Dlugo zapala, kopci na bialo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Ceglarz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 643
- Rejestracja: pn lis 07, 2005 19:02
- Lokalizacja: okolice Biłgoraja :)
- Kontakt:
Gitner, Jak postępy w reanimacji auta, sprawdziłeś koło pasowe, tak jak rozmawialiśmy przez tel.
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 14:56 przez Ceglarz, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi rdza do rdzy: POLONEZA czas zacząć... [img]http://foolstown.com/sm/ura1.gif[/img]
dlatego że podczas chamowania silnikiem paliwo nie jest dostarczane a jest to silnik VNT gdzie przy chamowaniu silniiem kierownice są przestawian na MIN cieśnienie doładowania i wtedy mże występować PODCIŚNIENIE w dolocie które zaciąga olej przez uszczelnienie wirnika po stronie zimnejtwardy pisze:arwam, a dlaczego sugerujesz że to cos z turbo?
troche na wyrost, 1 jeśli turbo puszczało by olej robiło by to non stop bez względu na ciśnienie panujące w układzie, ad2 lekki film olejowy w rurach od turbo nie znaczy że same turbo pluje olejem. Każda turbina puszcza lekki film olejowy który osiada właśnie w taowy sposób. Czepiał bym się układu zasilania paliwem.dolocie które zaciąga olej przez uszczelnienie wirnika po stronie zimnej
arwam pisze:to silnik VNT gdzie przy chamowaniu silniiem kierownice są przestawian na MIN cieśnienie doładowania i wtedy mże występować PODCIŚNIENIE w dolocie które zaciąga olej przez uszczelnienie wirnika po stronie zimnej
podcisnienie praktycznie nie występuje, bo nawet jak sie kierownice przestawią na MIN to wirnik sie obraca
poza tym predzej zaciągnie olej gdy panuje duże cisnienie i przepływ który tłoczy wszystko z dolotu w kierunku kolektora ssącego
dal mnie ta teoria nie trzyma sie kupy
ja miałem GT20 to jeszcze jak miałem sterowanie mechaniczne na silnika 1.6 to podczas chamowania silnikiem niewielkie podciśnienie występowało.cowboy pisze:podcisnienie praktycznie nie występuje, bo nawet jak sie kierownice przestawią na MIN to wirnik sie obraca
jak inaczej wyjaśnisz dym ( bialy) podczas chamowania silnikem kiedy paliwo jest nie podawane?
którędyś musi się dostawać olej do silnika w dużych ilościach
ewentualnie uszczalniecze zaworowe.
na tyle ile kolega napisał ja tak to widzę ale przecież jestem tylko człowiekiem i mogę sie mylić
występuje podcisnienie około -0,1 Bara (moze chwilowy skos do -0,2) wiec teraz pomysl jaki jest przepływ powietrza np przy 3000 rpmarwam pisze: ja miałem GT20 to jeszcze jak miałem sterowanie mechaniczne na silnika 1.6 to podczas chamowania silnikiem niewielkie podciśnienie występowało
(mnie jak sie turbo wysrało to miałem konkretne podcisnienie około -0,8 - 0,6 Bara ale wtedy wałek stał w poprzek )
a jak butujesz to masz np 1,5 bara doładowania przy 4000 rpm to teraz jaki przepływ powietrza jest w orurowaniu i IC ? dodam ze w tym samym kierunku, czyli zbiera cały film olejowy z orurowania
wiesz jak tam koło pasowe ma luz to sie nawet mogą podczas hamowania silnikiem zawory witać z tłokamiarwam pisze:jak inaczej wyjaśnisz dym ( bialy) podczas chamowania silnikem kiedy paliwo jest nie podawane?
generalnie jeśli trubina puszcza olej to najpredzej widać to przy pałowaniu auta
tal czy owak w tym aucie główny probloem to zerwany klin na wale IMO i to trzeba najpierw naprawić
dokładnie tyle że u mnie utrzymywało si dotąd dokąd silnik był na wyższych obrotach a pedał puszczony.cowboy pisze:występuje podcisnienie około -0,1 Bara (moze chwilowy skos do -0,2) wiec teraz pomysl jaki jest przepływ powietrza np przy 3000 rpm
być może w TDI jest układ który pilnuje żeby nie było podciśnienia w dolocie.
agadzam się z Tobą że to trzeba najpierw zrobić ale to niema wpływu na to że odczas chamowania silnikiem nie jest podowane paliwo.wiesz jak tam koło pasowe ma luz to sie nawet mogą podczas hamowania silnikiem zawory witać z tłokami
ma ono tylko wpływ na fazy rozrządu i kąt wtrysku.
zgadza się??
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
Witam ogólnie temat Gitnera kręci się wokół mojego samochodu ..... auto w tej chwili stoi u mechanika wymieniony rozrząd napinacz i rola ... mechanik mówi że rozrząd nie był przestawiony ale ogólne złom ... na tą chwile pali tak jak palił czyli ciężko i biały dym jak był tak jest ... jutro ma się wziąść za koło pasowe bicie ma duże jeżeli po wymianie koła nic się nie zmieni rozkladam ręcę ...
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Jesli nowe kolo nie bedzie bilo i rozrzad jest dobrze ustawiony to bedzie grac..PacekPlacki pisze:jutro ma się wziąść za koło pasowe bicie ma duże jeżeli po wymianie koła nic się nie zmieni rozkladam ręcę ...
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
jeśli tam sa jakieś mikrozadziroki to splanuj powierzchnię wału paierem sciernym drobnym na jakimś klocku płaskimJesli nowe kolo nie bedzie bilo i rozrzad jest dobrze ustawiony to bedzie grac..
po przyłożeniu kółka na wał koło nie moze latać, musi płasko przylegać do czoła wału (na klinie będzie miało niewielki luz)
potem klej na srube i dopie.....lić jak tylko się da '
w instrukcji jest bodajże 90NM + 90 st a w praktyce trzeba wziąć dobry klucz, przedłużke metrową i dowalić porządnie
słuba wchodzi w wał z 5cm, ma twardość 12 albo wiecej wiem mozna dokręcac
ja tak zrobiłem i mam z bani
- PacekPlacki
- Mały gagatek
- Posty: 100
- Rejestracja: pn sie 28, 2006 21:29
- Lokalizacja: PŁOCK
-
- VW Baron
- Posty: 3209
- Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
- Lokalizacja: Z tłumu
- Auto: Szukam... i NC700X
Mam namiar w Inowroclawiu jak chcesz.. blizej nie znam specow..PacekPlacki pisze:trzeba ferować czop wału bo jest nie równy gdzie można to zrobic bo koło pasowe troche ma jeszcze bicie
2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 57 gości