Silnik spalinowy zamienia sie w parowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Silnik spalinowy zamienia sie w parowy
Witam! Jestem szczęśliwym posiadaczem mk2 i mam pytanie.W zbiorniczku wyrównawczym po rozgrzaniu silnika zbiera sie para do tego stopnia ze aż zbiornik sie odkształca.dmuchałem w korek i powietrze przepływa swobodnie lecz podczas jazdy nie zostaje odprowadzone i powoduje to wycieki płynu w różnych miejscach,jest to wina korka czy też może mam zapowietrzony układ chłodzenia a może termostat nie działa i woda sie bez przerwy gotuje co powoduje zwiekszenie parowania.Pozdrawiam :green_fuck:
Układ chłodzenia jest ciśnieniowy. Napisz jaką temperaturę pokazuje wskaźnik, ewentualnie zmierz temp. w zbiorniczku.Korek powinien być szczelny -musi być ciśnienie w układzie. ( nie jestem pewien, ale być może ta szczelność "obowiązuje w jedną stronę)tzn. ze zbiorniczka nie powinno nic uchodzić, natomiast powinna być możliwość zassania powietrza z zewnątrz. Ale na pewno nie powinna pokazywać się para do tego stopnia jak napisałeś. Prawdopodobnie termostat.Sprawdź dolny wąż idący do chłodnicy. Jeśli zimy to na 99% termostat i nie puszcza płynu do chłodnicy i stąd gotowanie płynu. Zrób to jak najszybciej bo możesz przegrzać silnik.Jeśli termostat to tylko WAHLER.
Działa w dwie strony - całkiem swobodnie zasysa powietrze w kierunku "do" zbiornika (np. gdy silnik stygnie i maleje nieco objętość płynu słuchać syczenie koło korka), ale też powyżej pewnego ciśnienia w układzie chłodzenia reguluje ciśnienie - upuszcza trochę par do atmosferybodzio_j pisze: nie jestem pewien, ale być może ta szczelność "obowiązuje w jedną stronę)tzn. ze zbiorniczka nie powinno nic uchodzić, natomiast powinna być możliwość zassania powietrza z zewnątrz
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 872
- Rejestracja: wt lis 22, 2005 19:07
- Lokalizacja: WGS//WP
- Kontakt:
problem
ja mysle ze kolega ma niedonry korek.trzeca wymienic.Korek musi puszczac,inaczej samochod by sie nawet nie odpowietrzyl po wymianie plynu.
[ Dodano: Pią Sty 13, 2006 09:49 ]
a tak wogole Czyś to bywasz czasem na Wlokniarzy przy Castoramie?
[ Dodano: Pią Sty 13, 2006 09:49 ]
a tak wogole Czyś to bywasz czasem na Wlokniarzy przy Castoramie?
Fakt - musi tak być bo jak ciśnienie wzrosło by za bardzo to...............bumczyś pisze:Działa w dwie strony - całkiem swobodnie zasysa powietrze w kierunku "do" zbiornika (np. gdy silnik stygnie i maleje nieco objętość płynu słuchać syczenie koło korka), ale też powyżej pewnego ciśnienia w układzie chłodzenia reguluje ciśnienie - upuszcza trochę par do atmosfery
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 256 gości