TDI 90PS na 110PS?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

TDI 90PS na 110PS?

Post autor: Tical » pt sty 13, 2006 03:10

Witam, mam pytanie czy mk3 tdi 90ps ma ten sam silnik co 110ps? A nastepnie czy mozna ten silniczek podrasowac do 110, bo ten 110 mozna przez chipa podniesc do 140 czy 150ps?
Czy tak samo mozna zrobic z 90-tka?

PZDR!!



Awatar użytkownika
kempes
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr sty 11, 2006 05:57
Lokalizacja: złotoryja

Post autor: kempes » pt sty 13, 2006 04:41

Ten temat był nie tak dawno omawiany na forum. Co do silnika to można go spokojnie podkręcić ale nie radze robić to za pomocą tanich czipów z allegro. pozdr. :pub:



Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » pt sty 13, 2006 05:45

Nie nie nie! Mi nie chodzi o podkrecanie tanimi chipami z allegro, tylko po to, zeby miec wiecej kcuy, tylko o to czy to jest wogole mozliwe, czy to jest ten sam silnik co 110ps, tylko, ze np. z wstawionym chipem o mniejszej mocy (?)

Bo kupic 110-konny tdi to nie tak latwo, a 90 juz spoko, dlatego sie pytam, czy kupic 90-tke i wstawic chipa od 110 i po wszystkim... Chyba, ze sie myle to poprawcie...

pzdr.peace



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 13, 2006 10:01

Majac 90KM jedziesz do speca np Masters i tam zmieniaja mapy w twoim sterowniku, podnoszac moment i moc na 110 - 115KM. I po wszystkim. Taka usluga 1500zl. Potem wymieniasz wtryski z AFN (110KM) i masz dodatkowe 10KM, wymieniasz turbine, kolejne KM..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 13, 2006 10:34

Gitner podobno lepsze sa wtryski od ASV (czy ASX nie pamietam:P)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 13, 2006 10:42

Moze i sa lepsze ale od AFN podobno lepiej sie przyjmuja w silnikach 90konnych.. co nie wyklucza ASV.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pt sty 13, 2006 13:50

na poczatek podniesienia mocy wloz sobie wtryski od AFN a i zobaczysz jak jest roznica :) ja u siebie dokonalem takiego tuningu mechanicznego i naprawde jest tego warte
poza tym wtryski musza byc w co najmniej db stanie bo chyba o new nie ma co mowic. Zobaczys jak autko dostaje ok 10 KM wiecej moze ci wystarczy jezeli bedziesz chcial dalej dlubac niestety tylko zmiana softu w kompie z takiego zestawu wyciagniesz juz ok 120 KM i 300 Nm dalej to chyba juz nie ma sensu bo drasztycznie wzrastaja koszty i lepiej poszukac by bylo innego silnika ale na poczatek szukaj wtryskow najlepiej AFN ,
a i dodam ze po zmianie wtryskow spalanie spadlo o ok 0.5 l na 100 km



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 13, 2006 15:50

wlasnie te od ASV podobno tez bardzo dobrze podchodza i daja lepsze fekty (opieram sie na info z forum mastersa)


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 13, 2006 15:58

Adamm pisze:wlasnie te od ASV podobno tez bardzo dobrze podchodza i daja lepsze fekty (opieram sie na info z forum mastersa)
Widzialem wczoraj na tvnturbo upgrade A3 wlasnie na wtryski ASV. O ASV sie nie wypowiem bo malo wiem. 1Z z wtryskami AFN jezdzilem i bylo fajnie. Czy jest jakas wieksza rzezba z ASV czy podchodza od razu, co z pompa? Jesli info od mastersa to nie ma nad czym sie zastanawiac.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Puki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: pn sie 08, 2005 15:49
Lokalizacja: Mikołów
Kontakt:

Post autor: Puki » pt sty 13, 2006 22:37

Sorki że podłączam się pod temat ale nie ma sensu tworzyć nowego tematu :jezor:
ile za takie wtryski??


Są auta i są VolksWageny

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 13, 2006 22:39

Puki pisze:Sorki że podłączam się pod temat ale nie ma sensu tworzyć nowego tematu :jezor:
ile za takie wtryski??
AFN widzialem po 600, ASV 800 za komplet uzywek.. Tu masz AFNy

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt sty 13, 2006 23:18

Koles mi oferowal chyba za 800 -850 komplet z montazem za ASV. i mowile ze bez regulacji pompy i programu widac spora poprawe.

tu macie link do tego temtu:

http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... hlight=asv


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

BruceLee30
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: BruceLee30 » pt sty 13, 2006 23:48

Adamm pisze:Koles mi oferowal chyba za 800 -850 komplet z montazem za ASV. i mowile ze bez regulacji pompy i programu widac spora poprawe.

tu macie link do tego temtu:

http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopi ... hlight=asv
heeh dobre sprawdzil na przyrzadzie :hehe: chyba ze pracuje w ASO BOSCHA a na takiej zwyklaej maszynie z wajha to moze sobie sprawdzic do Jelcza, zastanawiam sie czy czasami wlasnie przez takie sprawdzenie wtryski mozna bedzie wyrzucic.
Jezeli faktycznei pojda za nie duza sume i gosc zgodzi sie oddac kase w razie jak okaze sie ze to kible to owszem jedyne sprawdzenie to wlorzyc do silnika wpiac VAG a i sprawdzic korekcje dawek wtedy bedzie mozna ocenic w jakim stanie sa wtryski.
tu sa jeszcze i raczej bym te polecal
WTRYSKIWACZE TDi
Ja osobiscie kupilem za 90 zl i korekcje dawek maja super wiec micha sie cieszy :okej:
.......ach no wlasnie jezeli zakupisz wtryski od AFN a nic nie przerabiasz zadnej wtyczki wkladasz i ok 10 KM wiecej :)
przy ASV do przerobienia wtyczka od wtrysku sterujacego



Awatar użytkownika
Tical
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw sty 13, 2005 23:50
Lokalizacja: GMB
Kontakt:

Post autor: Tical » sob sty 14, 2006 01:33

Hmmm, jesli chodzi o te wtrsyki i ewentualna zmiane softu to nie wiem czy nie lepiej bedzie dolozyc trche wiecej kasy i kupic oryginalnego 110?
A i z niego mozna poprzez chipa podniesc moc nie? Czy taka usluga takze ingeruje w soft i kosztuje podobnie?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 412 gości