Nie odpala po zwarciu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Wszędzie pełno teraz podróbek więc nie masz pewność co kupujesz ,polecam NGK ,BERU,BOSCH ale z jakiegoś pewnego żródła i raczej nie powinny kosztować poniżej 20zł za sztukę ...a na listwie do świec niemoże być masy ,odłącz przewód zasilający listwę świec żarowych i sprawdz na przewodzie .Nie powinno tam być masy jezeli jest to musisz doprowadzić przegrzaną instalację do porządku
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 21:09 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Rozumiem, że odłączyłeś ją od świec i wtedy sprawdziłeś? Bo jeśli sprawdzałeś z podłączonymi świecami, to świece mają bardzo małą rezystancję, szczególnie wszystkie połączone równolegle i miernik będzie pokazywał zwarcie.adamkowal001 pisze:Na tej blaszce która powinna doprowadzać prąd do świec jest masa
Dziwne żeby na raz przepaliły się wszystkie świece, skoro wcześniej zapalał dobrze.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
Jednak miałeś rację. Świece nie są spalone. Po podłączeniu bezpośrednio pod aku świeca grzeje... Więc jest dobra.
Powiedzcie mi jeszcze jak wygląda ten sterownik świec żarowych?
Czy to to?
http://allegro.pl/item635419604_vw_audi ... h_120.html
Bo coś takiego mam przy skrzynce bezpieczników...
Powiedzcie mi jeszcze jak wygląda ten sterownik świec żarowych?
Czy to to?
http://allegro.pl/item635419604_vw_audi ... h_120.html
Bo coś takiego mam przy skrzynce bezpieczników...
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 17:12 przez adamkowal001, łącznie zmieniany 2 razy.
adamkowal001, pisałeś że przytopił się przekaźnik 124, więc najprościej szukać takiego samego. U mnie w mk2 jest zwykły, "kwadratowy" przekaźnik 60 i u kolegi w passacie b3 AAZ też taki jest. Ale wiem, że przy tych silnikach bywały też "prostokątne" przekaźniki, może jest to związane z różnymi wersjami pomp wtryskowych (tzw. półelektroniczne), może z rocznikiem auta, ale to tylko przypuszczenia. W każdym bądź razie było kilka typów i nie każdy musi działać prawidłowo w każdym aucie. Niestety ciężko mi powiedzieć Ci coś konkretnego, jutro jeszcze zajrzę do passata, ale mam tam TDI i pewnie jest jeszcze inaczej.
Mogę tylko napisać od siebie, że nie dał bym 100zł za stary przekaźnik - lepiej wybrać się na szrot i za przysłowiową flaszkę na pewno coś się znajdzie od ręki.
A jak masz czas posiedzieć przed komputerem to przeszukaj aukcje, w których sprzedawcy mają duże ilości przekaźników, np. w ten sposób: http://allegro.pl/search.php?string=prz ... nge_view=1 - może trafisz coś w rozsądnej cenie.
A jeśli jesteś trochę "majsterkowiczem" to zajrzyj do wnętrza tego przekaźnika, może jakimś prostym sposobem uda się go zreanimować i jeszcze Ci posłuży.
Mogę tylko napisać od siebie, że nie dał bym 100zł za stary przekaźnik - lepiej wybrać się na szrot i za przysłowiową flaszkę na pewno coś się znajdzie od ręki.
A jak masz czas posiedzieć przed komputerem to przeszukaj aukcje, w których sprzedawcy mają duże ilości przekaźników, np. w ten sposób: http://allegro.pl/search.php?string=prz ... nge_view=1 - może trafisz coś w rozsądnej cenie.
A jeśli jesteś trochę "majsterkowiczem" to zajrzyj do wnętrza tego przekaźnika, może jakimś prostym sposobem uda się go zreanimować i jeszcze Ci posłuży.
Ostatnio zmieniony sob maja 16, 2009 23:15 przez piori, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: ndz lut 15, 2009 16:21
- Lokalizacja: Nidzica
- Kontakt:
Przepraszam za pomyłkę, był to przekaźnik nr 104 ( ten który się przytopił)
Mam przekaźnik nr 103 (wygląda identycznie, w środku nei wygląda na spalony itp)
I on nie załącza grzania świec.
Dlatego też myślę że mógł polecieć sterownik - lecz nie wiem jak on wygląda i gdzie go szukać.
Czytałem że kostka stacyjki też mogła polecieć. Powiedzcie mi jak mogę sprawdzić czy to ona? Na czarnym kabelku ze stacyjki po przekręceniu kluczyka powinien być +? I to wszystko?
[ Dodano: 17 Maj 2009 13:34 ]
Dodam że kontrolka świec normalnie się zapala...
Żeby załączyć świece muszę recznie zewrzeć styki przekaźnika 103.
Mam przekaźnik nr 103 (wygląda identycznie, w środku nei wygląda na spalony itp)
I on nie załącza grzania świec.
Dlatego też myślę że mógł polecieć sterownik - lecz nie wiem jak on wygląda i gdzie go szukać.
Czytałem że kostka stacyjki też mogła polecieć. Powiedzcie mi jak mogę sprawdzić czy to ona? Na czarnym kabelku ze stacyjki po przekręceniu kluczyka powinien być +? I to wszystko?
[ Dodano: 17 Maj 2009 13:34 ]
Dodam że kontrolka świec normalnie się zapala...
Żeby załączyć świece muszę recznie zewrzeć styki przekaźnika 103.
Co to za przewód i gdzie go podłączyć?
Do czego jest ten gruby, czerwony przewód zaznaczony na poniższym zdjęciu po prawej stronie? Zauważyłem, że w moim golfie 3 jest on odłączony... i nie wiem czy i gdzie to podłączyć... Samochód odpala i jeździ bez tego, chociaż akumulator szybko się rozładowuje (ale to może wina mrozu i nie ma związku z tym przewodem). Z góry dziękuję za odpowiedź.adamkowal001 pisze:Czy ten bezpiecznik jest w miejscu zaznaczonym na fotce? [url=http://images45.fotosik.pl/125/01c98793fc669c09med.jpg]Obrazek[/URL]

Dzięki, to musi być toarwam pisze:to jest bezpiecznik od dodatkowego wzmacniacza Audio. masz taki w aucie?

Nie mam dodatkowego wzmacniacza, ale poprzedni właściciel chyba miał, a że kabel jest odłączony, to dopiero teraz zauważyłem. Jest to coś takiego jak na zdjęciu:

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości