Problem z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odpaleniem
Witam, problem polega na tym ze: odpalilem auto po dluzszym postoju ok. 8 godzin przejechalem ok. pol kilometra zatrzymalem sie i samochod sam zgasl zanim przekrecilem kluczyk. Padał wtedy deszcz i byly duze kaluze mozliwe ze mu cos zalalo. Rozrusznik kreci ale nie odpala dodam ze auto z gazem silnik 1,8..
hmmmm jakis sposobów konkretnych nie znam mozna np potarktowac wszystkie złącza (kostki ) przyłaczeniowepasiu66 pisze:a czy da sie temu jakos zapobiec zeby w przyszlosci nie bylo takich zdarzen??
preparatem absorbującym wodę
(elektrosol) ale są inne preparaty w 100% chroniące układy elektryczne (zapłonowe przed wilgocią )
jesli chodzi o te miejsca to
cewka
czujnik halla
przewody zapłonowe
kopułka
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jeśli winna jest cewka to jej wymiana na nowa załatwi sprawę. To stare cewki padają od wilgoci bo często maja już pęknięcia w izolacji. Możesz jeszcze dla doswiadczenia spryskać okolicę kopułki (nie cewki) wodą i próbowac zapalić, coś to powinno wyjaśnić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
skoro ok to napisz co będzie po następnym deszczu . A poważnie nie możesz przecież tego tak zostawić, to jest awaria.pasiu66 pisze:juz wszystko ok odpalil
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 19:45 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
z pewnoscią silnik jak i komore zachowasz w czystoscia tak na marginesie to zastanawiam sie czy oslona silnika od dolu by nie pomogla?
ale to moze nie rozwiązac twojego problemu poniewaz jezeli juz cewka jest felerna wystarczy wilgoc która gromadzi się pod wpływem róznicy temperatur
chodzi tez równiez o inne elementu układu zapłonowego
powiem ci ze mój mk nie posiada takiego wynalazku a jezdzę cały czas nie patzrac na aurę deszcz -ulewa - błoto - snieg itp
"odpukac "nigdy z nim nie miałem problemu
proponuje zadbac szczególnie o te elementy a bedziesz się cieszył z pewnoscią bezawaryjną jazdą
Właśnie... Sorki, że się podepnę - ale jak tam u Was z czystością silnika?dziejo pisze:z pewnoscią silnik jak i komore zachowasz w czystoscia tak na marginesie to zastanawiam sie czy oslona silnika od dolu by nie pomogla?
Ja sporo jeżdżę po drogach żwirowych itp. i niestety silnik bardzo szybko jest cały w piasku. Wkurza mnie to i coraz poważniej myślę nad montażem osłony silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 267 gości