układ chłodzenia

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

turek31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 14, 2009 15:56
Lokalizacja: Biała Podlaska

układ chłodzenia

Post autor: turek31 » czw maja 14, 2009 18:33

po przekreceniu kluczyka zapaliła mi sie kontrolka ze nie ma płynu (a był pod kreska max.) w zbiorniczku i faktycznie było ponizej min. dolałem do połowy kresek przejechałem 30 km i po wystygnieciu silnika znowu mi spadło na dolna kreske min. na zimnym silniku po odkreceniu korka od zbiorniczka płynu uciekło powietrze i stan wrócił do górnej kreski max. Co tu jest grane?


Mistrz

XV2
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2363
Rejestracja: śr mar 28, 2007 12:10
Lokalizacja: B-wo
Kontakt:

Post autor: XV2 » czw maja 14, 2009 20:29

Zacznij od wymiany czujnika temperatury

[ Dodano: 14 Maj 2009 20:32 ]
źle doczytałem a jak ci temperature pokazuje



turek31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 14, 2009 15:56
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: turek31 » czw maja 14, 2009 21:29

temperatura 90 cały czas i tak normalnie sie nagrzewa


Mistrz

roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » pt maja 15, 2009 09:39

Hej!

U mnie temperature trzymal 90 stopni nagrzewał sie normalnie jak ruszałem nim rano to odzywał sie ze brak plynu, rzeczywiscie było ponad minimum, dolewałem. Potem zrobiłem troche kilometrow i plyn byl pod max, gasilem silnik i rano jak przyszedlem bylo 2cm ponizej minimum. Sprobuj po nocy odkecic korek jesli bedzie spore sykniecie i plyn sie podniesie to niestety kolego ale uszczleka pod glowica. Ja proponuje zrobić Ci cos takiego. Zrob jakas trase np tak ok 100 km i go butuj tak srednio od 140-180, jak Ci wywali plyn zbiorniczkiem (mi wywalalo caly zbiorniczek) to przechodzi cisnienie do ukladu chlodzenia i uszczelka do wymiany. Zobacz jeszcze czy masz twardy ten gruby waż co idzie do chlodnicy. U mnie byl dosyc twardy na rozgrzanym silniku. moglem go zgiac max tak z pol centymetra. Teraz po wymianie uszczelki zginam go do polowy prawie. Ja to przerabialem u siebie od pol roku. Wymiana korka, zbiorniczka, termostatu, czujnika temperatury i koniec zludzen - uszczelka :) W tym dziale masz gdzies moj post odnosnie tego..

Pytanie: jak wyglada twoj zbiorniczek w srodku? Nie jest czarny nie ma jakis dziwnych paproszkow lub osadu czarnego lub mazi pod korekiem? Jak tak to lec do mechanika na wymiane uszczelki.

Pozdrawiam



turek31
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 14, 2009 15:56
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: turek31 » pt maja 15, 2009 12:51

Zbiorniczek i korek mam czysty taki jak powinien być. A jaki jest kosz wymiany uszczelki pod głowica?


Mistrz

roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » pt maja 15, 2009 16:24

turek31 pisze:Zbiorniczek i korek mam czysty taki jak powinien być. A jaki jest kosz wymiany uszczelki pod głowica?
Ja na początku też miałem czysty i płynu ubywało nieznacznie ale miałem objawy takie jak Ty wiec ja Cie nie chce martwic. Obserwuj... ja obserwowałem przez kilka miesięcy :D

Jaki koszt? ->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237372
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 16:25 przez roro, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 175 gości