1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam wyświetla mi na wyświetlaczu inspekcja czy jest możliwośc skasowania tego bez podpięcia vag-com?kiedyś wyświetlał mi oil i pare razy załączyłem stacyjke przytrzymałem przycisk od kilometrów dziennych i się skasował tak naprawdę to nawet nie wiem jak bo tyle razy to przyciskałem natomiast czy jest taka możliwośc z inspekcją pozdrawiam
0,5L na 10000 to normalna sprawamarnon pisze:ja dalej szukam mk4 z silnikiem akl, dziś dowiedziałem sie od potencjalnego sprzedającego że silnik bierze olej jakies 0,5l/1000km i że AKL tak mają czy to prawda? i czego może to być wina?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
nie wiem czy się walnąłeś ale napisałeś na 10000 a ja na 1000, przebieg jakieś 15000tyś autanorek111 pisze:0,5L na 10000 to normalna sprawamarnon pisze:ja dalej szukam mk4 z silnikiem akl, dziś dowiedziałem sie od potencjalnego sprzedającego że silnik bierze olej jakies 0,5l/1000km i że AKL tak mają czy to prawda? i czego może to być wina?
sorki zle zobaczyłem,0,5L na 1000km to żre jak smok ten olej
[ Dodano: 14 Maj 2009 23:48 ]
warto sprawdzić kompresje,jeśli ok to uszczelniacze zaworowe do wymiany
[ Dodano: 14 Maj 2009 23:48 ]
warto sprawdzić kompresje,jeśli ok to uszczelniacze zaworowe do wymiany
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 23:48 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
http://www.vwgolf.pl/?page_id=30Adamskibyd pisze:panowie przy jakich obrotach tego silnika jest uzyskiwana największa moc samochodu?
przy
Moc kW/KM przy
obrotach 74/101 5600
Maksymalny
moment obrotowy Nm/obr/min 145/ 3800
-
- Mały gagatek
- Posty: 137
- Rejestracja: ndz kwie 19, 2009 21:52
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Auto: Skoda Octavia III
dzis byłem u mojego mechaniora z p[owodu drgan na wysokich obrotach przyczyna krzywa felga.. ale nie o tym przy szukaniu wyszło ze pada mi mechanizm róznicowy w skrzyni a mianowicie po przytrzymaniu jednego koła przejscie nie było płynne tylko czuc było lekkie poszarpywanie tym kołem które było trzymane .. pomozcie czy musze wymieniac skrzynie czy moge jeszcze z tym jezdzic i sie nie przejmowac jeszcze tym za bardzo ile jeszcze moge pojezdzic ... on mówił ze jeszcze koło roku ale nie jest powiedziane ze tyle pojezdze chciałem jeszcze was o to zapytac widziałem post wczesniej o zestawie naprawczym ale pytałem mechcników którzy sie tym zajmuja i wszyscy mówili ze musze skrzynie wymienic.....
[ Dodano: 19 Maj 2009 09:09 ]
juz znam zródło problemu jednak tzreba nowa skrzynie biegów.... mechcnizm róznicowy powoduje taki efekt tzw kangura jakby koła miały krzywe felgi przenosi to na kierownice i podczas skrecania równiez czuc jakby pdskakiwał tak wiec jesli ktos kupował z allegro skrzynie z jakiegos sklepu (złomu) to mile widziany adresik www, takego sprawdzonego miejsca
[ Dodano: 19 Maj 2009 09:09 ]
juz znam zródło problemu jednak tzreba nowa skrzynie biegów.... mechcnizm róznicowy powoduje taki efekt tzw kangura jakby koła miały krzywe felgi przenosi to na kierownice i podczas skrecania równiez czuc jakby pdskakiwał tak wiec jesli ktos kupował z allegro skrzynie z jakiegos sklepu (złomu) to mile widziany adresik www, takego sprawdzonego miejsca
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Czy ktos rozwiazal problem szarpania silnika na biegu jałowym oraz przy około 2 tyś obr/min ? (tak jak pisalem juz - dolot i wydech szczelny ,kable ,swiece zmienione,przepływka przeczyszczona i nawet po odlaczeniu brak zmian) Jedynie co zauwazyłem to ze woda z chłodnicy sie powoli gubi wiec moze uszczelka pod głowica?
