Witam
Mam problem z moim Vento 1.9 TDI '94. Jechałem do Norwegii i do promu w Danii czyli ok 1000 km było wszystko ok a po zjechaniu z niego przestały mi działać wycieraczki, spryskiwacz i nadmuch powietrza w kabinie.
Bezpieczniki sprawdzałem, przekaźnik 99 również u kolegi w Passacie działa. Dziś po sugestii elektryka mostkowałem w kostce stacyjki plus z resztą kabli przy włączonych wycieraczkach i nadmuchu ale nic się nie działo. Co może być nie tak?
Brak wycieraczek, spryskiwaczy i nadmuchu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
a morze zgubiła się gdzieś masa
spróbuj podłączyć dodatkową masę do któregoś z urządzę
albo gdzieś rozpięły się kostki np w skrzynce z bezpiecznikami z tyłu to mało prawdopodobne ale sprawdź
spróbuj podłączyć dodatkową masę do któregoś z urządzę
albo gdzieś rozpięły się kostki np w skrzynce z bezpiecznikami z tyłu to mało prawdopodobne ale sprawdź
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
Ale to nagle by się rozpięła masa w trzech urządzeniach? Czy pobierają one ją z jednego miejsca?
Skrzynkę z bezpiecznikami opuściłem i nic luźnego nie znalazłem
[ Dodano: Wto Maj 19, 2009 12:38 ]
Sytuacja trochę się zmieniła. Mianowicie na pewno padła stacyjka gdyż samochód po zapaleniu gasł. Wyjąłem kostkę ze stacyjki która wygląda tak:
Ominąłem stacyjkę mostkując: czerwony (stały plus) i niebiesko-czarny (przełącznik "0-1" jako załączanie zapłonu), niebiesko-czarny i żółto-czarny (po załączeniu zapłonu do włączania świateł drogowych) oraz czerwony i czerwono czarny (przycisk "start" jak w ciągnikach do załączenia rozrusznika).
Nie "onalazły" się niestety wycieraczki, nawiew, spryskiwacze i ogrzewanie tylnej szyby. Zostały mi jeszcze dwa wolne styki ale nie wiem do czego są. Próbowałem je mostkować z plusem który pojawia się po zapłonie ale bez rzadnych rezultatów.
Ktoś wie do czego one służą lub gdzie jeszcze szukać aby pojawiły się chociaż wycieraczki umożliwiające mi bezpieczną np. podczas deszczu podróż do Polski?
Ostatecznie jak połączyć silniczek od wycieraczek bezpośrednio z akumulatora i montując dodatkowy przełącznik w kabinie.
[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 12:58 ]
Problem rozwiązany. Popsuta stacyjka (po mostkowaniu wszystko ok) i przekaźnik 18 do wymiany.
Skrzynkę z bezpiecznikami opuściłem i nic luźnego nie znalazłem
[ Dodano: Wto Maj 19, 2009 12:38 ]
Sytuacja trochę się zmieniła. Mianowicie na pewno padła stacyjka gdyż samochód po zapaleniu gasł. Wyjąłem kostkę ze stacyjki która wygląda tak:
Ominąłem stacyjkę mostkując: czerwony (stały plus) i niebiesko-czarny (przełącznik "0-1" jako załączanie zapłonu), niebiesko-czarny i żółto-czarny (po załączeniu zapłonu do włączania świateł drogowych) oraz czerwony i czerwono czarny (przycisk "start" jak w ciągnikach do załączenia rozrusznika).
Nie "onalazły" się niestety wycieraczki, nawiew, spryskiwacze i ogrzewanie tylnej szyby. Zostały mi jeszcze dwa wolne styki ale nie wiem do czego są. Próbowałem je mostkować z plusem który pojawia się po zapłonie ale bez rzadnych rezultatów.
Ktoś wie do czego one służą lub gdzie jeszcze szukać aby pojawiły się chociaż wycieraczki umożliwiające mi bezpieczną np. podczas deszczu podróż do Polski?
Ostatecznie jak połączyć silniczek od wycieraczek bezpośrednio z akumulatora i montując dodatkowy przełącznik w kabinie.
[ Dodano: Czw Maj 21, 2009 12:58 ]
Problem rozwiązany. Popsuta stacyjka (po mostkowaniu wszystko ok) i przekaźnik 18 do wymiany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 142 gości