układ chłodzenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
układ chłodzenia
po przekreceniu kluczyka zapaliła mi sie kontrolka ze nie ma płynu (a był pod kreska max.) w zbiorniczku i faktycznie było ponizej min. dolałem do połowy kresek przejechałem 30 km i po wystygnieciu silnika znowu mi spadło na dolna kreske min. na zimnym silniku po odkreceniu korka od zbiorniczka płynu uciekło powietrze i stan wrócił do górnej kreski max. Co tu jest grane?
Mistrz
Hej!
U mnie temperature trzymal 90 stopni nagrzewał sie normalnie jak ruszałem nim rano to odzywał sie ze brak plynu, rzeczywiscie było ponad minimum, dolewałem. Potem zrobiłem troche kilometrow i plyn byl pod max, gasilem silnik i rano jak przyszedlem bylo 2cm ponizej minimum. Sprobuj po nocy odkecic korek jesli bedzie spore sykniecie i plyn sie podniesie to niestety kolego ale uszczleka pod glowica. Ja proponuje zrobić Ci cos takiego. Zrob jakas trase np tak ok 100 km i go butuj tak srednio od 140-180, jak Ci wywali plyn zbiorniczkiem (mi wywalalo caly zbiorniczek) to przechodzi cisnienie do ukladu chlodzenia i uszczelka do wymiany. Zobacz jeszcze czy masz twardy ten gruby waż co idzie do chlodnicy. U mnie byl dosyc twardy na rozgrzanym silniku. moglem go zgiac max tak z pol centymetra. Teraz po wymianie uszczelki zginam go do polowy prawie. Ja to przerabialem u siebie od pol roku. Wymiana korka, zbiorniczka, termostatu, czujnika temperatury i koniec zludzen - uszczelka W tym dziale masz gdzies moj post odnosnie tego..
Pytanie: jak wyglada twoj zbiorniczek w srodku? Nie jest czarny nie ma jakis dziwnych paproszkow lub osadu czarnego lub mazi pod korekiem? Jak tak to lec do mechanika na wymiane uszczelki.
Pozdrawiam
U mnie temperature trzymal 90 stopni nagrzewał sie normalnie jak ruszałem nim rano to odzywał sie ze brak plynu, rzeczywiscie było ponad minimum, dolewałem. Potem zrobiłem troche kilometrow i plyn byl pod max, gasilem silnik i rano jak przyszedlem bylo 2cm ponizej minimum. Sprobuj po nocy odkecic korek jesli bedzie spore sykniecie i plyn sie podniesie to niestety kolego ale uszczleka pod glowica. Ja proponuje zrobić Ci cos takiego. Zrob jakas trase np tak ok 100 km i go butuj tak srednio od 140-180, jak Ci wywali plyn zbiorniczkiem (mi wywalalo caly zbiorniczek) to przechodzi cisnienie do ukladu chlodzenia i uszczelka do wymiany. Zobacz jeszcze czy masz twardy ten gruby waż co idzie do chlodnicy. U mnie byl dosyc twardy na rozgrzanym silniku. moglem go zgiac max tak z pol centymetra. Teraz po wymianie uszczelki zginam go do polowy prawie. Ja to przerabialem u siebie od pol roku. Wymiana korka, zbiorniczka, termostatu, czujnika temperatury i koniec zludzen - uszczelka W tym dziale masz gdzies moj post odnosnie tego..
Pytanie: jak wyglada twoj zbiorniczek w srodku? Nie jest czarny nie ma jakis dziwnych paproszkow lub osadu czarnego lub mazi pod korekiem? Jak tak to lec do mechanika na wymiane uszczelki.
Pozdrawiam
Ja na początku też miałem czysty i płynu ubywało nieznacznie ale miałem objawy takie jak Ty wiec ja Cie nie chce martwic. Obserwuj... ja obserwowałem przez kilka miesięcyturek31 pisze:Zbiorniczek i korek mam czysty taki jak powinien być. A jaki jest kosz wymiany uszczelki pod głowica?
Jaki koszt? ->http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=237372
Ostatnio zmieniony pt maja 15, 2009 16:25 przez roro, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 131 gości