Świece Żarowe
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Dobrze wiec ja mam na mrozie tak ze musze zagrzac swiece 2-3 razy (rano 6am) zeby nie miec problemu z odpaleniem. Normalnie wystarcza raz ale przy wiekszych mrozach silnik nie wejdzie na obroty i zgasnie. 2-3krotne zagrzanie sprawia ze nawet przy mrozie -15st nie ma problemu. Wina swiec? Czy po prostu mrozu...
Latem normalnie swiece zagrzewam raz.
Pozdrawiam
T.
Latem normalnie swiece zagrzewam raz.
Pozdrawiam
T.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re: świeczki
WINA ŚWIEC - SĄ DO WYMIANY - można sprawdzić jak grzeją i jką mają oporność i wtedy wymienić tylko te co są padnięte - ale polecam wymienić odrazu wszystkie 4szt. !!Thor pisze:Dobrze wiec ja mam na mrozie tak ze musze zagrzac swiece 2-3 razy (rano 6am) zeby nie miec problemu z odpaleniem. Normalnie wystarcza raz ale przy wiekszych mrozach silnik nie wejdzie na obroty i zgasnie. 2-3krotne zagrzanie sprawia ze nawet przy mrozie -15st nie ma problemu. Wina swiec? Czy po prostu mrozu...
Latem normalnie swiece zagrzewam raz.
Pozdrawiam
T.
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
Re: świeczki
Co Ty nie powiesz... chyba mnie przekonales zebym pojechal to sprawdzic.Razal pisze: WINA ŚWIEC - SĄ DO WYMIANY -
Pozdrawiam
T.
ok,piszecie,że jak nie chce odpalać na mrozie po jednokrotnym podgrzeniu świec,to znaczy,że są na wykończeniu.. piszecie też,że 2 lub 3 krotne grzenie świec szybciej je wykończy.. wreszcie piszecie,że jak któraś jest padnięta,to lepiej wymieniać wszystkie 4szt..
czytam i czytam i tak sobie myślę (na razie nie miałem problemów ze świecami i ich nie wymieniałem), że skoro już są na wykończeniu,to co mi zależy grzać je 2 razy, jeśli silnik lepiej odpali..
czytam i czytam i tak sobie myślę (na razie nie miałem problemów ze świecami i ich nie wymieniałem), że skoro już są na wykończeniu,to co mi zależy grzać je 2 razy, jeśli silnik lepiej odpali..
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
Swiece mogą grzac ale ze starosci rozgrzewają sie wolniej tak ze są do wymiany!!!
Mozesz jeszcze spróbowac w ten sposób, ze jak odpalasz i zapali sie kontrolka to czekaj az zgasnie i jeszcze jakies 5-10s i dopiero wtedy odpal i zobacz czy jest różnica!
Jaak w ten sposób nie da rady to kup swiece i wymien! ale kup BOSCH albo NGK a nie jakies BERU czy niedaj Boże ISKRA
Mozesz jeszcze spróbowac w ten sposób, ze jak odpalasz i zapali sie kontrolka to czekaj az zgasnie i jeszcze jakies 5-10s i dopiero wtedy odpal i zobacz czy jest różnica!
Jaak w ten sposób nie da rady to kup swiece i wymien! ale kup BOSCH albo NGK a nie jakies BERU czy niedaj Boże ISKRA
ok,ale czy to jest jakiś problem poczekać trochę dłużej? są jeszcze jakieś inne konsekwencje oprócz większego obciążenia aku oczywiście?bo ja osobiście póki jeszcze grzeją wolę je zajechać do końca i dopiero wymienić,nie przeszkadza mi poczekanie trochę dłużej..Arcturus pisze:Swiece mogą grzac ale ze starosci rozgrzewają sie wolniej tak ze są do wymiany!!!
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
- sq8bwh
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
- Lokalizacja: ............................................
Są takie VW z lat 88-92 jeszcze które mają orginalne fabryczne świece nie wymieniane jeszcze i takie mam w golfie (beru wyciągniete z głowicy na szrocie) i lepiej chodzą niż te Iskry "nówki" po 12 zł ze sklepumagik pisze:ok,ale czy to jest jakiś problem poczekać trochę dłużej? są jeszcze jakieś inne konsekwencje oprócz większego obciążenia aku oczywiście?bo ja osobiście póki jeszcze grzeją wolę je zajechać do końca i dopiero wymienić,nie przeszkadza mi poczekanie trochę dłużej..Arcturus pisze:Swiece mogą grzac ale ze starosci rozgrzewają sie wolniej tak ze są do wymiany!!!
[ Dodano: Pią Sty 13, 2006 8:54 pm ]
Być moze że z silnikiem już (bez urazy) bo na takim silniku jak twój kolega całe lato i jesień do listopada śmigał na jednej sprawnej tylko i palił jak zegarek a miał wtedy 270 tys.zibolek pisze:no to czyli ja jakjuz czasami z 5-6 razymusze zarzac swieczki to znaczy ze juz chyba pora je wymienic
- sq8bwh
- Ma gadane
- Posty: 201
- Rejestracja: pt wrz 17, 2004 09:33
- Lokalizacja: ............................................
Zobacz filtr paliwa (może zapchany i zapowietrza pompę), i powietrza oczywiście. A może zapłon przestawiony i dlatego trzeba kręcić długo. A kopyto to disel zawsze ma nawet jak do połowy sprężanie spadnie ale 230 tys to pikuś...zibolek pisze:hmm tos mnie zmartwi teraz ja mam ok 230 tys przejechane ale kopyto to on ma. nie da sie ukryc
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 853
- Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
- Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 355 gości