1.8 16V falowanie obrotów i wysokie spalnie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 16V falowanie obrotów i wysokie spalnie
Witam szukałem na forum i nie mogłem nic znalez na ten temat a mianowicie zrobiłem swap silnika z 1.6+lpg na 1.8 16V z całą wiązką silnikowa i komputerem. wszystko niby ładnie pięknie chodzi lecz niestety auto pali 15l/100 km przy spokojnym stylu jazdy a jakby tego było mało to na wolnych obrotach chwile chodzi równo a nastepnie zaczyna falować i nieraz potrafi zgasnąć. jeżeli ktoś miał z tym do czynienia to prosze o pomoc bo ja nie już nie wiem co robić aha wtrysk jest mechaniczny. z góry dzieki.
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
no dobrze ale jak to wyregulować?? jeżeli możesz albo znasz jakiś link to podaj bo ja tu na forum wpisywałem i nie znalazłem(moze mój komp cos muli :)
[ Dodano: 18 Maj 2009 22:43 ]
chłopaki pomóżcie bo nie wiem czy przez to ale golf normalnie stracił moc:( ciśnienie na cylindrach ma ale od wolnych obrotów nie zniera sie. od 3tys zaczyna jechać i w miare na wysokich chodzi. a jak stoje na wolnych obrotach depne mu w podłoge to tak jakby po chwili powoli sie wkręcał tzw muł. jeżeli ktoś wie co jest grane bardzo prosze o pomoc.
[ Dodano: 18 Maj 2009 22:43 ]
chłopaki pomóżcie bo nie wiem czy przez to ale golf normalnie stracił moc:( ciśnienie na cylindrach ma ale od wolnych obrotów nie zniera sie. od 3tys zaczyna jechać i w miare na wysokich chodzi. a jak stoje na wolnych obrotach depne mu w podłoge to tak jakby po chwili powoli sie wkręcał tzw muł. jeżeli ktoś wie co jest grane bardzo prosze o pomoc.
Było mkII AFN+ 198KM/381NM
Polo 86c KR ITB
Polo 86c KR ITB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 189 gości