TDI IV awaryjność
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Omek
- Użytkownik
- Posty: 285
- Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
- Lokalizacja: Wronki
- Auto: VW Golf IV Variant
- Silnik: ASV
TDI IV awaryjność
Witam !
Zastanawiam się nad silnikami TDI jakie były montowane w czasie produkcji golfa 4 które były mało awaryjne i mało paliły ?
Zastanawiam się nad silnikami TDI jakie były montowane w czasie produkcji golfa 4 które były mało awaryjne i mało paliły ?
Ostatnio zmieniony śr maja 13, 2009 17:00 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
AHF - jeżeli w porę się odmę wypnie, bo jego wada to olej walący z odmy(ale to chyba każdy TDI i w PD tak samo). Mało pali - to chyba jego największa zaleta. Jeżeli chodzi o padanie części to agregaty boczne - najczęściej rolki - ale to norma - jak się dba to się jeździ. Elektryka to jak w każdym - Klapa bagażnika, zamki, wtyczka klimy przy pompie, czujnik wstecznego światła, czujnik temp. cieczy. Natomiast duży minus dla dwumasu - często się sypie. Jeżeli dobry olej będzie lany i w porę oraz będzie się robić wymiany pasków, napinaczy, rolek na czas to super to działa. Zawieszenie MK4 ma zbyt miekkie. Sam silniczek jeżeli pominąć kwestię odmy jest super - 100 tyś praktycznie tyko wymieniając olej, paski i rolki, i części zawieszenia - ale Vag zawsze podpinany i sprawdzenie pracy. Nie ma aut bez wad! A golfa prosto jest naprawć. Większość można zrobić samemu. Jak by wziąść golfa i pozakładać zawieszenie z opla - to by było fajne autko. Nawet po przekręceniu na konikach ten silnik zachowuje niskie spalanie, więc polecam!!!
mistrzem w tej klasie jest SDI.. całe 68 KM nie ma się co psuć praktycznie, spalanie najmniejsze ze wszystkich silników montowanych w MK4 a bez remontu można przejechać pół świata jak nie więcejOmek pisze:które były mało awaryjne i mało paliły ?
z TDI to AGR, ALH (90KM), AHF i ASV (110KM).. mało palą, jeżdżą prawie na wszystkim, awaryjność podobna jak w przypadku reszty TDI'ków..
http://www.vwgolf.pl/?page_id=30
wychodzi że SDI wcale najmniej nie pali- a i mułek z niego niekiepski
wychodzi że SDI wcale najmniej nie pali- a i mułek z niego niekiepski
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 71 gości