Tarcze tył MK2 - Szukam zacisku, instrukcji wymiany na bebny

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

TajnyAgentSkupu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 18, 2009 18:29
Lokalizacja: Cicibór Duży
Kontakt:

Tarcze tył MK2 - Szukam zacisku, instrukcji wymiany na bebny

Post autor: TajnyAgentSkupu » pn maja 18, 2009 18:49

Przepraszam jesli temat byl poruszany, ale przez opcje szukaj nie moge nic znalesc.


Mam Golfa MK2 1,6 z ABS, podgrzewanym fotelem, i niestety albo stety z przodu tarcze wentylowane a z tyłu niewentylowane.

I mam problem z lewym zaciskiem z tyłu, gdyż czasami po mocniejszym hamowaniu nie odbija i kolo sie strasznie grzeje, czasem jest dobrze i moge hamowac do woli a czasem lewe kolo hamuje.

I myslalem o wymianie na bebny, i chcialbym prosic o opis z fotkami albo jakikolwiek, gdyz koszt zacisku to okolo 350 zł,(chyba ze ktos ma jakis sprawny uzywany zacisk....) Czy mozna zaminic poprostu bebny na tarcze czy musze cała belke wymieniać.

Prosze tez o jakies fotki jak podłączyć 2 podgrzewane fotele, ktore kupiłem, a mialem tylko jeden podgrzewany(chodzi mi jak te cholerne kabelki polaczyc zeby po przekreceniu fotel grzal.)


Przepraszam opis zmieniony:]

pozdrawiam i przepraszam jesli spamowalem ale to moj pierwszy post.
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 18:55 przez TajnyAgentSkupu, łącznie zmieniany 1 raz.


Siła tkwi w TDI

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn maja 18, 2009 19:11

TajnyAgentSkupu,
koszt regeneracji zacisku to 28zł...tyle kosztuje reperaturka zacisku+jakieś 3 godziny na czyszczenie i ponowne zmontowanie na auto.

koszt zmiany na bębny to koszt bębnów,szczęk,cylinderków,linek ręcznego,innych piast ....jakieś 400-500zł.

Kwestia wyboru.Z tego co masz zostanie Twoja tylna belka i czujnik ABSu.Powodzenia.
Osobiście bym wolał przeczytac jakiś FAQ o czyszczeniu tylnych zacisków...są conajmniej dwa tematy w tym dziale,w tym jeden mój.....bo ponoć szukajka nie działa :bajer:
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 19:13 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

TajnyAgentSkupu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 18, 2009 18:29
Lokalizacja: Cicibór Duży
Kontakt:

Post autor: TajnyAgentSkupu » pn maja 18, 2009 19:19

Jeszcze jak bys mi powiedzial gdzie moge to zrobic...w jakims specjalnym zakladzie mechanicznym czy gdzies indziej??


Siła tkwi w TDI

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8879
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » pn maja 18, 2009 19:39

Przepraszam opis zmieniony:]
:bigok:



Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn maja 18, 2009 20:03

TajnyAgentSkupu, ja to robię w piwnicy.....sam!
zakład jakiś pewnie by chciał tyle co 75% wartości nowego....jak za komuny :chytry:
Ostatnio zmieniony pn maja 18, 2009 20:04 przez Leon_Wechtel, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

TajnyAgentSkupu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 18, 2009 18:29
Lokalizacja: Cicibór Duży
Kontakt:

Post autor: TajnyAgentSkupu » pn maja 18, 2009 20:05

podasz link do instrukcji??


Siła tkwi w TDI

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » pn maja 18, 2009 20:09

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... highlight=

jeszcze ktoś inny robił poradę ale juz nie chce mi się linka szukac


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

TajnyAgentSkupu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 18, 2009 18:29
Lokalizacja: Cicibór Duży
Kontakt:

Post autor: TajnyAgentSkupu » śr maja 20, 2009 15:27

Szukalem gdzie moge kupic zestaw naprawczy....ktos poda linka jak to ma wydladac?? Link, allegro czy sklepu internetowego.

