AAZ padl, co dalej robic?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr maja 13, 2009 11:18

Jak nie pomyliłeś kolejności tych panewek i stopy korbowodów przykręciłeś tak jak były,to wygląda na to :bajer: ,że będzie śmigał :bigok:



rysiu_89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:59
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rysiu_89 » śr maja 13, 2009 11:23

kolejność jest napewno ok bo wszystko specjalnie ukladałem tak jak ma być i przyklejałem do wału panewki jak rozbierałem ten silnik... czyli mam rozumieć że wszystko jest ok i normalne jest to że na początku ciężko sie kręci?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr maja 13, 2009 14:14

rysiu_89 pisze:czyli mam rozumieć że wszystko jest ok i normalne jest to że na początku ciężko sie kręci?
Skoro piszesz,że wszystko skręciłeś jak trzeba,a rozrusznik nie ma żadnych oporów i kręci elegancko,ciśnienie oleju dobre,pali bezproblemowo,to znaczy,że wszystko gra i buczy :-"
Szerokiej drogi kolego :bigok:



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr maja 13, 2009 16:31

Michaś_1977 pisze:Jak nie pomyliłeś kolejności tych panewek i stopy korbowodów przykręciłeś tak jak były,to wygląda na to :bajer: ,że będzie śmigał :bigok:
to powinno być.



arwam

Post autor: arwam » śr maja 13, 2009 18:20

piter_s, Ameryki to ty nie odkryłeś, pokrywają się, to też już przerabiałem ale widzę że jest kolejny bystry i inteligętny forumowicz.
oby takich kolegów było jak najwięcej

[ Dodano: 13 Maj 2009 18:26 ]
rysiu_89 pisze:jest małe ale....jak założę klucz na śróbe wału to ciężko się kręci wał tak ręką i kluczem troche, dodam że silnik po złożeniu pracował jak narazie jakieś 3-5 minut... czy to normalne?
ja jak wał zmieniałem to to samo miałem i musiałem użyć siły 100Nm żeby wał w OT ruszyć z miejsca.
teraz już lżej siekręcia czego dowodem jest zużycie paliwa w mojej ostatniej trasie Lublin-Sandomierz.
nabiłem 220km a wlałem tylko 9l ( tankowanie do pełna przed wyjazdem i po przyjeździe)

Spalanie wyszło 4,1l/100km przy średniej prędkości 90-120km/h



rysiu_89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:59
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rysiu_89 » śr maja 13, 2009 23:19

no jestem dobrej myśli, cieszy mnie to że ten wał ma idealny otwór na klin, i koło podczas pracy silnika nie ma najmniejszych nawet drgań na boki :bajer: a co do reszty to myśle żę powoli wszystko sie dopasuje. jutro jeszcze lub w piątek założe nowe końcówki wtrysków( już leżą domu nówki) i wyrególuje i będzie miód.

mam jeszcze pytanie... jak teraz jeżdzić autem?? jakoś specjalnie"docierać"?? jaka ma być technika jazdy i przez jaki okres czasu/przejechany dystans??



arwam

Post autor: arwam » śr maja 13, 2009 23:24

rysiu_89 pisze:mam jeszcze pytanie... jak teraz jeżdzić autem?? jakoś specjalnie"docierać"?? jaka ma być technika jazdy i przez jaki okres czasu/przejechany dystans??
nie obciążaj go wysokimi biegami na małych oborotach.
proponuję utrzymywać obroty między 2200 a 2800rpm.
i zawsze po rozruchu pozwolić mu chwilkę popracować na wolnych obrotach



rysiu_89
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: wt cze 17, 2008 11:59
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rysiu_89 » czw maja 14, 2009 06:46

a przez jaki okres czasu lub jaki dystans przejechanych km jeździć z takim stylem?



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw maja 14, 2009 07:40

wał był dotarty na swoich panewkach to w zasadzie nie masz co wiele go docierać, po prostu nie kręć go na maxa.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14205
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw maja 14, 2009 07:41

Pisałeś wcześniej,że poskładałeś go na starych panewkach od tego wału,więc na dobrą sprawę,tam nie ma się co docierać,ale dla świętego spokoju zrób kilkaset km tak lajtowo jak pisałarwam, .



arwam

Post autor: arwam » czw maja 14, 2009 13:29

rysiu_89 pisze:a przez jaki okres czasu lub jaki dystans przejechanych km jeździć z takim stylem?
przez jakieś 300km ale ja bym jeszcze przed upływem 500 nie szalał ale od czasu do czasu pogoń go n2 lub 3 biegu żeby potem muł nie był



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 186 gości