przy kupnie


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr maja 20, 2009 13:00

najlepiej cisnienie czy nie zakatowany:) i zdejmij waz od turbiny i zerknij czy nie ma tam oleju bo jak bedzie to turbina złom:) a ogolnie silniki sa całkiem przyzwoite:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » śr maja 20, 2009 13:13

ile powinno wynosić ciśnienie na cylindrach w tym silniku a ile jest dopuszczalne??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr maja 20, 2009 13:18

najwazniejsze zeby bylo równe:) fajnie by bylo jakby chociaz mialo ok 12:) moj np po 190 tys ma cisnienie miedzy 12,5 a 12,9 czyli prawie jak nowe:) jak bedzie po 10 to raczej silnik troszke przeszedl albo ktos niedbale uzykowal silnik i koni bedzie brakowac


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » śr maja 20, 2009 13:20

no to już mniej więcej wiem na co patrzyć w silniku a co z karoserią?? jakieś słabe punkty?? wiem ze zawiecha przednia słaba jest ale coś więcej?? jak z korozją w tych modelach??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » śr maja 20, 2009 13:24

jesli chodzi o karoserie i slabe pkt to niech sie wypowiedza uzytkownicy passkow:) nie mialem go nigdy i nie bede mial:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » śr maja 20, 2009 18:46

Jeśli wybierzesz 1,8T to miej świadomość awaryjności skrzyni biegów nie wytrzymuje obciążeń było ostatnio sporo tematów



Awatar użytkownika
aregus
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt maja 27, 2008 17:48
Lokalizacja: Lubań
Kontakt:

Post autor: aregus » śr maja 20, 2009 20:12

kurcze to co mam kupić zeby wsiadać i jechać?? nie mam za wiele pieniędzy zeby kupić nowy... chcę kupić coś koło 15000 zł i zastanawiałem się właśnie nad passatem a tu się okazuje ze skrzynie nie wyrabiają..to co ja mam począć??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=259325

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » śr maja 20, 2009 21:50

Szkoda że musi być benzyna (a może nie...? :hmm: ) bo ja bym polecał coś z TDI, np Golf III - jeździ się fenomenalnie!
Silniki 1Z są bardzo dobre a z kolei te 110KM to w ogóle wspaniałe!!!



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr maja 20, 2009 22:09

tu jest mowa o B5 wiec TDi 1Z nie wchodzi w gre. AFN z diesli bedzie najpewniejsza jednostka


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 184 gości