Z gory dziekouje


Siła tkwi w TDI

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » śr maja 20, 2009 21:13

zależy jakie masz zaciski-pod tłoczki 36 czy 38mm?
to jest wybite na zacisku.
jeśli chodzi o zestaw naprawczy to np Autofren D4-045 (36mm) lub D4-083 (38mm) do kupienia w Inter Carsie ,Fota lub w więksości dobrych sklepów z częściami


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

Awatar użytkownika
smad vw maniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: sob maja 02, 2009 23:11
Lokalizacja: DWR
Kontakt:

Post autor: smad vw maniak » śr maja 20, 2009 22:50

to fest, nawet i kupno uzywanego/nowego zacisku wyjdzie taniej niz przerobka, od 50 do 400zł chodzą, wiem bo mam ten sam problem, mam mk2 Gt szpecjal z wentylowanymi przód tył i problem mam ze ponad pol roku temu padl mi jeden zacisk a po zimie drugi, bylem u mechanika niby rozruszał i pupa, recznego Zero i nie odbija, noznych tez nie mam aktualnie. problem jest taki iż zaciski do mk2 schodzą jak świerze bułeczki i co gdzies nie pojade to NIE MA, WCZORAJ PRZYJECHAŁ JEDEN ODRAZU POSZEDŁ, i pytanie mam taki czy jest sens to regenerować jak długo to podziała?? tłoczyska (to co w fotoporadzie gostek czyści z rdzy itp) tez mozna dostać nowe??

mam możliwość nabyć zaciski za psie pieniadze z angli ale od duzo nowszego samochodu od golfa mk4 w góre, czy jest możliwość zamontowania tego w Mk2, duzo jest przerobek jak np. linka idzie odwrotnie od ręcznego itp.

podpowiedzcie coś ;)


<b>Dziś Jesteśmy Ludźmi Przed Którymi Ostrzegali Nas Rodzice ! ! !</b>

[img]http://img92.imageshack.us/img92/2944/001wn7.gif[/img]

[url=http://www.speedtest.net][img]http://www.speedtest.net/result/512071898.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » czw maja 21, 2009 06:36

smad vw maniak, z tego co wiem nowe jarzma pod zaciski do mk4,inne tarcze chyba inne klocki 17mm grubości. reszta chyba by została.
o do samych zacisków to pewie za jakiś czas te w mk4 rówież zaczną padac bo ogólnie to ta sama technologia,a są o kilka kilkanaście lat nowsze więc póki co jest ok.
Moim zdaniem regeneracja całkowita zacisków z mk2 pozwoli na takie samo działanie jak nowe zaciski z mk4 .
Faktem jest ,że jeśli te dzwignie co do zacisku wchodzą (te od ręcznego) są bardo skorodowane i maja wżery to trzeba by poszukac w lepsym stanie.Ale czy da sie to dokupic.


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

TajnyAgentSkupu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 18, 2009 18:29
Lokalizacja: Cicibór Duży
Kontakt:

Post autor: TajnyAgentSkupu » czw maja 21, 2009 11:48

Wiece do jakiego wniosku doszedlem.....

Czy tak czy siak i tak muse go wyciagnac z autka i potem odpowietrzac, aha i mozecie mi powiedziec czy z pompa abs odpowietrza sie tak samo hamulce czyli zaczyna od najdalszego kola i konczy na najblizszym pompie.

Reczny mi odbija, mi nie odbija po normalnym mocniejszym hamowaniu.

Jesli kupie uzywany zacisk to zaloze go i faktycznie moze byc w jeszcze gorszym stanie niz ten co mam...wiec stawiam na regeneracje.....sciagne kolo i najwyzej polegne....heheeh....chociaz z takim opisem nie powinienem.


Siła tkwi w TDI

Awatar użytkownika
Leon_Wechtel
Forum Master
Forum Master
Posty: 1388
Rejestracja: ndz mar 26, 2006 20:31
Lokalizacja: WarszaVWa,Piaseczno
Kontakt:

Post autor: Leon_Wechtel » czw maja 21, 2009 22:18

TajnyAgentSkupu, co do ABS to technika pozostaje ta sama ale....
rób to przy włączonym silniku bo elektrozawór zablokuje sie po wyłączeniu zaplonu,albo przy przekręconym zapłonie.

jeśli blokuje po hamowaniu to możliwe ,że sam tłoczek się blokuje,może jakies zadziory albo gumy dookoła tłoczka puściły....tak czy siak reperaturki nie zaszkodzą


:arrow:[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=65307&postdays=0&postorder=asc&start=0][size=150]MÓJ MK2[/size][/url]

TajnyAgentSkupu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pn maja 18, 2009 18:29
Lokalizacja: Cicibór Duży
Kontakt:

Post autor: TajnyAgentSkupu » sob maja 23, 2009 00:12

po hamowaniu....mechanik powiedzial mi ze do wymiany zacisk, ze jakiejs oslony nie ma....ale jak postoi z 10-15 min to juz nie hamuje.....


Siła tkwi w TDI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości