ktory przegub

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

slawekwro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 16:53
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

ktory przegub

Post autor: slawekwro » pt sty 13, 2006 12:16

witam jak sprawdzić który przegub do wymiany bo z tego co się oriętuje to są cztery



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pt sty 13, 2006 12:20

Wstępnie:
- jeżeli przy maksymalnie skręconych kołach zacznie stukać to raczej przegub zewnętrzny,
-jeśli stuka przy jeździe na wprost to przegub wewnętrzny, albo... mocno rozleciany zewnetrzny...


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt sty 13, 2006 12:22

J.W. 2 z prawej, 2 z lewej.. a ktora strona to sie wsluchaj..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » pt sty 13, 2006 12:25

Pełny skręt w lewo i gaz do dechy, jak słychać to prawy, skręcając koła w prawo to lewy. Wewnętrzne sprawdź jak duży mają luz jak ruszasz samymi półosiami ale nie na podnośniku i nie na skręconych kołach. Najlepiej na kanale.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pt sty 13, 2006 14:00

Najlepiej wyjac obie pol osie rozebrac wszystkie cztery, umyc w bezynie i sprawdzic jaki jest stan biezni

jak maja wzery, wybicia itp to do wyminy, jak dobre to nowy smar i skladamy - oczywiscie zweryfikowac stan maszet.

jesli juz zlychac to juz dawno byly to zlomowy przegob

jesli chcesz to zrobic dobrze i sumiennie to tak jak pisze wtedy bedziesz wiedzial jakie masz polosie i bedziesz ich pewien a nie co rok zozbierac to w kolko i zastanawiac sie ktory

w warsztacie najczesciej robi sieto na sztuke wymienija ten co ewidentnie padl i inkasuja klienta wiedzac ze za pewien czas poleci nastepny i klient znowu wroci i zaplaci kolejny raz za robocizne a o to chodzi

wiec jak robisz dla siebie i sam to zweryfikuj stan wszystkich przegobow. duzo wiecej sie nie narobisz a bedziesz pewien

no chyba ze ewidetnie stuka tylko jesna strona to przynajmiej sprawdz ta jedno polos

i pamietaj o nowych maszetach bo one sa tu najwazniejsze -male przetarcie pekniecie a za chwile nieszczelnosc i po przegubie

pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 260 gości