Alarm Bora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kozuna
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pn mar 30, 2009 14:34
Lokalizacja: Piła

Alarm Bora

Post autor: Kozuna » czw maja 14, 2009 11:10

Witam!
Kupiłem VW Bore TDI 116km, nie dostałem do niego pilot zamka centralnego a zauważyłem ze po zamknięciu zwyklym kluczykiem drzwi przy grzybku miga czerwona dioda, czy to oznacza ze mam fabryczny alarm?
Z góry dzieki za odpowiedz!



Awatar użytkownika
tomekk87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw mar 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Wielko-PO-lska

Post autor: tomekk87 » czw maja 14, 2009 15:24

witam tez mam bore i tez mi mruga lampka przy grzybku i wiem na 100% ze mam alarm fabryczny (klakson plus awaryjki) spusc szybe zamknij auto i otwórz od srodka drzwi powinien sie zalaczyc u mnie tak przynajmniej bylo,pozdro

sory!mała poprawka sprawdzalem dzisiaj i po spuszczeniu szyby i zamknieciu nie da sie otworzyc drzwi...(grzybek sie podnosi ale drzwi ani rusz) trzeba spuscic szybe zamknac auto i przekrecic kluczyk w stacyjce i powinien sie wlaczyc alarm tak jest u mnie w borze,pozdro
Ostatnio zmieniony czw maja 14, 2009 19:47 przez tomekk87, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » czw maja 14, 2009 16:20

Tak - to jest alarm fabryczny spięty pod klaksony i migacze - szkoda tylko że w niewielu wersjach były czujniki ultradźwięków.



Awatar użytkownika
PvD
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: PvD » czw maja 14, 2009 18:33

Mój kolega ma taką diodę w passacie ale po zamknieciu sie w srodku i probie odpalenia odpala normalnie, ma wersje basis, Ja natomiast mam ten alarm + czujniki ultradzwiekowe :D



Aroboss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 22, 2008 12:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Aroboss » pt maja 15, 2009 07:44

Też mam taki alarm fabryczny i nie działa mi zamykanie z kluczyka a mam tylko jeden, tu moje pytanie:
1) czy mogę zamontować kupiony na allegro alarm, co z tym fabrycznym alarmem, trzeba go zdemontować ???
2) co polecacie w kwestii zamontowania nowego alarmu ???
pozdrawiam :chytry:



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt maja 15, 2009 08:57

Na allegro - koszt 150 zł - kluczyki scyzoryki np: http://www.allegro.pl/item626932944_ala ... t4_t5.html

Hehehe - jak chcesz zdemontować seryjniaka?? Jak go odepniesz (a jest on w module komfortu) to połowę rzeczy wewnątrz autka padnie. Nic nie demontujemy - podpinamy się do seryjnego - tak żeby po zazbrojeniu z pilota działały 2 alarmy - dokładany i seryjny.



Aroboss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 27
Rejestracja: śr paź 22, 2008 12:05
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Aroboss » pt maja 15, 2009 09:04

Nic nie demontujemy - podpinamy się do seryjnego - tak żeby po zazbrojeniu z pilota działały 2 alarmy - dokładany i seryjny.[/quote]

O to właśnie mi chodziło, czyli trzeba sie podpiąć pod seryjny alarm, dorobić kluczyki i ma działać

Jeszcze jedno pytanie:
1) czy ten alarm oferowany wyżej jest dobrej jakości czy kierować sie cena (droższe i lepsze ? )



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt maja 15, 2009 09:24

Tylko groty pilotów mają nieraz gorszą jakość - ale w dorabianiu kluczy w razie problemów z nacinaniem tych grotów można dobrać sobie inne. Mam go 2 latka i nie narzekam. Kwestia tylko samego podłączenia - żeby wszystko było lutowane a nie na spinki jakieś dziwne łączone. Jeżeli chcesz więcej bajerów to możesz sobie wybierać w opcjach takich jak np powiadomienie na pilota. Podłączenie się pod instalacje samego autka to tylko max 10 przewodów(czyba że jakaś bardzo wyrafinowana opcja jest).



roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » pt maja 15, 2009 09:45

Mam pytanie: tez mam seryjny alarm (jest czerwona kontrolka). Jakbym chcial przeprowadzic test czy dziala to wiadomo szyba w dol zamknac i od srodka otworzyc i teoretycznie zacznie wyc a jak go wylaczyć?? Czy przekrecenie zaplonu pomoze?? :chytry:



Awatar użytkownika
PvD
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: PvD » pt maja 15, 2009 09:56

roro pisze:Czy przekrecenie zaplonu pomoze
Jak masz alarm to zamknij sie w srodku aż zacznie dioda migac pozniej sproboj odpalic powinien trabic



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt maja 15, 2009 10:04

Wyjść, zamknąć i otworzyć autko z kluczyka - alarm zgaśnie.



roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » pt maja 15, 2009 10:13

Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety :goof: :jezor:



Awatar użytkownika
PvD
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 504
Rejestracja: ndz maja 13, 2007 11:09
Lokalizacja: Pyrzyce
Kontakt:

Post autor: PvD » pt maja 15, 2009 10:22

roro pisze:Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety
Niekoniecznie ja miałem tak że jak miałem walnięty mikrostyk kierowcy to poprostu 2 razy naciskalem na przycisk zamkniecia na pilocie i wtedy normalnie ryglował potwierdzając mignięciem kierunkowskazami :)



roro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn wrz 10, 2007 14:08
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki, Dobre

Post autor: roro » pt maja 15, 2009 10:28

PvD pisze:
roro pisze:Musialbym jeszcze dodatkowo zostawic kartke zeby zlodziej wchodzil od strony pasazera bo od kierowcy mikrostyk w zamku walniety
Niekoniecznie ja miałem tak że jak miałem walnięty mikrostyk kierowcy to poprostu 2 razy naciskalem na przycisk zamkniecia na pilocie i wtedy normalnie ryglował potwierdzając mignięciem kierunkowskazami :)
Ale ja nie mam pilota zamykam z kluczyka ale dioda sie zapala wiec teoretycznie sie zalacza



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 122 gości