Hamulce

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

luk22mie
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob cze 04, 2005 12:45
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Hamulce

Post autor: luk22mie » sob sty 14, 2006 15:52

Witam, właśnie jestem w trakcie "przeglądu" klocków i mam problem z jedną śruba, jedna poszła gładko a w drugiej wyrobiłem gniazdo do imbusa. Sa to przednie hamulce w mk3. śruby od zacisku. Jak najłatwiej teraz ją odkręcić?



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » sob sty 14, 2006 15:54

trzeba bylo sie nie silowac... na przyszlosc: nie siluj sie, tylko spsikaj jakims wd 40 i postukaj troche mlotkiem to sie sruba zruszy i spokojnie ja odkrecisz. teraz to probuj jakims kluczem francuskim czy cos w tym stylu. zlap dobrze srube i probuj odkrecic.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

luk22mie
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob cze 04, 2005 12:45
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

,

Post autor: luk22mie » sob sty 14, 2006 16:12

ale żeby tam złapac francuzem to musiałbym zniszczyć tą gumową osłonke a i na francuza troche mało tam miejsca. narazie skręce to spowrotem ale bede musiał i tak coś wymyślić bo niedlugo bedzie trzeba klocki wymienić.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 14, 2006 16:16

hmmm a ja przy zaciskach nie mialem imbusa :D

tylko srobki na klucz 13 :)

w kotrym miejscu one sa?? :D


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

luk22mie
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob cze 04, 2005 12:45
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

jak na załączonym zdjęciu.

Post autor: luk22mie » sob sty 14, 2006 16:20

,,
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob sty 14, 2006 16:47

Teraz to popisikaj wd40 popukaj mlotkiem i musisz jakos zacisnac ten lebek od imbusa jakimis kluczem francuskim zabka itp. i probowac to odkrecic. Jak to nie pomoze to chyba bedziesz musial przyspawac tego imbusa do klucza odkrecic srube a pozniej zalozyc nowa.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob sty 14, 2006 17:48

ja nabijam taki imbys mlotkiem jak do przegowow przy flanszy napedowej i zawsze idzie bez problemu

taki imbys na 12 wypustkow wbity w ampulowa srube zawsze ja ruszy :)



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 14, 2006 18:03

a u mnie tak jak mowilem nie ma imbusow tylko zwykle sruby

a wyglada to mniej wiecej tak

Obrazek


Obrazek


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

majkel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pt sie 27, 2004 22:52
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: majkel » sob sty 14, 2006 18:23

bo 2 rodzaj ezacisków były vwII i lucas chyba



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » sob sty 14, 2006 18:56

W tych z mocniejszymi silnikami napewno były na klucz 13



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob sty 14, 2006 19:03

Moim skromnym zdaniem to nie opłaca sie taka robota.Jade do sklepu,kupuje klocki i montuja mi gratis.I po co sie babrać?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob sty 14, 2006 19:17

bo nie wszedzie tak wymieniaja, a czasem w cene klockow masz juz wliczona cene uslugi :P

a jak dorwiesz gdzies taniej klocki to wymieniasz sam nie placac bo to rzadna sztuka


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

luk22mie
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: sob cze 04, 2005 12:45
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

,

Post autor: luk22mie » sob sty 14, 2006 19:42

po to się "babrać" żeby mieć później satysfakcję że się to samemu zrobiło mimo że potrwa to dłużej i niekoniecznie taniej bo po drodze można coś dodatkowo popsuć ale dzięki temu mozna sie jeszcze nauczyć czegoś nowego.



TOMO

Post autor: TOMO » sob sty 14, 2006 20:19

jaj dwa razy wyrobilem otwor
trzeba wbijac koncowke z wieloklinem i delikatnie odkrecac.
nowe najlepiej kupic w serwisie sa twardsze a kosztuja niewiele.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 157 gości