SILNIK: 1.8 AGN
MOC: 125KM
MODY POD MASKA: CAI z filtrem stożkowym K&N umieszczonym w nadkolu;
ZAWIESZENIE: gwintowane, rozpórka kielichów
UKLAD HAMULCOWY: seria
KOLA: felgi aluminiowe Ronal R39 8x17 ET35 >> obecnie zmiana na felgi 7,5x18 ET40 od a8 + polerka, opony 215/40/18 CONTINENTAL SPORTCONTACT 2, dystanse 2cm na stronę
NADWOZIE (w trakcie przebudowy): zmiana seryjnego bumpera na oryginalny z A3 8p4 z single frame (przerobiony), front lip Cupra R, lampy przednie poliftowe HELLA >> obecnie zmiana na "angel eyes" DEPO (FK) wersja black, przedłużona maska „bad look”, przyciemnione boczne kierunkowskazy, poszerzone nadkola, progi GOLF IV 25th GTi ANNIVERSARY, zderzak tył zrobiony na gładko z dokładką od A3 8p4 s-line, zdjęta tylna wycieraczka, usunięte oznaczenia z klapy;
WNETRZE: seria
AUDIO: seria
PLANY: jest jeszcze bardzo dużo do zrobienia... W najbliższym czasie czekają mnie wszelkie poprawki lakiernicze, zmiana klapy i lamp(tył), audio
Tak autko wyglądało zaraz po zakupie 12.01.2008:






Tu już z alu Ronal R39 8x17 z oponkami 215x45:



Po zamontowaniu gwintu:



Zmiana seryjnego bumpera na oryginalny z A3 8p4 z single frame, zaznaczam że autko nie ma zamiaru udawać 8P ani nic w tym stylu!:
Już z nowymi lampami - poliftowe HELLA:



Front Lip Cupra R:



Dokładka od A3 8p4 s-line na tyl:



Kolejne lamp tym razem DEPO (FK) wersja black:



Nowe buciki







Już na autku:



Jak już wspomniałem jest jeszcze sporo do zrobienia, w tym tygodniu zderzak tył i progi będą już w kolorze budy.