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 21:04 przez cad, łącznie zmieniany 1 raz.
sprecyzuj szarpanie chodzi c o efekt łapania lewego powietrza czy jescze cos innego??? jesli przepływke odłączysz i silnik zachowuje sie tak samo jak na włączonej przepływce to znaczy ze moze szwankowac własnie przepływomierz. a co do uszczelki pod głowicą to zerknij do zbiorniczka z płynem chłodniczym poznasz bo dostanie sie tam olej i kopcił by na biało nawet na gorącym silniku bo dostawał by sie do spalania.. mozliwe ze tez cewka zapłonowa szwankuje i nie zawsze spala mieszanke...
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
Szarpanie tzn obroty trzymia sie na poziomie 800 +/- 50 ale silnik nierówno pracuje (tak jaby mial problemy z zaplonem). Co do przepływki to własnie chyba po odłaczeniu silnik powinien chodzic na awaryjnym trybie i raczej równo.Oleju nie bierze i sam olej jest czysty.W zbiorniczku nie bulka.Po odpaleniu silnika zapala jakby na trzy cylindry(niezawsze) i tak przez chwile chodzi no chyba ze go przegazuje.dimmer pisze:sprecyzuj szarpanie chodzi c o efekt łapania lewego powietrza czy jescze cos innego??? jesli przepływke odłączysz i silnik zachowuje sie tak samo jak na włączonej przepływce to znaczy ze moze szwankowac własnie przepływomierz. a co do uszczelki pod głowicą to zerknij do zbiorniczka z płynem chłodniczym poznasz bo dostanie sie tam olej i kopcił by na biało nawet na gorącym silniku bo dostawał by sie do spalania.. mozliwe ze tez cewka zapłonowa szwankuje i nie zawsze spala mieszanke...
Aha ,czy kazdorazowo wam po przekreceniu kluczyka pompa paliwa nabija paliwo?
Ostatnio zmieniony wt maja 19, 2009 22:46 przez cad, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: czw maja 14, 2009 16:41
- Lokalizacja: Nowy Sacz
- Kontakt:
Witam wszystkich,
jestem nowym forumowiczem i niestety nie mam troche czasu czytac wszystkich postow z tego tematu,bo mam problem z moim golfem 1,6 SR,a jest bardzo mozliwe ze juz o tym pisaliscie. Mianowicie od jakiegos czasu podczas jazdy, gdy puszczam noge z gazu, zaczynam slyszec chrobotanie(pykanie),tak jakby ze skrzyni, czuc to takze jak trzymam reke na galce biegu. Zauwazylem tez, ze za kazdym razem jak dodaje gazu i mijam wskazowke 2000 obrotow samochod delikatnie zaczyna mi szarpac. Co moga znaczyc takie oznaki??? Bede wdzieczny za Wasza pomoc,
pzdr
jestem nowym forumowiczem i niestety nie mam troche czasu czytac wszystkich postow z tego tematu,bo mam problem z moim golfem 1,6 SR,a jest bardzo mozliwe ze juz o tym pisaliscie. Mianowicie od jakiegos czasu podczas jazdy, gdy puszczam noge z gazu, zaczynam slyszec chrobotanie(pykanie),tak jakby ze skrzyni, czuc to takze jak trzymam reke na galce biegu. Zauwazylem tez, ze za kazdym razem jak dodaje gazu i mijam wskazowke 2000 obrotow samochod delikatnie zaczyna mi szarpac. Co moga znaczyc takie oznaki??? Bede wdzieczny za Wasza pomoc,
pzdr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 288 gości